חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות באילת : לא רק חוף ים

מאת: נופש ישירטיולים בארץ30/05/20111130 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים, בישראל ובעולם מאמינים כי אילת היא אתר הנופש הטוב ביותר של ישראל. מוקדי המשיכה העיקריים בה הם ים סוף וחופו, תנאי אקלים נוחים בעונת החורף ונוף המפגיש בין מדבר והרים. בהשוואה למוקדי תיירות בעלי אופי דומה המצויים בחופי אוסטרליה ואמריקה התיכונה, אילת נמצאת במרחק קצר מיבשת אירופה ולכן תיירים רבים מיבשת זו מעדיפים אותה על פני מקומות אחרים. באילת יש אטרקציות רבות, חלקן קשורות לים וחלקן לא.

כיום כאשר ישנן חבילות נופש זולות, טיסות זולות וכו', נופש באילת נשמע מפתה מתמיד. להלן חלק קטן מהאטרקציות שניתן ומומלץ לנסות במהלך נופש באילת:

המצפה התת ימי

במצפה התת ימי הנמצא מדרום לאילת ניתן לצפות בדגים, אלמוגים, כרישים, חתולי ים, צבי ים ועוד. כמו כן, באיזור המצפה יש מרכז מסחרי, חנויות תכשיטים ומזכרות, מסעדה, בר-קפה וקפה. בין הפעילויות במצפה התת-ימי יש גם האכלת בעלי החיים בים תוך כדי צלילה. אטרקציה מומלצת בחום.

פארק תמנע

בקעת תמנע היא בקעה בשוליים המערביים של הערבה הדרומית, כ-25 קילומטר מצפון לאילת. הבקעה, שלה צורת פרסה, משתרעת על פני שטח של כ-60 קילומטר רבוע, ותחומה במצוקים תלולים משלושת צדדיה. היא מנוקזת על ידי נחל תמנע בצפון ונחל נחושתן בדרום, הזורמים לערבה שממזרח לה. במרכזהּ מתרומם הר תמנע. באזור שורר אקלים מדברי קיצוני.

בפארק תמנע תהנו מנופים מיוחדים, תצפו במיכרות נחושת עתיקים, תלמדו על המיטולוגיה המצרים ועוד. כמו כן, יש בפארק פעילויות כגון: מילוי בקבוקים בחול צבעוני, שייט בסירות פדלים, אוהל מועד - שחזור  של המשכן, סיורי שקיעה וסיורי לילה, רכיבה על אופני הרים, לינת שטח, מסלולי טיול ועוד.

הקניון האדום

הקניון האדום, המרוחק כעשרים דקות נסיעה בלבד מאילת, הינו חלק מנחל הבנוי מאבן חול אדומה. השיטפונות שעברו בנחל חתרו באבן החול ויצרו נקיק צר ונהדר בצבע אדום עז שאורכו כ- 200 מטר ועומקו כמה עשרות מטרים. אחד ממסלולי הטיול היפים ביותר בישראל הוא הקניון האדום. זהו מסלול הליכה לכל המשפחה, המשלב אווירה מדברית שקטה עם קניון מלא בהפתעות. הקניון נמצא בגובה 700 מטר מעל פני הים ולכן מתאים לטיול גם בקיץ, בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות אחרי הצהריים.

טיולי שטח בשמורת הרי אילת

ישנן חברות המציעות אטרקציה מלהיבה וסוחפת של נהיגה ברכבי שטח במסלולים מדבריים מדהימים בתוך הנופים עוצרי הנשימה של הרי אילת. הנסיעות בדרך כלל מתבצעות ברכבי שטח בטוחים שכל אדם בעל רישיון נהיגה יכול לנהוג בהם לאחר תידרוך קצר. משך הטיולים הוא בדרך כלל שעה עד שעתיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש ישיר, אתר המציע מגוון חבילות נופש בחול, טיסות, בתי מלון ועוד. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נופש ישיר

מאת: נופש ישיראירועים וחתונות – כללי12/09/13966 צפיות
חתונה היא ללא ספק אירוע של פעם בחיים, פורים נוצץ למבוגרים, נשף השנה בארמון הממלכה. אנשי החצר מוזמנים למשתה גרנדיוזי בו יוכלו להיות עדים לסוף הטוב, לחלוק עם אנשי המלוכה רגע של אושר מוחשי. נסיכה ונסיך נפגשו למרות מורכבות החיים ומצאו אחת את השני. ללא ספק סיבה למסיבה.

מאת: נופש ישיראופנה07/03/131128 צפיות
סטיילינג אישי

מאת: נופש ישיראימון לאיכות חיים21/02/121171 צפיות
Entre la depresión y la obesidad existe una relación genética directa según las últimas investigaciones en este campo. Es más, se relaciona la obesidad con ciertos trastornos como la depresión y/o la ansiedad pero lo que aún están analizando es si la obesidad produce depresión y/o ansiedad o si por lo contrario, es la depresión y/o la ansiedad que desencadena la obesidad

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל31/05/111292 צפיות
בפריז יש המון מסעדות, איך תדעו לאן כדאי ללכת? בשביל זה אנו כאן. קבלו שלוש מסעדות בפריז, הגובות מחירים ממוצעים ונותנות תמורה מעולה שתשאיר לכם טעם של עוד. מסעדות בפריז - המדריך המקוצר.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל26/05/111302 צפיות
אדריכלות מתקדמת, מוזיאונים, אנדרטאות, בילויים וחי לילה. אטרקציות בברלין לא חסר. היכנסו כדי לגלות את האטרקציות המעניינות של ברלין.

מאת: נופש ישירטיולים משפחתיים25/05/111705 צפיות
רוצים לצאת לנופש בלונדון עם ילדים? רעיון מעולה. בלונדון יש המון אטרקציות לילדים כגון, פארק שעשועים, מוזיאון השעווה, סיורי ברווזים בעיר, גן חיות, אקווריום ועוד. לונדון עם ילדים - המדריך המקוצר.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל23/05/111430 צפיות
תשכחו מאירופה: פלורידה, המדינה עם האקלים החמים והקשישים שבאו לסיים את חייהם בפנאן, קוראת לכם להגיע אליה לנופש. אז למה כדאי לנסוע לטיול בפלורידה ומהן האטרקציות שיש שם? התשובות בפנים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192505 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182459 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181818 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181402 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181445 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181530 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171444 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica