חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדפסת – לא מה שחשבת...

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataחומרה02/05/20111298 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדפסת – לא מה שחשבת...

רובנו מקדישים מעט מאוד זמן ומחשבה למכשיר שעומד בפינה של המשרד וממתין שנשלח אליו הוראות הדפסה. הרי מה כבר יכולה לעשות מדפסת – חוץ מלהדפיס בקצב? בזכות החידושים הטכנולוגים של השנים האחרונות, מסתבר שחוץ מלהכין קפה – כמעט הכול: הדפסה, סריקה וצילום שחוברים לחידושים האחרונים בעולם של מחשוב ארגוני. ועוד לא דיברנו על החיסכון הכספי... מהו הטרנד הלוהט של עולם המדפסות וכיצד אתם יכולים להרוויח ממנו?

מחשוב ארגוני – עולם של המצאות וחידושים

בולטים מאוד בהתקדמותם הם מחשבים ניידים שהולכים וקטנים – ביחס הפוך ליכולות העיבוד שלהם. אך לא רק הם: גם המקרן הולך וקטן, נעשה נייד, אישי וידידותי יותר למשתמש בשילוב היכולת להציג תמונה חדה וברורה יותר. ומה לגבי מדפסות? הטרנד של השנים האחרונות, במיוחד במגזר העסקי, הוא מדפסת משולבת. פקס, סורק, מכונת צילום ומדפסת – כולם נכללים במכשיר קומפקטי אחד, שעל הדרך גם קורא כרטיסי זיכרון ומתהדר ביכולות אלחוטיות. אך מהו היתרון הגדול ביותר של המדפסת המשולבת?

מדפסת משולבת – חיסכון עם בונוס

בעבר, היה צריך להוציא כסף רב עבור טונרים של דיו שהוחלפו לעיתים קרובות בכל מכשיר בנפרד: פקס, מדפסת ומכונת צילום. באמצעות מדפסת משולבת, ההוצאה הצטמצמה משמעותית – שכן הטונר מוחלף רק במכשיר אחד. כמובן שקניית מדפסת משולבת אחת חסכונית הרבה יותר מקניית מספר מוצרים נפרדים – הן מבחינה כספית והן מבחינת מקום. אכן, מדפסת משולבת חוסכת לא מעט בטור ההוצאות. והבונוס: ביכולתה לשנות מהקצה לקצה את האופן בו הארגון פועל. כיצד בדיוק? קראו ותגלו...

מדפסת משולבת ושליטה במידע

מחשוב ארגוני הכולל מדפסת משולבת, מאפשר לעובדי הארגון לשלוף, ליצור ולשתף במידע בצורה קלה ופשוטה. שליטה כזו במידע תאפשר לארגון שלך ליזום, ליצור ולהצליח יותר בסביבה העסקית הדינאמית. כיצד זה קורה? הנה תרחיש שממחיש את הדינאמיות של המידע בארגונים מתקדמים: מדפסת משולבת עם יכולות WiFi יכולה לתקשר עם מחשבים ניידים ומכשירים סלולאריים, לסרוק את המידע ישירות אל הרשת המחשובית של הארגון ומשם להציגו באמצעות מקרן בחדר הישיבות ישיבות בתוך שניות...

מחפש מדפסת? עולם הציוד המשרדי צועד קדימה ומאפשר לעסק שלך לחסוך הרבה סרבול והוצאות. לכן, כיום במיוחד, משתלם לך לצעוד קדימה יחד איתו.

שיווק באינטרנט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאיקום דטה - פתרונות תקשורת ומחשוב ארגוני, תשתיות - לרבות תשתית פסיבית, תשתית אקטיבית. מערכות וידאו קונפרנס וכיתה חכמה.נסיון עם הארגונים הגדולים במשק. שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאיקום דטה - Decom Data

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataמיחשוב ארגוני19/07/111386 צפיות
פתרונות מחשוב ארגוניים מלווים אותנו בכל צעד, עד שנדמה שהם היו שם מאז ומעולם. בפועל הכניסה המאסיבית שלהם לארגונים לוותה ברכישת ציוד קצה שהגביר את מידת יעילותם. ציוד קצה נפוץ במיוחד בהקשר זה הם המתגים, המאפשרים למחשבים לתקשר ביניהם תוך הקטנת הסיכוי להתנגשויות מידע שישבשו את התקשורת בתוך הרשת. ההשתכללות של מחשבים ומתגים עם השנים יוצרת דור חדש של פתרונות מחשוב עוצמתיים שמשפרים ללא היכר את ביצועי הארגון. אחד מהם מאפשר לארגון ליהנות מיכולותיו של מחשב על – עד לא מזמן נחלתם של תאגידי ענק וחלומם הרטוב של

בעידן של מחשוב ארגוני, בו מידע שבעבר היה מאוחסן על דף נייר שמור כיום כפיסת מידע דיגיטלית – החיים הרבה יותר קלים. את המידע הדיגיטלי אנו פוגשים במקום על גבי פיסת נייר על המסך. זה יכול להיות מסך טלוויזיה, מסך מחשב נייד או מחשב נייח – דבר אחד בטוח: השימוש במידע החשוב כל כך לתפקוד והצמיחה של העסק נעשה בעיקר באמצעות צפייה במסך. לאור חשיבותם הרבה של מסכים לצריכת המידע בארגון, כיצד בוחרים את המסך המתאים?

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataמיחשוב ארגוני02/05/111376 צפיות
כמעט כל ארגון, מהקטן עד הגדול ביותר, משתמש במחשבים. וכאשר מדובר בשני מחשבים ומעלה, עולה הצורך בחיבורם לרשת, לצורך שיתוף מידע וחסכון במשאבים: למשל, מדוע לקנות מדפסת לכל מחשב כאשר מספר מחשבים יכולים לחלוק את אותה המדפסת? וככל שכמות המחשבים בארגון גדולה יותר, כך חשיבותה של הרשת עולה. למשל, בארגון גדול המתפרס על פני חדרים רבים, בעבר הקמת רשת הייתה כרוכה בעלויות רבות, הכוללות פריסת חוטים ארוכים וקדיחה בקירות. רשת אלחוטית חוסכת את כל אלו ומאפשרת הקמת רשת ארגונית דינאמית יותר מבעבר. למרות כל יתרונותיה

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataמיחשוב ארגוני25/03/111529 צפיות
אין חדש בכך שמדפסת היא מרכיב בסיסי בכל עסק, ובהתאם לכך ההיצע הוא עצום. בעל עסק שניגש לרכוש מדפסת ניצב בפני אפשרויות רבות, ובחירת האפשרות המתאימה ביותר תחסוך לארגון כסף וזמן. אילו סוגי מדפסות קיימים ומהי המדפסת המתאימה ביותר עבורכם?

המהפכה של מחשוב ארגוני שינתה את עולם העסקים מקצה לקצה: ייעול תהליכים, חסכון במשאבים וחשיבה גלובאלית הם רק חלק ממאפייני העולם העסקי החדש. תכונות אלה דוחפות חברות לצאת מגבולות נמצאות העיר והמדינה ולהטביע חותם בשווקים חדשים ברחבי הגלובוס. הארגון הגלובאלי מעלה את הצורך במפגשים תכופים עם אנשי עסקים הנמצאים באתרים מרוחקים. הבעיה: תיאומי זמנים, טיסות ושהייה במלונות גוזלים משאבים וזמן יקר מהעסק. כיצד אפשר לנהל פגישות מרוחקות באמצעות וידאו קונפרנס ולחסוך לארגון זמן וכסף? מיד התשובות.

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataחומרה11/03/111311 צפיות
כמה פעמים קרה שהעיניים התעייפו אחרי שעות של ישיבה מול המחשב? לא בכדי אחת ההחלטות החשובות ביותר שעומדות בפני כל ארגון היא קניית מסכים לעובדיו. אם בעבר המסך היה לא יותר משפורפרת גדולה שתפסה חצי מהשולחן רק כדי שנוכל להקליד מידע במעבד תמלילים, התמונה כיום הרבה יותר חדה וברורה, אך גם יותר מורכבת: מאות דגמים בגדלים שונים מציעים איכות תמונה, זמן תגובה ורזולוציה מגוונים במחירים אטרקטיביים. כיצד בוחרים מסכים שישרתו את מטרות הארגון נאמנה?

דיאיקום דאטה - כל ארגון צריך בשלב כזה או אחר לקנות מדפסת לעסק. חושבים שפשוט לקנות מדפסת? אתם לא טועים. אך החוכמה היא לבחור את המדפסת המתאימה לצרכי העסק, שתוכל לחסוך זמן ועלויות הדפסה. בשורות הבאות ננסה להבין: כיצד בוחרים מדפסות לעסק?

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187153 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173389 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162099 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica