חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צפייה ישירה עדיף או לא?

מאת: Mortelקולנוע23/05/20111342 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה מאוד אנשים לפעמים לא מאמינים כאשר מספרים להם שיש אפשרות לראות בצפייה ישירה כל תוכן שהם רק חושקים בו, בלחיצה אחת קטנה שתאפשר להם לצפות בכל סדרה וסרט שרק יחשקו בו. האמת היא, שלאותם אנשים פשוט לא סיפרו שקיים אתר שמספק את הסחורה באופן יוצא מן הכלל.

כאמור מדובר כיום רבות על צפייה ישירה בתכנים שונים כגון; סרטים, סדרות ועוד. כל זאת בצפייה מיידית ללא המתנה ואפילו עם תרגום מובנה ברוב הפעמים. אז למה באמת צפייה ישירה עדיפה? פשוטו כמשמעו!

צפייה ישירה כיום מאפשרת לכל משתמש לגשת לכל פרק או סרט שרק ירצה ולצפות בה ישירות מהמחשב או כל כלי אחר בו יוכל להתחבר לרשת האינטרנט, ומשם חייו נעשים קלים יותר מכמה בחינות.

1. המשתמש אינו צריך לדאוג מפני וירוסים, אותו כלי בו הוא משתמש לגלישה ולצפייה הישירה נשאר נקי מכל מיני רוגלות וסוסים טרואיינים שונים שאיננו רוצים להיתקל בהם כאשר אנו מורידים סרט או סדרה שאהובים עלינו במיוחד ואז להיתקע שעות על גבי שעות על מנת למצוא פיתרון לבעיה. כנראה שתזדקקו לטכנאי בסופו של דבר.

2. השירות הוא חינם במלוא מובן המילה, אינו כרוך בתשלום כלל. כמה שזה נשמע לא אמיתי - זה אכן אמיתי! מה זה אומר?

המשתמש אינו צריך לשלם אף לו שקל אחד כדי לצפות בסדרה ו/או סרט בו הוא רוצה באותו רגע לראות. יהיו הסקרנים שישאלו מדוע, היום אין יותר קל מלראות סדרות לצפייה ישירה באופן נוח, מיידי ללא פירסומות, וחינמי יותר מזה. אנשים תורמים את זמנם ומתנדבים למען הקהילה כך שאחרים יוכלו להינות מאותו תוכן בדיוק כמוהם. אותם אלו העוסקים במלאכה. הסדרות שאתם הכי אוהבים ברגע שהם יוצאים מתפרסמים כבר באתר לצפייה ישירה, אז למה לשאול יותר מידי שאלות כשאפר כבר לצפות בסדרה האהובה עליכם.

3. כל סרט המגיע לקולנוע מתפרסם כבר לצפייה ישירה באתר, כל סרט וסרט שתרצו. קודם כל חסכתם בכרטיס לקולנוע, אך אין זה אומר שזה עדיף על פני החוויה הקולנועית למרות שלראות סרטים לצפייה ישירה זה גם כן נוח כמו סדרות לצפייה ישירה, אבל הזמן שבו סרטים לצפייה ישירה מגיעים באיכות טובה לאתר לוקחים שבועות רבים ולפעמים חודשים, לכן לרוב מסתפקים באיכויות נמוכות ולא כאלו המוצגים בקולנוע. כך שאין לפתח כל כך הרבה ציפיות לאותו סרט שרציתם לצפות בו. כי אם באמת אתם רוצים לצפות בו - רוצו לקולנוע וצפו בו עם חבר או חברה ותהנו גם כן.

אבל אל תשכחו, לחזור מידי פעם לאתר ולבקר במידה ותרצו לצפות באותו סרט שוב פעם וכבר תתעייפו מללכת לצפות בו שוב פעם בקולנוע תוכלו תמיד לצפות בו ישירות באתר בצפייה ישירה נוחה, מיידית ללא פרסומות ואיך לא - חסכונית מתמיד!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Mortel

מאת: Mortelטלוויזיה27/05/111974 צפיות
רבים מאיתנו אוהבים לצפות בסדרות שונות, סדרות דרמה, אקשן, אימה, רומנטיקה וגם סדרות מצויירות ואהובות. מעכשיו להינות תוכלו בקליק או שניים במציאת כל סדרה שתרצו בצפייה ישירה מהירה,קלה, ובהחלט נוחה מתמיד.

מאת: Mortelקולנוע24/05/117850 צפיות
אנשים רבים אוהבים ז'אנרים שונים של סרטים, אבל במיוחד במיוחד קומדיות מטורפות כמו הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק" שמציג בפנינו את תהפוכות החיים בהרפתקאות מצחיקות ומבדרות שנוכל לחייך ואף למות ממש מצחוק לכל אורך הסרט כי החבר'ה האלה חוזרים אלינו אחרי הקומדיה שאנו כבר מכירים "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" משנת 2009 ומגיעים אלינו אל המסך הביתי.

מאת: Mortelקולנוע24/05/112625 צפיות
כיום ישנם הרבה מאוד אתרים המאפשרים לכם לצפות בסרטים רבים לצפייה ישירה, כמו למשל הסרט הקולנועי המופלא שיצא לא מזמן "שודדי הקאריביים 4" או בשמו המלא "שודדי הקאריביים 4: זרמים זרים" הסרט הרביעי במספר בסדרת שודדי הקאריביים חוזר אלינו שוב ומגיע אלינו עד הבית.

מאמרים נוספים בנושא קולנוע

מאת: shmolikקולנוע19/04/152890 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע11/11/142353 צפיות
העולם היום מתפתח במהירות ובכל יום מצטרפות לחיינו המצאות חדשות. הרבה מההמצאות הטכנולוגיות החדשות שאנו רואים עובדות בעיקרון של פיוז'ן- מיזוג בין דברים קיימים באופן שיוצר מוצר חדש. על פי העיקרון הזה פיתחו לפני מספר שנים בחברת הסטראט-אפ DigiGage מוצר המשלב תוכן וירטואלי עם מעלית- מיזוג של שני עולמות שונים שביחד יוצרים חווית משתמש חדשה לגמרי!

מאת: רז דרוםקולנוע10/09/143936 צפיות
אין כבר ספק בכלל כי הדרך הכי טובה לראות סרטים זה בצפייה ישירה. כי מה לעשות, סרטים לצפייה ישירה מקנה לנו הרבה יותר יתרונות מחסרונות. יש שני חסרונות שיכולים לפגוע בחוויה של צפייה בסרטים לצפייה ישירה והם איכות ותרגום מובנה.

מאת: רז דרוםקולנוע09/09/143263 צפיות
בעידן המודרני בו אנחנו חיים כאשר לכולנו יש אינטרנט סופר מהיר בבית, סרטים לצפייה ישירה הפכו לנפוצים מתמיד. עכשיו הרבה יותר קל לראות סרטים, יותר נוח, יותר מהיר ובקיצור הרבה יותר יעיל.

מאת: רז דרוםקולנוע04/09/1411238 צפיות
מעוניינים לראות את הסרטים הכי חדשים וגם כאלה שעדיין לא הגיעו לקולנוע באיכות הכי גבוהה ובחינם? הגעתם למקום הנכון.

מאת: רז דרוםקולנוע03/09/143256 צפיות
בעבר הרחוק, כאשר היינו מעוניינים לצפות בסרטים, היינו צריכים להוריד אותם דרך תוכנות מזעזעות כמו אימיול ואפילו קאזה למי שזוכר. ההורדות היו כל כך איטיות שלפעמים היה לוקח לנו שבועות להוריד את הסרטים שרצינו. האינטרנט המהיר עוד היה בחיתוליו, לינקים מהירים להורדה ישירה עוד לא היו קיימים והכל הרגיש ארוך ומייגע. כאשר מהירות האינטרנט גדלה לחמש מגה ואז לעשר מגה, לאט לאט ראינו שאנחנו כבר לא צריכים להוריד את הסרטים על מנת לראות אותם, האינטרנט שלנו מספיק מהיר על מנת לראות סרטים לצפייה ישירה באיכות סבירה.

מאת: רז דרוםקולנוע28/08/147515 צפיות
אין ספק כי עכשיו זו התקופה הכי יפה בעידן של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. כיום ניתן להשיג סרטים חדשים באיכות גבוהה מאוד עוד לפני שהם מגיעים לקולנוע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica