חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך רומא.

מאת: אמיר דינרטיולים בחו"ל18/05/20111172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטיילים המעוניינים במידע של מדריך רומא היכן לבקר מה לעשות, מה לראות ובכלל קצת מידע על העיר מאמר זה בשבילכם. במאמר מדריך רומא ננסה לתת במספר משפטים סקירה מהירה על העיר ועל מגוון האתרים והאטרקציות שבה, שכל מדריך רומא ימליץ לכם לבקר בטיול שלכם.

רומא, עיר הבירה של הרפובליקה האיטלקית הוקמה, על פי היסטוריונים בשנה 753 לפני הספירה. (כך מדריך רומא למטייל מצין). בעיר רומא יושב ראש המדינה, הפרלמנט, הממשלה, המוסדות המשפטיים, גופים בינלאומיים ומוסדות אמנותיים ותרבותיים רבים.
בכל מדריך רומא מודפס שתפתחו יוסבר לכם כי ישנם שני קווים של תחבורה ציבורית מתחת לאדמה ברומא, קו A וקו -B, אשר נפגשים יחד בתחנת טרמיני, שהיא גם נקודת ההגעה לכל אוטובוסים, רכבות מקומיות ורכבות בינלאומיות. מדריך רומא מציין כי קו A משמש בעיקר עבור תיירים והוא הקו אשר יש לו תחנה ליד פלאזה ספאגנה, פלאזה דל פופולו, מוזיאון הוותיקן ועוד שלל אתרים ומקומות. בין היתר קו B הוא טוב יותר עבור מטיילים המעוניינים לבקר בקולוסאום או בפורומים השונים. לעוד פרטים פיתחו מדריך רומא. העיר רומא כולה הוא אנדרטה להיסטוריה, עם מבנים שונים מתקופות שונות כגון מהתקופה הקלאסית, מתקופת הרנסנס והבארוק הם הטביעו את חותמם על העיר.

ברומא יש שני מוזיאונים איכותיים גדולים המוזכרים גם הם ב- מדריך רומא מודפס: מוזיאון Capitolio עם אוסף עצום של חפצי אומנות שונים ומגוונים. והמוזיאון השני הוא מוזיאון הוותיקן, שהוא המוזיאון הגדול והמתוייר ביותר בעולם. לאחר ביקור במוזיאונים והתפעלות מהבניינים המרהיבים של העיר, מדריך רומא ממליץ לכם לא לשכוח לבקר בפארק אנטיקה אפיה, הגדול והעשיר בעיר.

יש עונות שונות לבקר ברומא וליהנות מנפלאותיה. מדריך רומא ממליץ בקיץ לבקר בפארקים וליהנות ממסלולי טיול רגליים הנערכים באופן מאורגן בפינות שונות ברחבי העיר. בחורף מדריך רומא ממליץ לבקר במוזיאונים, הגלריות והאטרקציות הסגורות ולברוח ממזג האוויר שבחוץ. רומא מציע אטרקציות ועניין לכל מטייל החל מכדורגל, דרך פעילויות ואטרקציות לילדים ועד חיי לילה מסעירים בכל ימות השנה כמעט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר דינר, כתיבת תוכן, שיווק באינטרנט ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר דינר

מאת: אמיר דינרבריאות ילדים14/08/121106 צפיות
מיילוד חסר אונים בשעות הראשונות לחייו ועד לפעוט פעיל וערני, התפתחות תינוקות לוקחת רק 12 חודשים קצרים בהם עובר התינוק את השינוי המדהים ביותר שתוכלו לראות. כל חודש מביא איתו שינוי ופיתוחים חדשים אשר לרוב מלהיבים ומשמחים הורים וזוגות. התפתחות תינוקות היא כיום תורה בפני עצמה אשר את עיקר תשומת הלב שמים על השנה הראשונה בחייו של הרך הנולד.

מאת: אמיר דינרסיפורי מסע30/05/129046 צפיות
העיר ניו יורק ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה למבקרים ומטיילים המגיעים לעיר לחופשה, ביקור או לעסקים. החל מסנטרל פארק המפורסם, דרך השדרה החמישית ועד לשכונת ברוקלין, ניו יורק היא אחד היעדים המועדפים על מטיילים מכל העולם. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר ניו יורק החל מאטרקציות ופעילויות, מסעדות ושווקים מופלאים ועד הופעות, הצגות וקניות כל מה שעולה על רוחכם העיר ניו יורק מספקת.

מאת: אמיר דינרטיולים בחו"ל30/05/121739 צפיות
האם ידעתם כי ניתן לעשות מסע קניות בניו יורק בלא יותר מ-30$ ביום? כן זה אפשרי הכל זה עניין של תכנון מראש. בימים אלו בהם הכלכלה העולמי מדשדשת אנו מעוניינים לחסוך כמעט על כל דבר ובמיוחד בטיולים שלנו בחו"ל וזאת עקב שערי המטבע. באחד הטיולים האחרונים שלי בעיר ניו יורק

מאת: אמיר דינרתיירות ונופש - כללי09/02/121511 צפיות
התחזיות לשנת 2012 מצביעות על דפוס של מזג אויר בעולם - חורפי מושלג וקר במיוחד באזור המערב התיכון העליון ועוד באזור האגמים בתחומי ארצות הברית. בערים כמו שיקאגו ומילווקי בארצות הברית התחזית חוזה טמפרטורות קרות בזמנים שונים עם שלג מעל הממוצע העונתי כמו גם בעוד ערים מזג אוויר בעולם בשנת 2012 יהיה לא צפוי

מאת: אמיר דינרטיולים בחו"ל22/08/112305 צפיות
פראג היא אחת הערים המקסימות והמומלצות לטיול. תוכלו לבקר בפראג כחלק מטיול מאורגן עם מסלולים שונים ידועים מראש ועם מדריך צמוד אך פראג גם מציעה חוויה ייחודית ומומלצת במיוחד למטיילים עצמאיים. עם מפת פראג ביד תוכלו למצוא את האתרים ופינות החמד בעיר

מאת: אמיר דינראטרקציות11/08/111333 צפיות
יכול להיות שלא תאמינו למשפט הבא אבל ניו יורק היא העיר הירוקה ביותר באמריקה עם יותר מ 25% שטחים פתוחים, פארקים, חופים ועוד העיר ניו יורק לא שוכחת את הטבע בכל בנייה של אזור חדש. אטרקציות בניו יורק יש בשפע כאשר חלק גדול מהם נערכות ומתקיימות בשטחים פתוחים אלו. באמצעות מפת ניו יורק תוכלו למצוא במדויק את השטחים הפתוחים ואת האטרקציות בניו יורק שאתם מחפשים.

מאת: אמיר דינרתיירות ונופש - כללי09/08/111695 צפיות
אם אתם נוסעים ללונדון, בירת אנגליה, לטיול או ביקור, לתקופה קצרה או ארוכה, ובמיוחד אם אתם נוסעים לעיר לונדון עם הילדים אתם חייבים למצוא קצת כיף, פעילויות ואטרקציות לילדים בכדיי שהם יישארו שמחים ומתעניינים. חופשה בעיר לונדון עם הילדים מציעה מגוון רחב של אטרקציות, פעילויות והפעלות שישאירו את הילדים שלכם תמיד מתעניינים ועם רצון לעוד.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196476 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182290 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica