חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסכים – כך צורכים מידע בארגונים

מסכים – כך צורכים מידע בארגונים

בעידן של מחשוב ארגוני, בו מידע שבעבר היה מאוחסן על דף נייר שמור כיום כפיסת מידע דיגיטלית – החיים הרבה יותר קלים. את המידע הדיגיטלי אנו פוגשים במקום על גבי פיסת נייר על המסך. זה יכול להיות מסך טלוויזיה, מסך מחשב נייד או מחשב נייח – דבר אחד בטוח: השימוש במידע החשוב כל כך לתפקוד והצמיחה של העסק נעשה בעיקר באמצעות צפייה במסך. לאור חשיבותם הרבה של מסכים לצריכת המידע בארגון, כיצד בוחרים את המסך המתאים?

מסכים – השקעה לטווח ארוך

אורך החיים הממוצע של מסך בארגונים הוא 5-3 שנים- פרק זמן לא מבוטל. בחירה של מסך שאינו בעל תכונות מתאימות היא הוצאה מיותרת של כסף שתגרום לחוסר נוחות- אז למה כדאי לשים לב לפני שקונים מסך? קיבצנו מספר נקודות חשובות.

מהו החלק החשוב ביותר במסך?

זהו הפאנל – הרכיב שמציג את המידע ועושה את ההבדל בין מסך פשוט למסך מתקדם. בפאנל נמצאים בין היתר הפיקסלים, שמתגבשים יחד לכדי תמונה חדה וברורה. ישנם שלושה סוגים עיקריים של פאנלים בקטגוריית מסכי ה-LCD , המתאימים לשימושים שונים:

פאנל TN הוא הבסיסי ביותר, מתאפיין בעומק צבע של 6 ביט ומתאים לשימוש משרדי בסיסי. זווית הצפייה במסך זה מוגבלת, כלומר התמונה הנשקפת לא תראה כראוי אם לא מסתכלים ישירות אל המסך.

פאנל VA הוא איכותי יותר ומאפשר עומק צבע של 8 ביט- כ-16.7 מיליון צבעים וזווית צפייה רחבה יחסית. פאנל זה מתאים לעבודה משרדית, אינטרנט ושימוש ביישומים מורכבים יותר, ועל כן צריכת החשמל ומחירו גבוהים יותר.

פאנל IPS הוא המתקדם ביותר. טווח צבעיו עצום וגם ביצועיו מצוינים, ובהתאם לכך מחירו וצריכת החשמל שלו גבוהים יותר. מתאים בעיקר לשימושים גראפיים, כגון עיצוב ועריכת וידאו.

מתכוונים למסך המתאים

כיצד בוחרים מסך LCD לחדר הישיבות? ישנם מסכים שמתכווננים בקלות כך שאפשר להציג את המידע למשתתפים בפגישה. וודאו כי למסך יש יכולת PIVOT- אפשרות להסתובב 180 מעלות.

רוצים לראות את השיפור בעיניים? בחירה נכונה תשפר את איכות העבודה. בחר את המסך המתאים לעסק שלך!

דיאיקום דטה - פתרונות תקשורת ומחשוב ארגוני, תשתיות - לרבות תשתית פסיבית, תשתית אקטיבית, רשת אלחוטית. מערכות וידאו קונפרנס וכיתות חכמות. ניסיוןעם הארגונים הגדולים במשק.

שיווק באינטרנט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאיקום דטה - פתרונות תקשורת ומחשוב ארגוני, תשתיות - לרבות תשתית פסיבית, תשתית אקטיבית. מערכות וידאו קונפרנס וכיתה חכמה.נסיון עם הארגונים הגדולים במשק. שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאיקום דטה - Decom Data

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataמיחשוב ארגוני19/07/111386 צפיות
פתרונות מחשוב ארגוניים מלווים אותנו בכל צעד, עד שנדמה שהם היו שם מאז ומעולם. בפועל הכניסה המאסיבית שלהם לארגונים לוותה ברכישת ציוד קצה שהגביר את מידת יעילותם. ציוד קצה נפוץ במיוחד בהקשר זה הם המתגים, המאפשרים למחשבים לתקשר ביניהם תוך הקטנת הסיכוי להתנגשויות מידע שישבשו את התקשורת בתוך הרשת. ההשתכללות של מחשבים ומתגים עם השנים יוצרת דור חדש של פתרונות מחשוב עוצמתיים שמשפרים ללא היכר את ביצועי הארגון. אחד מהם מאפשר לארגון ליהנות מיכולותיו של מחשב על – עד לא מזמן נחלתם של תאגידי ענק וחלומם הרטוב של

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataחומרה02/05/111298 צפיות
רובנו מקדישים מעט מאוד זמן ומחשבה למכשיר שעומד בפינה של המשרד וממתין שנשלח אליו הוראות הדפסה. הרי מה כבר יכולה לעשות מדפסת – חוץ מלהדפיס בקצב? בזכות החידושים הטכנולוגים של השנים האחרונות, מסתבר שחוץ מלהכין קפה – כמעט הכול: הדפסה, סריקה וצילום שחוברים לחידושים האחרונים בעולם של מחשוב ארגוני. ועוד לא דיברנו על החיסכון הכספי... מהו הטרנד הלוהט של עולם המדפסות וכיצד אתם יכולים להרוויח ממנו?

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataמיחשוב ארגוני02/05/111375 צפיות
כמעט כל ארגון, מהקטן עד הגדול ביותר, משתמש במחשבים. וכאשר מדובר בשני מחשבים ומעלה, עולה הצורך בחיבורם לרשת, לצורך שיתוף מידע וחסכון במשאבים: למשל, מדוע לקנות מדפסת לכל מחשב כאשר מספר מחשבים יכולים לחלוק את אותה המדפסת? וככל שכמות המחשבים בארגון גדולה יותר, כך חשיבותה של הרשת עולה. למשל, בארגון גדול המתפרס על פני חדרים רבים, בעבר הקמת רשת הייתה כרוכה בעלויות רבות, הכוללות פריסת חוטים ארוכים וקדיחה בקירות. רשת אלחוטית חוסכת את כל אלו ומאפשרת הקמת רשת ארגונית דינאמית יותר מבעבר. למרות כל יתרונותיה

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataמיחשוב ארגוני25/03/111528 צפיות
אין חדש בכך שמדפסת היא מרכיב בסיסי בכל עסק, ובהתאם לכך ההיצע הוא עצום. בעל עסק שניגש לרכוש מדפסת ניצב בפני אפשרויות רבות, ובחירת האפשרות המתאימה ביותר תחסוך לארגון כסף וזמן. אילו סוגי מדפסות קיימים ומהי המדפסת המתאימה ביותר עבורכם?

המהפכה של מחשוב ארגוני שינתה את עולם העסקים מקצה לקצה: ייעול תהליכים, חסכון במשאבים וחשיבה גלובאלית הם רק חלק ממאפייני העולם העסקי החדש. תכונות אלה דוחפות חברות לצאת מגבולות נמצאות העיר והמדינה ולהטביע חותם בשווקים חדשים ברחבי הגלובוס. הארגון הגלובאלי מעלה את הצורך במפגשים תכופים עם אנשי עסקים הנמצאים באתרים מרוחקים. הבעיה: תיאומי זמנים, טיסות ושהייה במלונות גוזלים משאבים וזמן יקר מהעסק. כיצד אפשר לנהל פגישות מרוחקות באמצעות וידאו קונפרנס ולחסוך לארגון זמן וכסף? מיד התשובות.

מאת: דיאיקום דטה - Decom Dataחומרה11/03/111310 צפיות
כמה פעמים קרה שהעיניים התעייפו אחרי שעות של ישיבה מול המחשב? לא בכדי אחת ההחלטות החשובות ביותר שעומדות בפני כל ארגון היא קניית מסכים לעובדיו. אם בעבר המסך היה לא יותר משפורפרת גדולה שתפסה חצי מהשולחן רק כדי שנוכל להקליד מידע במעבד תמלילים, התמונה כיום הרבה יותר חדה וברורה, אך גם יותר מורכבת: מאות דגמים בגדלים שונים מציעים איכות תמונה, זמן תגובה ורזולוציה מגוונים במחירים אטרקטיביים. כיצד בוחרים מסכים שישרתו את מטרות הארגון נאמנה?

דיאיקום דאטה - כל ארגון צריך בשלב כזה או אחר לקנות מדפסת לעסק. חושבים שפשוט לקנות מדפסת? אתם לא טועים. אך החוכמה היא לבחור את המדפסת המתאימה לצרכי העסק, שתוכל לחסוך זמן ועלויות הדפסה. בשורות הבאות ננסה להבין: כיצד בוחרים מדפסות לעסק?

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195888 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189093 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183055 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181954 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171659 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica