חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תגידו שלום לתולעי העץ, לא לרהיטים

מאת: אבי פורמייקה 2ריהוט 23/12/2012771 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לדעת מה עושים נגד תולעי עץ? התשובות בשורות הבאות. ולא, אתם לא צריכים למהר ולזרוק.
השקעה לעתיד
השימוש בעץ טבעי בתוך הבית מתהדר בלא מעט יתרונות, עיצוביים ופרקטיים כאחד. עם זאת, כמו רוב הדברים בחיים, הוא מביא עימו גם מספר חסרונות. אחד מהם הוא תולעי העץ, הידועות בחיבתן לעץ טבעי .
העץ הטבעי שנמכר בארץ מודבר בטרם השימוש כנגד מזיקים למיניהם, וכמובן שגם נגד תולעים. אף על פי כן, אין בכך בכדי להבטיח במאת האחוזים כי העץ יהיה מוגן לגמרי מפני התולעים. אז מה ניתן לעשות על מנת למנוע את הרס הרהיטים?
לזהות את הבעיה
גילוי התולעים בזמן מאפשר מתן טיפול הולם לבעיה, מבלי שתצטרכו לוותר על פריטי העץ הנגועים. עם זאת גילוין אינו פשוט כפי שאולי חשבתם, ויש צורך להיות מודעים לסימנים המרמזים על קיומן של התולעים.
התולעים חיות בתוך העץ ולכן ניתן למצוא ברהיטים השונים חורים וחריצים אשר מעידים על נוכחותן ברהיט. בנוסף לכך הן מותירות אחריהן עדות לפעולתן, שכן בעת הכרסום הן מפזרות באזורן אבקה דמוית טלק. דרך נוספת לנסות ולגלות אותן היא על ידי האזנה לרעש החרישי אותו הן יוצרות בעת כרסום העץ, מומלץ לנסות זאת בשעות בהן הבית שקט לגמרי.
וכעת לפתרון הבעיה
על מנת להתמודד עם תולעי העץ היה נהוג בעבר להזמין מדביר שידאג להדברה של האזור ואף הבית כולו. לצורך כך הייתם נדרשים להתמודד לא רק עם ההוצאה הכספית, אלא גם עם חיפוש אחר פתרון מגורים זמני. אך כיום, יש דרך הרבה יותר מהירה, יעילה וזולה להתמודד עם הבעיה.
כיום די לרכוש ספריי נגד תולעים. הספריי מכיל חומר רעיל אותו יש להחדיר בין פעמיים לשלוש אל החורים שיצרו התולעים בעץ. החומר יחלחל בתעלות התולעים עד שיגיע אל מקום מושבן ויביא לפתרון הבעיה.
לצד הפתרון היעיל, ישנו פתרון שהוא גם יעיל וגם יצירתי אך תקף אך ורק כאשר התולעים פוגעות בדלתות השונות בבית, כמו במקרה של דלתות הארונות (קישור למידע נוסף), דלתות המטבח (אפשר גם לעשות זאת בעצמכם, מעוניינים להרחיב בקריאה?), דלתות המזנונים וכן הלאה.
מענה כפול
החלפת דלתות = לארונות השונים בבית הפכה לאחרונה ללהיט לא רק בקרב אלו הסובלים מתולעים, אלא גם בקרב אלו המבקשים להעניק לביתם מראה חדש יותר, רענן יותר ואופנתי יותר מבלי להיגרר להוצאה כבדה ולשיפוץ מיותר.
העמידות הגבוהה של העץ הטבעי הופכת אותו לחומר אידיאלי לבניית מטבחים וארונות האמורים ללוות אותנו לאורך שנים. אך מטבע הדברים השימוש הרב בדלתות הארונות מביא להתבלותן המהירה, בעוד הרהיט עצמו נותר תקין לגמרי.
את הדלתות מתאימים במיוחד לצרכיכם בהתאם למטבח או לרהיט שבביתכם. תוכלו להתאים את הדלת בצורתה, בחומר ממנו היא עשויה, בציפוי שלה, בצבע, בגודל וכיוצא בזה. את הדלתות תוכלו לרכוש בנגריות ובחברות שונות, להתקין אותם וליהנות ממקסימום תוצאה במינימום השקעה.
אפשר להיות רגועים
אם אתם סובלים מתולעי עץ אל תמהרו להיפטר מן הרהיטים. יש מספיק מה לעשות על מנת להיפטר מתולעי העץ, ולפעמים, על הדרך, להרוויח גם רהיט משודרג כמו חדש. אם אתם רוצים ללמוד עוד דרכים אלו ואחרות, אתם מוזמנים לבקר באתר אבי פורמייקה, המציע לכם למעלה מ- 20 שנות ידע וניסיון בתחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי פורמייקה 2

מאת: אבי פורמייקה 2רהיטים29/05/111218 צפיות
שיטת עשה זאת בעצמך לוקחת את ה-ריהוט מעץ והופכת אותו לבילוי של ממש. בעזרת תכנון נכון, יצירה ודמיון, כולנו הופכים להיות נגרים ליום אחד וממלאים את הבית בכל טוב. הנה כמה דברים שאתם פשוט חייבים לזכור...

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201583 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201168 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201719 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201805 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191612 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191591 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191594 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica