חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט מעץ: כל מה שאתם צריכים לדעת

מאת: אבי פורמייקה 2רהיטים29/05/20111216 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת עשה זאת בעצמך לוקחת את הריהוט מעץ והופכת אותו לבילוי של ממש. בעזרת תכנון נכון, יצירה ודמיון, כולנו הופכים להיות נגרים ליום אחד וממלאים את הבית בכל טוב. הנה כמה דברים שאתם פשוט חייבים לזכור...
מחפש ריהוט מעץ שאין להשיגו בחנויות? נרתע מהמחירים הלא שפויים שדורשות נגריות יוקרה? שיטת עשה זאת בעצמך טומנת שלושה מרכיבים חשובים שיכולים להתאים בדיוק לך: מבחר של עצים באיכות גבוהה, מחיר השווה לכל כיס וכמובן התאמה אישית. כן כן – היום כל אחד יכול להיות נגר, בעזרת נגריות המתמחות בשיטת עשה זאת בעצמך.

ריהוט מעץ: שניה לפני שמתחילים...
ריהוט מעץ מתייחס כמובן לכל פריט שהבסיס שלו הוא עץ: ארון קיר, פלטות למשרד או לפינת אוכל, ספריות וכמובן מטבחים. בעזרת עבודת נגרות טובה ניתן לא רק לבנות רהיטים חדשים, אלא לבצע השלמה לרהיטים קיימים כמו למשל הוספת ארונות ומגירות למטבחים שלמים.
לצד פתרונות מדף סטנדרטיים ונגריות המתמחות בריהוט אקסקלוסיבי, ניצבות נגריות מסוג חדש המציעות ללקוחות לקחת חלק פעיל בתהליך הבניה של ריהוט מעץ. בצורה כזו מלאכת הנגרות פתוחה וזמינה לכולם וכל אחד יכול בעצם להתאים לעצמו בצורה אישית את הפתרון הטוב ביותר עבור חדר בבית ועבור כל פריט ריהוט (כמעט).

ריהוט מעץ: כמה יתרונות בולטים
יתרונותיו הברורים של ריהוט מעץ ממקמים אותו בראש סולם העדיפויות של הצרכן, הן במראה והן באיכות. לצד האלומיניום או הברזל, העץ נחשב לחומר איכותי ואמין שאינו ממהר להישחק. חיי המדף שלו ארוכים, הוא ידידותי לניקוי והשמירה עליו נוחה למשתמש. כמובן שאת כל אלו משלים היתרון החשוב מכולם: סוגי עצים הינם נוחים לעיצוב, צביעה ולייצור בהזמנה אישית.

עשה זאת בעצמך, צעדים ראשונים
שיטת עשה זאת בעצמך, בכל הנוגע ל-ריהוט מעץ, מתחלקת לשני חלקים: הראשון, הזמנת המוצר המוגמר. כאן אנחנו מדברים הזמנת מטבח למשל ואיש מקצוע שמתקין, מחליף, מבריג ומתאים. הצד השני של המטבע מתייחס לחלק שלנו בסיפור. בשיטת עשה זאת בעצמך ניתן להזמין פלטות מעץ ומרכיבים שונים והתחיל להרכיב את הקונסטרוקציה בבית. כמובן שניתן לרדת עוד יותר לעומק ולבקש אפילו חורים להברגה במקומות המתאימים. כל אלו משתלבים גם עם ריהוט קיים כתוספות שונות לשדרוג המבטח לדוגמא או אפילו לבניית קומה עליונה למיטה.
עבודת נגרות כזו יכולה להוות את הפתרון הטוב ביותר למי מאתנו שמחפש ריהוט מעץ שלא ניתן למצוא ברשתות הגדולות או במחסנים של היצרן התעשייתי הממוצע. התאמה אישית לפי צרכיו ומגבלותיו של הבית (מראה עיצובי כללי, צבע, גודל וכ"ו) תמיד תהיה הבחירה הראשונה.
כמובן שגם למחיר תפקיד משמעותי. הרי בשיטת עשה זאת בעצמך אנו לא אמורים להגיע לנגריה ולבקש שינויים. זמן העבודה הוא שלנו והיתרון הברור הזה חוסך לנו עד מחצי המחיר. אין פלא שיותר ויותר אנשים מרכיבים בהנאה את המבטח המושלם או את ארון הקיר.

עבודת נגרות דורשת קצת יצירתיות
אז אחרי שהבנו שכאן כאמור יש לנו שיטה מנצחת, חשוב להבין איך ניגשים אליה. בשיטת עשה זאת בעצמך הכל הופך להיות פשוט, נוח וקל רק אם שומרים על קו מחשבה יצירתי, או במילים פשוטות יותר: שומרים על ראש פתוח.
שיטת עשה זאת בעצמך אינה מתחילה ונגמרת בארון או במטבח הצמוד לקיר. כל הרעיון המופלא מעבר להתאמה לצרכים הוא המראה והעיצוב הייחודיים. כאן, אף אחד לא יבקר אתכם אלא רק יספק לכם הסברים, קצת פלטות עץ ועוד שירות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי פורמייקה 2

מאת: אבי פורמייקה 2ריהוט 23/12/12771 צפיות
רוצים לדעת מה עושים נגד תולעי עץ? התשובות בשורות הבאות. ולא, אתם לא צריכים למהר ולזרוק.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204814 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195991 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181780 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181754 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181860 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181623 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica