חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוגת שוקולד "לייט"

מאת: ענבל לוימתכוני קינוחים02/05/20111584 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חומרים:

1/4 כוס שקדים מולבנים

3 כפות קמח

90 גרם שוקולד מריר שבור לקוביות

1/2 כוס אבקת קקאו

1 כוס סוכר

1/2 כוס מים

2 ביצים מופרדות + 2 חלבונים

1 כף רום או ברנדי

קורט מלח

אבקת סוכר לקישוט

ההכנה:

  1. מחממים     את התנור ל- 190 מעלות.     שמים במעבד מזון את השקדים     עם הקמח וטוחנים לאבקה דקה.

  2. שמים     בסיר קטן את השוקולד,     הקקאו,     3/4 כוס סוכר ומים וממיסים     בסיר כפול על אדים.     מסירים מהאש.     כשהתערובת פושרת,     מוסיפים את החלמונים     והרום. מוסיפים     את תערובת השקדים.

  3. בקערת     מערבל מקציפים את החלבונים עם המלח,     עד קבלת קצף רך.     מוסיפים בהדרגה את יתרת     הסוכר ומקציפים לקצף יציב וגמיש.

  4. מקפלים     רבע מהקצף אל תערובת השוקולד ולאחר מכן     מקפלים את יתרת הקצף.     יוצקים את התערובת לתבנית.

  5. אופים     כ-25 דקות,     עד שקיסם הננעץ במרכז     העוגה יוצא ועליו פירורים לחים.     מצננים את העוגה בתוך     התבנית על רשת.     העוגה צונחת ונסדקת מעט.     בוזקים על העוגה אבקת     סוכר.

בתאבון!

לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר בפלאפון- 052-6322348 או לבקר באתרנו : http://www.hamapal.co.il

כמו כן ניתן למלא טופס יצירת קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המפל של ענבל - מפלי שוקולד לאירועים

לפרטים והזמנות: 052-6322348

האתר שלנו: המפל של ענבל - מפלי שוקולד לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבל לוי

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131715 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131756 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131757 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131775 צפיות
מפלי שוקולד, במיוחד בשילוב עם הממתקים הנכונים הם הפינוק המושלם לכל סוגי האירועים. ריכזנו עבורכם את הנקודות הבסיסיות שתצטרכו לדעת על מפל השוקולד שלכם / לאירוע שלכם.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131686 צפיות
בחירה של סוכריות וממתקים ומגוון רחב של רעיונות מיוחדים לבר ממתקים. הכוונה של בר ממתקים היא להפתיע ולהשאיר טעם של עוד אצל כל האורחים שלכם. סוכריות קשות , או כפי שהם מוכרות בחוץ לארץ: "ממתק קשה" , היו רעיונות פופולריים כבר שנים רבות והיו בשימוש במזנונו, בר ממתקים, ובברים של ממתקים מאז ההמצאה של הסוכריות הראשונות .

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131639 צפיות
בר לאירועים הוא כבר מזמן הרבה יותר מבר משקאות. דוכני המזון השונים, הפכו להיות חלק בלתי נפרד באירועים עסקיים או פרטי. חוץ מזה, הרי תמיד מפתיע ומאוד משמח לראות דוכן מתוק! בדרך כלל יש קישור ישיר בין בר מתוקים לחתונה, אבל המגוון הרחב של דוכנים מזון ומתוקים שקיימים היום מאפשרים לשלב בר כמעט בכל אירוע.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131239 צפיות
ככל שהטמפרטורות בחוץ הולכות ועולות, והאווירה המחשמלת של הקיץ שולחת אותנו לאירועים משמחים, פגישות, חתונות והשקות, היתרונות שבדוכן ארטיקים והתאמתם לכל אירוע רק הולכים ומתרבים.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני קינוחים

שני מתכונים קלים לעוגיות שאפשר להכין יחד עם הילדים, או אפילו לאפשר לילדים להכין בעצמם.

מאת: אריאל בן-נוןמתכוני קינוחים28/04/132494 צפיות
כאשר יש מכונת קפה משרדית במשרד, אז הכנת הקפה לוקחת פרק זמן קצר מאוד. כדקה אחת. מכונת קפה משרדית בנויה בצורה מאוד מתוחכמת. יש בה טכנולוגיה מודרנית מעולה. הקפה נעשה בצורה אוטומאטית. מניחים את הקפסולה במקום המתאים. סוגרים את המכונה לוחצים על כפתור, ותוך זמן קצר הקפה ממלא את הכוס.

מאת: shmolikמתכוני קינוחים19/03/132179 צפיות
מתכון נהדר לעוגיות שוקולד צ'יפס נהדרות.

מאת: דן גולמתכוני קינוחים16/12/128219 צפיות
בימים אלו גם אתם יכולים להשפיע על טעמי שוקולד הפרה. הכוונה היא לאתר שטראוס שלי שבו אתם יכולים להציג את הרעיונות שלכם לשוקולד פרה. יש אפילו סיכוי שיום אחד תראו את המוצר שלכם על אחד המדפים בפיצוציה הקרובה. כי עלית בהחלט רוצה שזה יקרה

מאת: ורד טויןמתכוני קינוחים27/11/128467 צפיות
כיצד מכינים עוגות בצק סוכר עם טעם נפלא וחזות מרהיבה? מה השלבים השונים שיש לעשותם ועל מה חשוב להקפיד על מנת לא לבע טעויות גורליות בדרך? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני קינוחים31/10/128389 צפיות
עוגות בצק סוכר משמחות לבב אנוש וגורמות לכל אירוע להיראות צבעוני ועליז הרבה יותר. במאמר זה נציג לכם המלצות ורעיונות עיצוביים מקוריים במיוחד להעשרת האירוע שלכם עוד יותר!! מזל טוב!

מאת: משה אלוןמתכוני קינוחים02/10/1210630 צפיות
רבים חוששים לאפות בגלל דאגתם שהעוגה תצא נמוכה או שתיפול באמצע האפייה. למרות שנראה לכם שמדובר בעניין של כישרון לא כך הדבר: מדובר בעניינים טכניים של בישול ואפייה, ואפשר ללמוד אותם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica