חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רהיטים

בשנים האחרונות עלתה מודעות הציבור, בארץ ובעולם, לעיצוב רהיטים ועיצוב הבית. תרבות הצריכה המפותחת, בתוספת אנינות הטעם הציבורית, הולידו ענף רהיטים מפותח, המציג את הטרנדים והאופנות העכשוויות, הכולל רהיטים חדשניים ומקוריים, מפותחים מאוד מבחינה טכנולוגית ועיצובית. ענף הרהיטים בארץ משקף מפגשים בין תרבויות, אנשים וגישות עיצוביות שגם  מניבות תוצאות יוצאות דופן ומפתיעות בתחום הרהיטים בארץ שמים דגש רב על חדשנות עיצובית דגש על פונקציונאליות ויוקרה, שימוש חומרים איכותיים, ריהוט המשלב חומרים שונים כגון: נירוסטה, מתכת, וזכוכית והכול כמובן בשילוב כל סוגי העצים, בפיתוח ובהנדסת אנוש. מגוון רחב של רהיטים בעיצובים שונים ומרהיבים, יבואני רהיטים, או יצרנים, ניתן לבצע הזמנות אישיות של רהיטים בעיצוב והתאמה אישית, לפי דרישת הלקוח, חברות וחנויות רהיטים אף מציעות שירות ייחודי לתחום הכולל הגעת איש מקצוע לבית הלקוח המייעץ לגבי התאמת רהיטים, ניתן דגש מיוחד למספר נקודות: פתרונות אחסון נוחים, חדר שינה נוח, חדרי ארונות פונקציונלים, חדרי עבודה הכוללים פינת מחשב, משטח עבודה, אחסון וארגון. הצבת ומיקום הרהיטים בחלל.
מדריך קניית רהיטים  - וודאו שהרהיטים שאתם קונים יתאימו לצורכיכם ויהיו אגרונומיים, הנדסת האנוש בתכנון רהיטים חשובה ביותר וידועה כתורה בפני עצמה. מעצבים עוברים הדרכות מיוחדות בנושא, ומתאימים את הרהיט-גובהו ומידותיו-ללקוח, כך שיהיה נוח לעבודה, שינה או משחק. בידקו את איכות החומרים של הרהיט, החומרים מהם עשוי הרהיט יקבעו את איכותו ואורך חייו. חומר הגלם הנפוץ הוא העץ לסוגיו, והלבידים [הידועים כסנדוויץ], הסיבית והאמ.די.אף. בידקו שהרהיט עשוי מחומרים איכותיים, שהוא בטיחותי, בנוי נכון, וכך ישמש אתכם לאורך שנים. ודאו את איכות הגימור, איכותו ומראהו של רהיט נמדד גם ברמת הגימור שלו. והיו בטוחים שקיבלתם את הרהיט שהזמנתם.
תערוכות רהיטים  - תערוכת הרהיטים השנתית במילאנו שבאיטליה, תערוכת הריהוט בקלן שבגרמניה ותערוכות בינלאומיות נוספות, קובעות את תרבות העיצוב העולמית, ומשפיעות על תעשיית הרהיטים כולה. תרבות התערוכות לא פסחה גם עלינו. כמיטב המסורת, ולאורך 35 שנים, מתקיימת תערוכת "ריהוטים", בכל שנה בחול המועד סוכות ומוסיפה לאווירת החג בזכות העובדה שהיא מהווה מוקד לבילוי משפחתי. התערוכה חושפת חידושים, פיתוחים והמצאות בתחום הרהיטים בארץ, מעניקה במה מכובדת למעצבים ויצרנים ישראליים, ומציגה בפני מבקריה מבחר רהיטים המתאימים לכל סגנון, איכות, טעם ותקציב. היא מאפשרת למבקרים ליהנות מהשוואת מחירים קלה ונוחה תחת קורת גג אחת, לרכוש רהיטים במחירים אטרקטיביים ולהשתתף המבצעים מיוחדים. קיים משחק יפיפה של ניגודים, שיוצר הרמוניה מיוחדת בין חומרים גסים וטבעיים בסגנון היי-טקי של שנות האלפיים,רהיטים מניקל, נירוסטה, או מתכת צבועה, לבין פריטים קלאסיים מברזל בסגנון ארט-דקו של שנות העשרים. שולחנות מברזל חלוד וזכוכית,קמין ממתכת שחורה, שולחן עשוי בסיס מתכת ועליו פרוסת אבן עגולה וגדולה בסיתות יד כמו בטבע, ועוד...
רהיטים ממתכת  - יצרני ריהוט מתכת מציעים כיום מבחר של דגמים רומנטיים, מסולסלים ברוח העבר, מסגריות עוסקות בייצור מוצרים אומנותיים בנפחות ועבודות פליז. לצד מגמת עיצוב בקו מודרני , חדשני, עיצוב אלגנטי בשלל צבעים. רהיטי מתכת המאפשרים שילוב של נוחות ועיצוב חדשני, ריהוט בסגנון מודרני וקלאסי בקו עיצובי מינימליסטי, באיכות גימור גבוהה, מתכת בצביעת אפוקסי מתקדמת במגוון רחב של צבעים. ריהוט יוקרתי אומנותי בעיצוב אישי, כמו ספות מעוגלות מפלדה מושחזת וריפוד כותנה לבן, או כיסאות מתכת מודרניים מרתקים ביופיים, כמו כן רהיטי גרוטאות ופריטים ישנים וייחודיים ממתכת, שנמצאו נאספו ושופצו ברגישות אסתטית מדהימה.
 

 



תגיות המאמר: ריהוט, רהיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוגו רהיט - פורטל רהיטים,  ועיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוגו רהיט - פורטל רהיטים ועיצוב הבית

חדרי שינה מעץ מלא חדרי שינה מעץ מלא מאפיינים בעיקר חדרי שינה בסגנון כפרי, העץ המלא מזכיר את הטבע ואת החזרה לכפר, לכל המראות הריחות והתחושות הנעימות. מיטות מעץ בוק מייפל או אורן יתנו לחדר אווירה חמה בקו פשוט, הן אם בצורתם הטבעית והן אם נצבעו בטכניקות מיוחדות.

אפשר להשתמש בוילון גלילה, מבד אטום או מקש ליצירת אווירה חמימה. מצעים מעוצבים תמיד משלימים את המראה המוקפד, ניתן לבחור מצעים בצבעים עליזים וססגוניים, או דרמטיים וסוערים, מסתוריים וחושניים או רגועים ושקטים, ככל העולה בדעתכם, המגוון רחב וכל סגנון ישנה מעט את פני החדר.

כולם היו רוצים חדר שינה ענק, מיטה ענקית שידת איפור רחבת ידיים, פינת מוסיקה וטלוויזיה שתנעים את זמננו. סגנון נוסף הוא חדר שינה בסגנון עתיק, סגנון זה מתאים כמעט רק לחדרים גדולים, מכיוון שפרטי הריהוט בו גדולים ומאסיביים מאוד.

שיש מורכב ביסודו מאבן גירית לכן הוא קל ונוח לעיבוד, אך לכן גם עמידותו של השיש אינה גבוהה במיוחד. משטח הבוצר בלוק עובר ציפוי של לקה אקרילית במספר שכבות, כדי להבטיח אטימה מוחלטת למים ולרטיבות. שיש למטבחשיש למטבח הוא משטח העבודה הוותיק והידוע, ונחשב לקלאסי שביניהם. ניתן להוסיף למשטחים של אבן הקיסר גימורים של קנטים חרוטים או לשלב בהם פסיפסים המקנים לחומר הסינטטי מראה חם יותר.

שיטת התקנה מתוך המשטח, הקרויה התקנת "פרח". התאמה של וסת המים החמים עד לטמפרטורה מסוימת. ברזים בהם מנגנון זה עשוי מחומרים קראמיים ברמת קשיות גבוהה מבטיחים כי המנגנון לא ישחק. רוב הברזים הנמכרים כיום הם ברזים היצוקים פליז בציפוי כרום ניקל מט או מבריק.

תקנה שטוחה מחייבת מגרעת במשטח העבודה בהתאם לעובי שפת הכיור, בדרך זו מתקבל משטח אחיד בין הכיור ובין השיש מה שמאפשר יעילות וניקיון בסביבת הכיור.

במגירות כבדות במיוחד יש צורך בבולם טריקה שעוצר את המגירה ומונע טריקתה. קיימות מגירות פינתיות, הן נאות אך מנצלות רק חצי מנפח הפינה ולכן לא מבוקשות כל כך.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204844 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196022 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182643 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181787 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181760 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181879 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica