חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על עצירות וטיפול בעצירות

מאת: בריאות האישהרפואה סינית22/05/20111443 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצירות היא בעיה שאינה נעימה, נפיחות של הבטן, גזים המצטברים בבטן וחוסר נוחות. עצירות היא בעיה שיכולה להיגרם כתוצאה של לחץ, מתח, שינוי תזונה ולכן עצירות יכולה להתפרץ ללא התראה. עצירות היא תופעה שלרוב ניתנת לפתרון פשוט כגון תזונה נכונה הכוללת מאכלים המעושרים בסיבים תזונתיים, שתיית מים מרובה ומזון העשיר בשמנים בריאים.

גורמים לעצירות

הגורמים לעצירות יכולים להיות פיזיים או נפשיים, לחץ נפשי, תזונה לקויה, נטילת תרופות, שינויים הורמונאליים, תת פעילות של בלוטת התריס, העסר פעילות גופנית והתאפקות מיציאות מסיבות שונות.

מהי עצירות בעצם?

ההגדרה של עצירות היא  קושי ביציאות. אין הגדרה אחת המגדירה את מספר היציאות שלפיה נקבע אם האדם סובל מעצירות או לא. עצירות מוגדרת בירידה בכמות היציאות או בשינוי תדירות היציאות. כמו כן קושי ביציאות, אי תחושת התרוקנות ומרקם הצואה.

עצירות נגרמת כתוצאה של ספיחת הנוזלים במעי הגס. כתוצאה מכך הצואה הנמצאת במעי הגס הופכת ליבשה וקשה. השרירים במעי הגס שתפקידם לדחוף את הצואה לכוון פי הטבעת אינם מצליחים לבצע את פעולת הרפלקס וכתוצאה מכך הצואה נשארת במעי הגס. הפעמים רבות עצירות מלווה בכאבים בבטן תחתונה.

עצירות יכולה להיות מלווה בגזים, נפיחות של הבטן, עייפות כללית וכולסטרול גבוה.

טיפול בעצירות

טיפול בעצירות כולל תרופות שמטרתן לרכך את הצואה. תרופות אלו ניתנות ללא מרשם ולרוב פותרות את הבעיה ובעיית העצירות נעלמת. חשוב לא להשתמש בתרופות אלו לאורך זמן. תרופות אלו יוצרות תלות של המטופל בחומר המשלשל ולנסיגה של המעיים לבצע פעולה תקינה לסילוק הפסולת מהגוף. בנוסף לתרופות אלו תופעות לוואי כגון איבוד וויטמינים ומינרלים, כאבי בטון, שלשולים והפרת האיזון הכימי בדם. במקרים בהם אנשים סובלים מעצירות לעיתים קרובות חשוב לבדוק את מקור הבעיה ולטפל בה.

טיפול בעצירות על פי הרפואה הקונבנציונלית היא בעיקר באמצעות תרופות לריכוך הצואה. טיפול טבעי בבעיית עצירות כולל אבחון הסיבה לעצירות והטיפול במקור הבעיה ולא רק בסימפטומים. טיפול טבעי בעצירות כולל גם שינוי תזונה. תפריט הכולל מזונות העשירים בסיבים תזונתיים כגון פירות, ירקות, מוצרים מקמח מלא, דגנים מלאים ומזונות העשירים בשומניים בריאים. שתייה מרובה של מים לפחות ליטר מים ביום. חשוב לשמור על סדר יום של ארוחות קטנות לאורך היום. כמו כן  ההמלצה היא לעסוק בפעילות גופנית במטרה להגביר את פעולת המעיים. מומלץ לבצע פעילות גופנית, המסייעת להתכווצות השרירים של המעיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המרכז ל רפואה טבעית מתמחה במגוון טיפולים מתחום הרפואה הטבעית. המרכז מתמחה במתן טיפול למגוון בעיות דלקת אוזניים, דלקת פרקים, בעיות אורטופדיות, קנדידה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בריאות האישה

מאת: בריאות האישהקוסמטיקה26/12/111160 צפיות
דיקור קוסמטי הוא טיפול פנים טבעי המסייע להתחדשות הגברת הדם באזור הפנים, הגברת המטובליזם וביצור קולוגן טבעי. דיקור סיני יעיל למגוון של בעיות בעור הפנים. דיקור קוסמטי הוא טיפול טבעי ללא צורך בהזרקות כימיקלים לפנים או ניתוחים והתוצאות מדהימות.

מאת: בריאות האישהרפואה סינית21/02/111607 צפיות
אתם סובלים מכאבי בטן, נפיחות בבטן, חולשה או כאבי ראש, כנאה שהנכם סובלים מקנדידה , למעשה אתם לא לבד והקנדידה הנמצאת אצל רוב האוכלוסייה.

מאת: בריאות האישהרפואה משלימה07/09/102154 צפיות
הליקובקטר פילורי הינו חיידק שהתגלה בשנות ה- 80- באוסטרליה. כיום רבים מהאנשים נושאים את החיידק, אך הדבר אינו בא לידי ביטוי. הסובלים מחיידק הילובקטר פילורי סובלים לרוב מכיב פפטי שהינו אולקוס בקיבה או בתריסריון. הטיפ]ול בהליקובקטר פילורי באמצעות רפואה טבעית נותנת את המענה המושלם הכולל צמחי מרפא, שמירה על פלורת המעיים ושינוי תזונה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222705 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222964 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213012 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213210 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213403 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213657 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213700 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica