חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס והחשיבות של הפורנו בעיני הגולשים

מאת: zurik landauדייטינג22/05/20111432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה התלות לסקס חינם פורנוגרפי באתרים הוירטואליים ? טכנולוגית האינטרנט הביאה עמה נגישות מעניינת יוצאת דופן בכל הנושא לסרטים של פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מאיתנו פתאום מוצאים עצמם חורשים דקות רבות ו לא מוגדר מטיילים בטיובים ברשת איכותיים של סקס ורואים פורנו בכל הצורות. הנגישות קלה, השימוש בטיזרים ושל האיפיון של סקס חינם כמובן בסרטונים פשוט הכל נראה מכור , האם באמת במקרים של הקליפים של הפורנו הבנות יוזמות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה טריק ? ומדוע אנחנו כציבור כל כך משתוקקים לסרטי סקס באינטרנט ?, איפה הקו בין זה שסקס מזיק ביום יום מבלי שתשימו לב.



התמכרות סקס חינם
פורנוגרפי אינה מוכרת על ידי דוקטורים כמחלה אלא מצב של קומפלוסיבית. יש המון חילוקי דעות האם בכלל קיימת התמכרות לסקס בחינם פורנוגרפי אך אין חילוקי דעות שישנם סוגי השפעות מסוכנות בכל הקשור לתשוקה של סקס במצלמות פורנוגרפי בבכמות אדירה.

ההתמכרות לפורנו היא התמכרות נפשית שכמובן כוללת תופעות פיזיות שמקבילות לסמים.

המתנגדים לקיומה של ההתמכרות טוענים שצריכת סקס פורנוגרפי מתרכשת על מנת לשגת מהמלחמה נפשית עם ריגושים אחרים ובכלל לא כל כך נוחים והאפשרות לגרום שהיא תחלים היא על ידי טיפול ברגש המודחק.

סכנה שסרטוני סקס פורנוגרפיים בדרך כלל גורמים:

Aאי נעימות בחיי נשואים

Bתלות לצפייה במצלמת סקס ברשת וקיבעון מיותר לפני

Cחיסרון אמון לבין בני הזוג הידידים

Dחסרון תשוקה לעשות סקס בין בני הזוג המאורסים


כמו כן במספר רב של הבעיות השונות הן מדברות לזוגות נשואים אך הזכרים הרווקים יכולים לבצע כל מה שבא להם והסקס במצלמות
נהיה בצד האחר ששייך ל מטבע סוג אחר של הנאה עם החברים הקרובים וגם חיי מין שלא יצא לכם להכיר

בדרך כלל ממש מהנה להתנסות בדברים קצת שנוגדים את החוקים הנורמליים והחשיבות קטנה באיזה גיל המבקר באתר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סקס ישראלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת zurik landau

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152123 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica