חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בחו"ל- הקושי המנטלי

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי16/05/20111028 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
עובדים רבים שחולמים לטוס לעבודה בחו"ל לא מצליחים להבין את פשר הקושי של העבודה, הם משוכנעים שאם הם מכרו כמה פלאפונים לישראלים מצויים או כמה חולצות ונעלים יקרות או אפילו מכרו דירה או שתיים בארץ, זה אומר שהם את הבית ספר שלהם למכירות הם כבר עברו והעבודה בחו"ל תהיה קלי קלות עבורם.
וזו טעות!!!
עבודה בחו"ל שונה מכל עבודה שהיא בארץ, לא סתם עושים בה פי 4 יותר כסף.
מטרת הטקסט הזה היא להתעלם מאותם קשיים פיזיים בעבודה בחו"ל כמו עייפות מצטברת או עמידה ממושכת על הרגליים, הקושי האמיתי בעבודה בחו"ל הוא הקושי המנטלי, ההתמודדות שלנו עם עצמנו ועם האתגרים שניצבים בפנינו. עבודה בחו"ל- החודש הראשון:

החודש הראשון בעבודות בחו"ל בתחום המכירות הוא למעשה זה שיקבע את יציבותכם בהמשך. הכינו עצמכם לחודש גדוש בעליות ומורדות שיתישו אתכם לא פעם ולא פעמיים. הפרדוקס הכי גדול בעבודה בחו"ל הוא שהאנשים שהכי מצליחים בעבודה הזו הינם אנשים השגיים, תחרותיים, שמתרחקים מכישלון כמו מאש, אבל מה קורה כש"הכשלון" בכל זאת דופק על הדלת??? תפתחו את הדלת בברכה ותחייכו אליו, מהר מאד תגלו שהכשלון הזה הוא למעשה פרשנות לקויה שלכם והוא סך הכל עוד נקודת ציון אל עבר המטרה. למעשה דווקא אנשים שהם יותר טייפ B מה שנקרא בפסיכולוגיה, אנשים יותר רגועים, שלווים, פחות תחרותיים, יותר נינוחים עוברים את החודש הראשון בעבודה בחו"ל בקלילות.
העבודה בחו"ל היא הדרך הטובה ביותר לאזן את התובעניות הפנימית שבכם, תלמדו להתבונן בקושי ולא לפרש אותו ככשלון אלה כעוד חוויה שלא מעידה עליכם שום דבר כיוון שהיא עוברת על כל אדם שמגיע לעבודה בחו"ל בחודש הראשון, על כולם!!!!!!!

עבודה בחו"ל-אגו

לאגו תפקיד מרכזי מאד במשחק שיש בו כסף, הרבה כסף כמו עבודה בחו"ל. האגו הזה יכול להפיל אתכם וגם יכול למנף אתכם גבוה מאד אם תדעו למגר אותו כשצריך. המפגש הראשון שיש לרוב העובדים עם הדבר הזה ששוכן במגירות נפשנו הלוא הוא האגו הוא בימים הראושנים כשצריך לעצור אנשים על העגלה. לא פעם ולא פעמיים שמעתי לוחמים בצבא, מפקדים, קצינים שאומרים לעצמם לפני שניה הצדיעו לי ועכשיו אני כמו מסכן מנסה לעצור אנשים על יד עגלה בעבודה בחו"ל. פה האגו מתעתע בנו כי הרי אם האנשים היו עוצרים לנו וקונים מאיתנו לא היינו חושבים ככה כי הכל היה טוב ויפה, אבל ברגע שקשה לנו לעצור (ויהיה לכם קשה) והרבה גם לא עוצרים אז אנחנו מספרים לעצמנו סיפורים על מנת להצדיק את הקושי שעבודה בחו"ל וזה שטות!!!! לאף אחד זה לא בא טבעי לעצור אנשים, בטח שלא בשפה זרה, בטח שלא באמצע הקניון, לוקח זמן ללמוד את חוקי המשחק, תהיו סבלניים, אל תתנו לאגו לתעתע בכם, כי אין קשר בין הדברים. ההתקלות הבאה עם האגו תגיע כאשר כבר תהיו מוכרים מן המניין בעבודה בחו"ל, אתם כבר יודעים את העבודה, אתם מקבלים כל שבועיים מעטפות שמנות עם דולרים אבל לאגו זה לא מספיק, כי כשאדם מרגיש מוצלח בפני אמות המידה שהציב לעצמו עיניו מתחילות לזלוג לצדדים והאגו עובד שעות נוספות. הסוד

בעבודה בחו"ל להצלחה הוא:

ל-פ-ר-ג-ן, תפרגנו לחברים שלכם שעובדים איתם, תפנימו שיש שפע לכולם, אל תהיו צרי עין ותתנו לאגו לעמוד בדרככם, זו סכנה גדולה מאד בראש ובראשונה לעצמכם. תהיו תחרותיים, תהיו השגיים, תשאפו גבוה, תעיפו מספרים על העגלה אבל אין זה מונע מכם לפרגן לעובדים אחרים שהגיעו לעבודה בחו"ל ועומדים איתכם על העגלה. וכשאני אומרת לפרגן אני מתכוונת במלוא מובן המילה, זה חייב לבוא מהלב, זה חייב להיות אמיתי עבורכם.

כסך מושך כסף!!! כשחבר שלכם על העגלה בעבודה בחו"ל עושה כסף טוב הוא מושך לקוחות לעגלה גם בשבילך!!! זכרו תמיד שמחשבות יוצרות מציאות!!!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פנאן-ג'וב הינה חברת ההשמה הוותיקה ביותר לעבודה בחו"ל. www.fananjob.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי16/05/111173 צפיות
ישראלים רבים שחושקים לטוס לעבודות בארה"ב מתעסקים בעיקר בהליכים הבירוקרטיים ושוכחים לברר גם את מה שמעבר, מה שחשוב באמת. הוצאת ויזה לארהב היא אך ורק תחילתו של התהליך וזה שקוראים לאומה הענקית הזאת "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" לא באמת אומר שבעבודות בארה"ב הכסף נופל עליכם מהשמים וזה גם לא אומר שא תגיעו לעבודות בארה"ב ותתנו את הנשמה שלכם תצליחו , למה אתם שואלים??? כי ארה"ב זו ארץ ענקית עם המון מדינות בתוכה ליתר דיוק 50 מדינות שכל אחת מכן שונה באופיה, במנטליות, ובתרבות הצריכה שלה...

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי16/05/111646 צפיות
חפשים עבודות בארה"ב מעניינת? כיפית? חוויתית? מתקשים לדמיין את עצמכם עובדים בעבודות בארה"ב 13 שעות ביום על איזה עגלה באמצע קניון מנסים למרוח קרם על איזו זקנה? לא בא לכם להיות שוקי זיקרי כמה חודשים וליישר שיער של טיניג'ריות?? הקשר בניכם לבין איפורף קוסמטיקה, וכל שאר הירקות שואף לאפס??? בקיצור מחפשים עבודות בארה"ב תחת הכותרת "הכל חוץ ממכירות" הנה לכם כמה אופציות:

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי16/05/111243 צפיות
געה לעבודה בעולם דרך חברת השמה שהחלה את דרכה לפני חצי שנה ומתיימרת לבחור עבודתכם את יעד וסוג העבודה המתאים לכם אינה אפקטיבית לעומת חברת השמה ותיקה שפועלת בתחום לפחות 5,6 שנים, מכירה את רזי השוק ואת ההתנהלות ובעלת יכולת אמינה ובעלת נסיון לבחון כל עובד ועובד ולסווג יחד איתו כמובן את סדר העדיפויות עבור עבודה בעולם בשבילו. איך תדעו שחברת ההשמה באמת ותיקה ומקצועית?

מאת: גילטיולים בחו"ל09/05/111387 צפיות
ברוכים הבאים למדריך השימושי ביותר לעבודה בקנדה. כל השאלות והטיפים בעמוד קצרצר אחד על מנת שגם אתם וגם אמא תהיו רגועים קצת יותר...

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי09/05/112105 צפיות
מרבית העובדים שואפים להשתכר בחו"ל על מנת לטייל את טיול חייהם לאחר מכן. למה לעבוד כל כך קשה בשביל לטייל כשאפר לשלב בין השניים?? עבודה באוסטרליה או ניו זילנד בחווה היא הדרך המושלמת להכיר את המנטליות של האנשים הכי נדיבים ויפים עולם אל מול חוויה לימודית, תרבותית ומעצבת מאד.

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי02/05/111332 צפיות
רצלונה אחת הערים הדינמיות והתוססות בעולם. נושאת בגאווה את תואר העיר המתוירת ביותר ברחבי אירופה עם למעלה מ-20 מליון תיירים בשנה. העבודה בספרד בתחום המכירות מתרכזת בשני יעדים עיקריים, ברצלונה ומדריד. מעצם היותה של ברצלונה עיר כה מפותחת ובירת אופנה בינאלומית אנשים עסקים רבים והמוני מבקרים מציפים אותה ואין ספק שאת קרב העבודה בספרד הריווחית ביותר ברצלונה לוקחת בהליכה.

מאת: גילעבודה וקריירה - כללי02/05/111499 צפיות
ארהב המקום האולטימטיבי לחופשה המושלמת והרבה יותר מזה, העבודה המושלמת! מתים להגיע לעבודה בארהב אבל לא מסגולים לראות את עצמכם עומדים על איזו עגלה ומנסים לעצור אנשים?? ממש מפנטזים על עבודה בארהב אבל מתקשים לדמיין את עצמכם עוברים מבית לבית, נכנסים לסלון של מישהו ומנסים למכור לו ציור של איזה סיני??

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222902 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222774 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187353 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187510 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187457 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/187999 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179592 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica