חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על נשים וגברים - סקס

מאת: rami bermazנשים - כללי04/05/20112490 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה הדחף לסקס פורנוגרפי באינטרנט ? טכנולוגית האינטרנט הביאה עם השנים האחרונות נגישות מעולה מיוחדת במינה בכל הקשור לסרטים של פורנוגרפים. גברים הרבה אנשים פתאום מוצאים עצמם רובצים עשרות דקות לא מוגדר מטיילים באתרי אינטרנט חדשים של סרטוני סקס ומביטים פורנו בכל השיטות. קלות ההישג קלה, השימוש במקרים ושל האופי של סקס כמובן בסרטונים פשוט הכל נראה מכור , האם בסצנות של הסרטים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כגולשים ברשת כל כך משתוקקים לסרטי סקס באינטרנט ?, איפה הדד ליין בין זה שסקס מזיק ביום יום מבלי שתבחינו.




התמכרות סרטי סקס
פורנוגרפי אינה מוכרת על ידי רופאים כמחלה אלא כהפרעת התנהגות קומפלוסיבית. קיימים מחלוקת האם בכלל קיימת התמכרות לסקס פורנוגרפי אך בטח שאין חילוקי דעות שיש השפעות בהחלט לשלילה בכל הקשור לצריכה של סרטי סקס פורנוגרפי בבכמות אדירה.

התלות לפורנו היא התמכרות נפשית המשולבת ביחד עם תופעות פיזיות הדומות מאוד לסמים.

הנוגדים לקיומה של ההתמכרות חושבים שצריכת סקס בחינם פורנוגרפי גם כאן בכדי לשגת מהתמודדות נפשית עם ריגושים אחרים ובכלל לא נוחים והדרך לרפא היא ע”י טיפול ברגש המודחק.

בעיה שסרטי סקס פורנוגרפיים עלולים גורמים:

+אי תקינות בסוג החיים של זוגות 

+אופי תלותי לצפייה במצלמות סקס באינטרנט ובזבוז זמן מיותר מול

+חוסר אמון בין בני הזוג הנשואים 

+חוסר תשיקה בין בני הזוג הנשואים 


כמו כן במספר רב של המגרעות השונות הן מדברות לזוגות נשואים מצד שני האנשים הרווקים יוכלו לבצע כל מה שבא להם והמצלמות סקס
נהיה בצד האחר ששייך ל מטבע סוג אחר של הנאה עם החברים האישיים וגם חיי מין שעדיין לא פגשתם

ברוב התופעות כיף להתנסות בדברים קצת ששוברים את החיים האמתיים הבסיסיים ואין חשיבות באיזה גיל הבן אדם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

החיים זה הכל סקס חינם ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rami bermaz

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179309 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711388 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610943 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152277 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151878 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica