חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בקנדה- מדריך שימושי:

מאת: גילטיולים בחו"ל09/05/20111387 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברוכים הבאים למדריך השימושי ביותר לעבודה בקנדה. כל השאלות והטיפים בעמוד קצרצר אחד על מנת שגם אתם וגם אמא תהיו רגועים קצת יותר...

עבודה בקנדה- שדה תעופה:

אז טסים לעבודה בחו"ל... אחרי כל ההתלבטויות, התייעצויות, מציאת החברה, קניית הכרטיס, סידור המזוודה, מסיבת פרידה מהחברים, הרגע שחיכיתם לו הגיע, עבודה בקנדה במרחק של שעות במקום בימים או שבועות. בנתב"ג שלנו היפה והחמוד בארץ ישראל מותר לכם להיות שאננים, ולהתמקד בלהפרד מאמא, לנשק את החברה, לצחוק מהבדיחות לחץ של אבא ולהרגיש לכמה שעות שהכל סובב סביכם. אבל בשדה התעופה בקנדה תתנהלו קצת אחרת. העבודה בקנדה מעצם היותה יעד כה פופולארי עבור מהגרים רבים ובניהם ישראלים, משטרת ההגירה בקנדה שואפת למגר את התופעה ולכן בהגיעכם לשדה התעופה שימרו על פרופיל נמוך!!! הדרך האולטימטיבית והקלה ביותר לתפוס עובדים זרים שמגעים לעבודה בקנדה שהיא לא חוקית כמובן היא בשדה התעופה.
אתם באתם לטייל, אם מישהו שואל אתכם שאלה תצמדו לסיפור שלכם בין אם זה ביקור משפחתי, לעשות סקי, או טיול בהרי הרוקי זה לא משנה הכל חוץ מלרמוז על עבודה בקנדה. אל תבלטו יותר מידיי, בלי חולצות צעקניות, בלי שיחות טלפון קולניות ובלי להתחצף לפקידים בקבלה.

עבודה בקנדה- חוקיות:

השאלה הגדולה המתנוססת תחת המונח "עבודות בקנדה" היא בנוגע לחוקיות העבודה. כיום ישנם מגוון רחב מאד של חברות בארץ שמציעות עבודה בקנדה עם אישורי עבודה מבארץ, רוב האישורים האלה מפוברקים!!! ממשלת קנדה לא משחררת הקצאות כל כך מהר לחברות ישראליות בתחום המכירות ולכן בדקו אישור זה טוב טוב מול השגרירות הקנדית, במידה ואכן מדובר באישור עבודה בקנדה חוקי קחו בחשבון שיהיה עליכם להתחייב לחוזה העסקה מסוים ולשם כמה מאות שקלים עבור האישור וזה מבלי לקחת בחשבון את המיסים שתצטרכו לשלם שם כל שבועיים (סדר גודל של 40%). מובן שישנם אנשים שמעוניינים לעבוד בראש שקט בעבודה בקנדה באופן חוקי מבלי להרגיש תאילנדים בארץ זרה אבל חשוב שתזכרו שאתם לא יודעים אם העבודה נכונה ומתאימה לכם, אין לכם מושג איך החברה אליה תגיעו לעבודה בקנדה תהיה, הכל דיי המום והתחייבות וחתימה על חוזים דרקוניים לא בהכרח צעד חכם בייחוד עבור מוכרים חסרי ניסיון. הדרך המומלצת ביותר להוציא ויזת עבודה בקנדה שהיא חוקית היא כשאתם כבר שם, אחרי שהרגשתם את העובדה, הרווחתם קצת כסף, הבנתם שמדובר בתחום שתצליחו בו וטוב לכם בחברה אליה הגעתם. אם מדובר בחברה בעלת רשיון עסק שעובדת למעלה מ4,5 שנים בתחום בהחלט יש סיכוי סביר שיש לה הקצאות לאישורי עבודה בקנדה חוקיים והם אתם תהיו רציניים ומסורים לעבודה הם גם ישלמו לכם על האישור עבודה בקנדה...תחשבו על זה...

עבודה קנדה- איפה שומרים את הכסף:

ובכן ברוב המקרים גם אם אתם הגעתם לעבודה בקנדה באופן לא חוקי יש ביכולתכם לפתוח חשבון בנק אבל קחו בחשבון שאתם לוקחים סיכון קטנטן שמשטרת ההגירה תשאל שאלות שברצונכם לטאטא מתחת לשטיח. שיטה עדיפה להעביר את הרווחים שלכם מהעבודה בקנדה לארץ היא על ידי העברות בנקאיות דרך Western Union, שיטת העברת כספים בינלאומית דרך בנק הדואר.

עבודה בקנדה- סיגריות:

בקנדה אסור לעשן כמעט בשום מקום, אלא אם כן בא לכם קנס של כמה מאות דולרים. אז עבודה בקנדה היא למעשה הזמן המושלם שלכם להיפרד מהסיגריות או לקפוא בפינת רחוב שכוחת אל ולעשן.

עבודה בקנדה- החזרי מס בשדה תעופה:

תשמרו קבלות!!! בתום תקופת העבודה בקנדה שתחזרו לארץ תעברו במכס של שדה התעופה הקנדי, במידה ותראו להם מס' קבלות של כל מיני דברים שקניתם תקבלו כמה אחוזים מהקניה בחזרה. באתר זה תוכלו לראות מה, מו, ומי www.canadiantaxrefund.com . זה לא צחוק ח'ברה זה אחלה כסף...

עבודה בקנדה- מה קורה כשחולים:

אל תהיו חולים! בקנדה מס' הרופאים והרופאות הוא מגוחך, המתנה לתור יכולה לקחת גם חצי שנה! לפני שאתם טסים לעבודה בקנדה תביאו מהארץ את כל התרופות צינון שאמא שלכם דחפה לכם בתיק. אם אתם חולים קחו כדורים וכמה ימי מנוחה מהעבודה בקנדה או שתחכו חצי שנה...

זהו חברים יקרים אלה הם מספר טיפים שימושיים שכדאי לקרוא ולהפנים טרם הגעתם לעבודה בקנדה,תבואו עם בגדים חמים, מעילים מפנקים, כפפות חמימות, מחממי אוזניים וכל ביגוד חורפי כזה או אחר שעולה על דעתכם. והכי חשוב בואו מלאי מוטיבציה, ממוקדי מטרה וככה תריווחי הכי הרבה מהעבודה בקנדה...בהצלחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פנאן-ג'וב הינה חברת ההשמה הוותיקה ביותר לעבודה בחו"ל. www.fananjob.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי16/05/111030 צפיות
עובדים רבים שחולמים לטוס לעבודה בחו"ל לא מצליחים להבין את פשר הקושי של העבודה, הם משוכנעים שאם הם מכרו כמה פלאפונים לישראלים מצויים או כמה חולצות ונעלים יקרות או אפילו מכרו דירה או שתיים בארץ, זה אומר שהם את הבית ספר שלהם למכירות הם כבר עברו והעבודה בחו"ל תהיה קלי קלות עבורם. וזו טעות!!!

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי16/05/111175 צפיות
ישראלים רבים שחושקים לטוס לעבודות בארה"ב מתעסקים בעיקר בהליכים הבירוקרטיים ושוכחים לברר גם את מה שמעבר, מה שחשוב באמת. הוצאת ויזה לארהב היא אך ורק תחילתו של התהליך וזה שקוראים לאומה הענקית הזאת "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" לא באמת אומר שבעבודות בארה"ב הכסף נופל עליכם מהשמים וזה גם לא אומר שא תגיעו לעבודות בארה"ב ותתנו את הנשמה שלכם תצליחו , למה אתם שואלים??? כי ארה"ב זו ארץ ענקית עם המון מדינות בתוכה ליתר דיוק 50 מדינות שכל אחת מכן שונה באופיה, במנטליות, ובתרבות הצריכה שלה...

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי16/05/111647 צפיות
חפשים עבודות בארה"ב מעניינת? כיפית? חוויתית? מתקשים לדמיין את עצמכם עובדים בעבודות בארה"ב 13 שעות ביום על איזה עגלה באמצע קניון מנסים למרוח קרם על איזו זקנה? לא בא לכם להיות שוקי זיקרי כמה חודשים וליישר שיער של טיניג'ריות?? הקשר בניכם לבין איפורף קוסמטיקה, וכל שאר הירקות שואף לאפס??? בקיצור מחפשים עבודות בארה"ב תחת הכותרת "הכל חוץ ממכירות" הנה לכם כמה אופציות:

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי16/05/111243 צפיות
געה לעבודה בעולם דרך חברת השמה שהחלה את דרכה לפני חצי שנה ומתיימרת לבחור עבודתכם את יעד וסוג העבודה המתאים לכם אינה אפקטיבית לעומת חברת השמה ותיקה שפועלת בתחום לפחות 5,6 שנים, מכירה את רזי השוק ואת ההתנהלות ובעלת יכולת אמינה ובעלת נסיון לבחון כל עובד ועובד ולסווג יחד איתו כמובן את סדר העדיפויות עבור עבודה בעולם בשבילו. איך תדעו שחברת ההשמה באמת ותיקה ומקצועית?

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי09/05/112106 צפיות
מרבית העובדים שואפים להשתכר בחו"ל על מנת לטייל את טיול חייהם לאחר מכן. למה לעבוד כל כך קשה בשביל לטייל כשאפר לשלב בין השניים?? עבודה באוסטרליה או ניו זילנד בחווה היא הדרך המושלמת להכיר את המנטליות של האנשים הכי נדיבים ויפים עולם אל מול חוויה לימודית, תרבותית ומעצבת מאד.

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי02/05/111333 צפיות
רצלונה אחת הערים הדינמיות והתוססות בעולם. נושאת בגאווה את תואר העיר המתוירת ביותר ברחבי אירופה עם למעלה מ-20 מליון תיירים בשנה. העבודה בספרד בתחום המכירות מתרכזת בשני יעדים עיקריים, ברצלונה ומדריד. מעצם היותה של ברצלונה עיר כה מפותחת ובירת אופנה בינאלומית אנשים עסקים רבים והמוני מבקרים מציפים אותה ואין ספק שאת קרב העבודה בספרד הריווחית ביותר ברצלונה לוקחת בהליכה.

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי02/05/111499 צפיות
ארהב המקום האולטימטיבי לחופשה המושלמת והרבה יותר מזה, העבודה המושלמת! מתים להגיע לעבודה בארהב אבל לא מסגולים לראות את עצמכם עומדים על איזו עגלה ומנסים לעצור אנשים?? ממש מפנטזים על עבודה בארהב אבל מתקשים לדמיין את עצמכם עוברים מבית לבית, נכנסים לסלון של מישהו ומנסים למכור לו ציור של איזה סיני??

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196501 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica