חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההבדל בין עבודה באירופה לעבודה בארץ בתחום המכירות

מאת: ספיר קובלסקידרושים23/05/20111241 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאיתנו משוכנעים שהעבודה שעבדו בתחום המכירות בארץ מקנה להם יתרון משמעותי בעבודה באירופה ובכלל בעבודה בחו''ל, ובכן יש בזה משהו ומצד שני אין בזה כלום, אז בואו נסביר. אם עבדתם במכירת פלאפונים, בגדים, מכוניות, אפילו בתים או כל מוצר אחר שגרם לכם להיות בדינמיקה עם לקוחות והפעיל לכם את חוש השכנוע אז בהחלט יש לכם נגיעה בתחום שתוכל לתרום לכם גם בעבודה באירופה. ההבדל העיקרי בין מכירות בארץ לבין מכירות בעבודה באירופה טמון בכמה גורמים משמעותיים שהם: מנטליות התושבים, תרבות הצריכה שלהם, אופן קבלת השכר, השפה ואתם!!! מכירות בארץ או בעבודה באירופה- המנטליות של התושבים:

כמה סיפורים, שירים, כתבות ומאמרים על המנטליות של הישראלים, החום, העצבנות, הבוטות, החשדנות, הקומבינות הכל יוצא באופן מאד מוחצן בתחום המכירות. בעבודהבאירופה האמת שבכל מקום על הגלובוס קשה למצוא טייפ קסט שמשתווה לאופיו של הצרכן הישראלי. אל תתבלבלו אין זה אומר שאם עבדתם במכירות בארץ אז טעמתם מהסוג הגרוע ביותר של הלקוחות הלוא הם הישראלים וכעת עבודה באירופה היא קלי קלות, ממש לא. כמו שבצרכן הישראלי תבועה המנטליות הזו כך גם במוכר הישראלי עצמו.יש לנו את הדרכי גישה לפנות ללקוח שבהרבה מונים זהה למנטליות הקנייה שלנו בין אם זה בצעקות, בחיבוקים, בהתחנפות או בסנוביות הכל הולך. לעומת עבודה באירופה ששם תהיו צריכים להיות זהירים כפליים. הרבה יותר מנומסים, מתחשבים, שקטים שלווים אבל יחד עם זאת עדיין מצליחים לשכנע באופן אגרסיבי סמוי את הלקוח שלכם, בקיצור הרבה יותר קשה. עבודה באירופה בתחום המכירות בקניונים תואמת מאד לאופי האוכלוסייה באזור, אם אתם רוצים לעשות כסף בעבודה באירופה כדאי להגיע לאזורים עשירים ויחד עם עושר מגיעה "פלצנות" מסוימת שתהיו חייבים לאמץ על מנת להרוויח טוב עבודה באירופה.

מכירות בארץ או עבודה באירופה- תרבות הצריכה:

זה נכון שאם השנים תופעת החו''ל משתלטת גם עלינו הישראלים, וביום חול רגיל וממוצע בקניון עזריאלי תוכלו בהחלט למצוא מס' בלתי מבוטל של צרכנים שמחפשים איפה לגהץ את האשראי, אבל עדיין זה לא משתווה בשום צורה שהיא למה לחווית המכירה שתיווכחו לה בעבודה באירופה. מדובר בחוויה אנתרופולגית לכל דבר ועניין. תרבות הצריכה האמריקאית, האירופאית או האוסטרלית שונה זו מזו אך אינה משתווה למה שקורה בארצנו הקטנטונת. אם תעבדו בעבודה באירופהלמשל תזכו לראות טיפוסים שמודדים את ערכם בהתאם להונם, ולכן הם קונים הכל, מהכל גם אם לא באמת יש להם כסף לזה, פאתטי למדיי אבל בהחלט תורם לרווחים שלכם בעבודה באירופה. בעבודה באוסטרליה למשל תתקלו באנשים כל כך מנומסים, לבבים ונחמדים שיקנו מכם רק בגלל "שלא נעים" והחיוך היפה שמרוח לכם על הפנים, תראו לי ישראלי אחד שיעשה דבר כזה???

מכירות בארץ או בעבודה באירופה- השפה:

זה נכון שהשפה אינה מכשול משמעותי שעומד בפני המוכר בעבודה באירופה אבל היא בהחלט מסוכה קטנטנה. עבודה באירופה בכל מקום שהוא תחייב אתכם לדבר בשפה שלא שפת אם וכידוע גדולתו של מוכר נמדדת גם ביכולתו לענות לכל שאלה ומהר.

מכירות בארץ או בעבודה באירופה- אתם:

ולסיום כמו בכל דבר בחיים לא משנה אם מדובר בעבודה בארץ או בעולם, הכל תלוי בכם, במי שאתם, בגישה שלכם, באמונה שלכם, ברצון שלכם ובמוטיבציה. לא השפה, המנטליות, תרבות הצריכה או המרחק מאמא יעמדו בדרככם בהצלחה בעבודה באירופה אלה רק אתם עצמכם. לכן ההבדל בין עבודה בארץ לעבודה באירופה נמדד בראש ובראשונה באופן שבה אתם מפרשים את הדברים, קחו את הכל כחוויה מלמדת, מתגמלת ומעצימה ותראו שההבדל בין סוגי העבודות הוא שעבודה באירופה היא חוויה של פעם בחיים!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים... פנאן ג'וב- הגב שלך בעבודה בחו''ל
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קובלסקי

מאת: ספיר קובלסקיעסקים - כללי31/05/111558 צפיות
יאללה,בואו נארוז מזוודות ונטוס למקום הכי מעניין שקיים,למקום מלא הסטוריה למקום המסתורי ומדהים הזה שנקרא אנגליה! מקום כל כך מיוחד שיש לו מלכה! מקום שיגרום לכם לדבר במבטא הכי מטומטם בעולם ולשתות תה עם הזרת למעלה!

מאת: ספיר קובלסקיעבודה וקריירה - כללי30/05/111197 צפיות
עבודה בקנדה היא חוויה מדהימה בייחוד אם אתם איתנו! חברת dead sea spa מציעה פתרונות לעבודה בקנדה ביותר מתחום אחד, מתנאים טובים ותנאי מחייה מעולים, וכמובן, המטרה היא לעשות כסף וכמה שיותר בעבודה בקנדה!

מאת: ספיר קובלסקיעבודה וקריירה - כללי30/05/111021 צפיות
עבודה באנגליה יכולה להיות אחת החוויות הטובות שיהיו לכם בחיים! הכסף,הנופים,כל מטר כמה כבשים קטנות וחמודות...האנשים הנחמדים וכמובן היחס החם והמשפחה אליה תיכנסו במהלך העבודה באנגליה. בחברת new skin עבודה באנגליה, מאמינים שמשפחתיות היא מילת המפתח. שנוסעים לעבודה באנגליה עוזבים את ההורים ואת החברים, את כל החיים שלכם בעצם. אנחנו מודעים לכך שהעבודה באנגליה היא חוויה לא כל כך קלה, שבאה ליד חוויה מדהימה.

מאת: ספיר קובלסקיעבודה וקריירה - כללי26/05/111050 צפיות
עבודה בחול החלה לתפוס תאוצה בשנים האחרונות, לפני כן העבודה בחול הייתה תחום באנשים בקושי היו מודעים לו. כמה חברה גילו את הפוטנציאל העצום שטמון בעבודה בחול והחליטו ללכת על זה בכל הכוח. מאז עולם העבודה בחול לא נגמר ורק מתפתח ומתפתח,עגלות של מוצרי ים המלח איפור ועוד נפתחות בכל מקום בעולם...

מאת: ספיר קובלסקיעסקים בינלאומיים26/05/111453 צפיות
חולמים על עבודה בעולם בקצב לטיני?? מפנטזים על עבודה בעולם בסגנון בזרילאי? משתוקקים להגיע לעבודה בעולם שבימי החופש אתם שורצים בחופים הכי יפים על הגלובוס או רואים משחק כדורגל במגרש הכי גדול בעולם, אם הקבוצות הכי טובות שיש?? רוצים לשלב עבודה בעולם עם טיול של פעם בחיים? מחפשים להגיע לעבודה בעולם במקומות אקזוטיים, מרתקים, עם אנשים ססגוניים, ואטרקציות מדליקות, כנראה שדרום אמריקה זה המקום בשבילכם!!!

מאת: ספיר קובלסקידרושים23/05/111185 צפיות
אם גם אתם חולמים לטוס לעבודה בארהב, לחרוש קצת את מיאמי, להסתובב במנהטן, לגלוש בחופים של פלורידה, להיות בכל פארק שעושים אפשרי, לטייל בשדרת הכוכבים, לפגוש סלברטי של ממש ברחוב, להנות מהכסף שמציעה עבודה בארהב....

מאת: ספיר קובלסקידרושים23/05/111493 צפיות
העבודות בחול הפופולארית ביותר היא בתחום המכירות, שוק העגלות נמצע בתנופה מרשימה מאד כבר עשרים שנה ומכה עשרות עגלות ברחבי ארה"ב התחום הפך לאימרפיה של אלפי העגלות בכל העולם...

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174101 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152680 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151851 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151777 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151860 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151897 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151796 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica