חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להכיר באינטרנט - אין יותר טוב מזה

מאת: היכרויות באינטרנטדייטינג03/05/20111313 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה לחפש באינטרנט מה שאפשר למצוא בחוץ ?  כי זה יותר קל!

למה לא להיכנס לאתר, בו נמצאים אלפי אנשים כמוך שמחפשים רק דבר אחד - זוגיות! זה לא מקום שאנשים יחפשו מכוניות יד שנייה, אייפונים וגאדג'טים למיניהם. הם משתמשים באינטרנט ובאתר ההיכרויות רק כדי למצוא את מה שכולנו מחפשים בחיים - אהבה, זוגיות, מישהו לחלוק איתו את החויות, השמחה ובעצם את החיים.

אתרי היכרויות הפכו להיות מדיום עיקרי במציאת בני זוג, ולא פעם אנחנו שומעים על זוגות שהכירו דרך האינטרנט ועכשיו בדרך לחופה. אני אישית הולך לחתונה כזו החודש!

להכיר באינטרנט זו מתנה מיוחדת למי שפחות יודע להתבטא פנים מול פנים וצריך את הדחיפה הקטנה והראשונית הזו מאחורי מסך המחשב, הרי ברגע שאתה רושם את המשפט הראשון ומקבל עליו את הסמיילי הראשון שלך :)  או את ה- "חחח" הראשון שלך, הכל מתחיל לזרום. אתה נותן לעצמך להיפתח ונותן לבנאדם שנמצא בצד השני באמת להכיר אותך.

תמיד אנחנו אומרים לעצמנו, למה אי אפשר לפגוש בחורה נחמדה או בחור נחמד, בין הגילאים 24-30, גובה כזה, הומור כזה וכו' .. היום זה אפשרי! למה לא להשתמש בטכנולוגיה המופלאה שלנו כדי לנסות ולמצוא את המישהו או המישהי הזאת שיגרמו לכם לפרפרים בבטן כשאתם יודעים כבר מה אתם רוצים? זה הכי פשוט בעולם.

בואו תתחילו גם אתם בחיפוש אחרי אותו מישהו/מישהי שיחמם אתכם בחורף, זה פשוט, קל , ולחפש לא עולה לכם כלום.. אז למה לא אני שואל??

 



תגיות המאמר: אהבה, היכרויות אינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת היכרויות באינטרנט

מאת: היכרויות באינטרנטדייטינג11/11/111083 צפיות
זה נכון בקשר להכרויות עם נשים - ולכל דבר שגבר בוגר יפגוש בחייו. אם הפעולה הנכונה לא קורית מאליה, אם אתה תקוע, חפש את הבהירות - ואז אתגר את עצמך עם כוונה. ואז, החיים שלך יהיו הרבה יותר פשוטים.

מאת: היכרויות באינטרנטהכרויות11/11/111022 צפיות
הרבה פעמים אנחנו תוהים בקשר לפעולה שעלינו לעשות עם אישה

מאת: היכרויות באינטרנטהכרויות11/11/11990 צפיות
כולנו רוצים לכבוש את האחת , שתהי לנו אהבה אמיתית , או אפילו סטוץ. האמת , שזה מאוד פשוט..

מאת: היכרויות באינטרנטהכרויות03/05/111051 צפיות
הדרך הקלה ביותר למצוא אהבה באינטרנט

מאת: היכרויות באינטרנטאימון למערכות יחסים03/05/111260 צפיות
הדרך הקלה ביותר למצוא אהבה באינטרנט

מאת: היכרויות באינטרנטהכרויות28/03/111116 צפיות
למה לחפש באינטרנט מה שאפשר למצוא בחוץ ? כי זה יותר קל!

מאת: היכרויות באינטרנטאימון למערכות יחסים28/03/111194 צפיות
הדרך הקלה ביותר למצוא אהבה באינטרנט

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152123 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica