חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שודדי הקאריביים 4 בצפייה ישירה וקלה

מאת: Mortelקולנוע24/05/20112624 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום ישנם הרבה מאוד אתרים המאפשרים לכם לצפות בסרטים רבים לצפייה ישירה, כמו למשל הסרט הקולנועי המופלא שיצא לא מזמן "שודדי הקאריביים 4" או בשמו המלא "שודדי הקאריביים 4: זרמים זרים" הסרט הרביעי במספר בסדרת שודדי הקאריביים חוזר אלינו שוב ומגיע אלינו עד הבית.

קצת על הסרט הנפלא הזה; הסרט שודדי הקאריביים 4 מתמקד בחזרתו של ג'וני דפ לתפקידו הידוע בתור קפטן 'ג'ק ספארו' בעלילה מלאת אקשן, בגידות, נעורים וכמובן מוות אבל כשדרכיו של ג'ק נפגשות באישה מעברו (השחקנית פנלופהקרוז), הוא פתאום אינו בטוח אם מדובר  באהבה או האם מדובר בנוכלת המשתמשת בו כדי שיובילאותה למעיין הנעורים הידוע לשמצה. כאשר היא מצווה עליו לעלות לסיפון שלה של 'נקמתה שלהמלכה אן', הספינה של הפיראט הנודע והמנוול הלא הוא בלקבירד (השחקן איאן מקשיין), ג'ק מוצא עצמו בהרפתקה חדשה ומפתיעה שבה איננו יודע ממה לחשוש יותר - מהאישה שלידו או מהפיראט בלקבירד הנורא מכל.

מדובר על סרט יוצא מן הכלל משאר הסרטים של שודדי הקאריביים 4, שכבר ביציאתו שבר שיאים בקופות הקולנוע וכעבור מספר ימים מיציאתו הוכתר כסרט המרוויח ביותר בהיסטוריה - הכנסות המסתכמות בלא פחות מ-350 מיליון דולר בשבוע אשר עקף סרטים טובים ישנים יותר כמו למשל את הסרט "אווטאר" שהסתפק ב-300 מיליון דולר בשבוע הראשון ליציאתו.

אז השתכנעתם ואתם באמת רוצים לצפות כבר בסרט, אין צורך לחכות כל כך הרבה זמן כי אתם יכולים להיכנס כבר עכשיו ולראות את שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה באופן מיידי, קל ונוח מול המסך שלכם. מה יותר כיף מלהישען אחורה על הכורסא הנוחה עם פופקורן וקולה, כמו בקולנוע, ואפילו להזמין חברים ולצפות בסרט שחיכיתם לו כל כך הרבה ישר אל מול עיניכם? כנראה שאין תחליף לחוויה הביתית והמהנה הזאת. אז רוצו לצפות בסרט! ואם אהבתם אותו אולי תרצו גם ללכת לקולנוע ולהחליף את החוויה הביתית בחוויה קולנועית מהנה לא פחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Mortel

מאת: Mortelטלוויזיה27/05/111974 צפיות
רבים מאיתנו אוהבים לצפות בסדרות שונות, סדרות דרמה, אקשן, אימה, רומנטיקה וגם סדרות מצויירות ואהובות. מעכשיו להינות תוכלו בקליק או שניים במציאת כל סדרה שתרצו בצפייה ישירה מהירה,קלה, ובהחלט נוחה מתמיד.

מאת: Mortelקולנוע24/05/117848 צפיות
אנשים רבים אוהבים ז'אנרים שונים של סרטים, אבל במיוחד במיוחד קומדיות מטורפות כמו הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק" שמציג בפנינו את תהפוכות החיים בהרפתקאות מצחיקות ומבדרות שנוכל לחייך ואף למות ממש מצחוק לכל אורך הסרט כי החבר'ה האלה חוזרים אלינו אחרי הקומדיה שאנו כבר מכירים "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" משנת 2009 ומגיעים אלינו אל המסך הביתי.

מאת: Mortelקולנוע23/05/111342 צפיות
הרבה מאוד אנשים לפעמים לא מאמינים כאשר מספרים להם שיש אפשרות לראות בצפייה ישירה כל תוכן שהם רק חושקים בו, בלחיצה אחת קטנה שתאפשר להם לצפות בכל סדרה וסרט שרק יחשקו בו. האמת היא, שלאותם אנשים פשוט לא סיפרו שקיים אתר שמספק את הסחורה באופן יוצא מן הכלל.

מאמרים נוספים בנושא קולנוע

מאת: shmolikקולנוע19/04/152890 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע11/11/142353 צפיות
העולם היום מתפתח במהירות ובכל יום מצטרפות לחיינו המצאות חדשות. הרבה מההמצאות הטכנולוגיות החדשות שאנו רואים עובדות בעיקרון של פיוז'ן- מיזוג בין דברים קיימים באופן שיוצר מוצר חדש. על פי העיקרון הזה פיתחו לפני מספר שנים בחברת הסטראט-אפ DigiGage מוצר המשלב תוכן וירטואלי עם מעלית- מיזוג של שני עולמות שונים שביחד יוצרים חווית משתמש חדשה לגמרי!

מאת: רז דרוםקולנוע10/09/143935 צפיות
אין כבר ספק בכלל כי הדרך הכי טובה לראות סרטים זה בצפייה ישירה. כי מה לעשות, סרטים לצפייה ישירה מקנה לנו הרבה יותר יתרונות מחסרונות. יש שני חסרונות שיכולים לפגוע בחוויה של צפייה בסרטים לצפייה ישירה והם איכות ותרגום מובנה.

מאת: רז דרוםקולנוע09/09/143263 צפיות
בעידן המודרני בו אנחנו חיים כאשר לכולנו יש אינטרנט סופר מהיר בבית, סרטים לצפייה ישירה הפכו לנפוצים מתמיד. עכשיו הרבה יותר קל לראות סרטים, יותר נוח, יותר מהיר ובקיצור הרבה יותר יעיל.

מאת: רז דרוםקולנוע04/09/1411236 צפיות
מעוניינים לראות את הסרטים הכי חדשים וגם כאלה שעדיין לא הגיעו לקולנוע באיכות הכי גבוהה ובחינם? הגעתם למקום הנכון.

מאת: רז דרוםקולנוע03/09/143255 צפיות
בעבר הרחוק, כאשר היינו מעוניינים לצפות בסרטים, היינו צריכים להוריד אותם דרך תוכנות מזעזעות כמו אימיול ואפילו קאזה למי שזוכר. ההורדות היו כל כך איטיות שלפעמים היה לוקח לנו שבועות להוריד את הסרטים שרצינו. האינטרנט המהיר עוד היה בחיתוליו, לינקים מהירים להורדה ישירה עוד לא היו קיימים והכל הרגיש ארוך ומייגע. כאשר מהירות האינטרנט גדלה לחמש מגה ואז לעשר מגה, לאט לאט ראינו שאנחנו כבר לא צריכים להוריד את הסרטים על מנת לראות אותם, האינטרנט שלנו מספיק מהיר על מנת לראות סרטים לצפייה ישירה באיכות סבירה.

מאת: רז דרוםקולנוע28/08/147514 צפיות
אין ספק כי עכשיו זו התקופה הכי יפה בעידן של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. כיום ניתן להשיג סרטים חדשים באיכות גבוהה מאוד עוד לפני שהם מגיעים לקולנוע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica