חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטיילינג

מאת: נופש ישיראופנה07/03/20131127 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה סטייליסטית אישית?

כי אני בעד נשים. אני אוהבת אתהכוח הנשי, את העדינות ואת הרגישות. את הטקסים, את העומק שברדוד וההפך. אנימרגישה את הצורך של אישה בשינוי, בטיפוח, בחזרה לשליטת עצמית, בסדר מחודש,בזריקה של ביטחון עצמי. אני מאמינה שסטיילינג אישי היא חוויה חדשה, מרתקת,עכשווית, וחשובה לנשים של היום.

כי עולם האופנה הפך להיות התחוםהאמנותי הכי מרתק ורלוונטי כיום. מעצבים ממציאים את עצמם מחדש בכל עונהומתאימים את עצמם לקצב החיים, לעולם דינאמי וגלובאלי. טרנדים חדשים וישניםמתערבבים תוהו ובוהו של אסתטיקה עכשווית, צבעים משתוללים על הבדים, גזרותמינימליסטיות חדשניות שולטות. אני אוהבת לראות את כל זה מתרחש ברחוב, לזהותכישרון בבחירת הבגדים או בשילובים בלתי אפשריים שעובדים יחד. גזרה,טקסטורה, צבעוניות, נעל, תיק, תכשיט, ליפסטיק, לק…כה פשוט, כה מסובך.

כי אני מאמינה שלכל אישה חייבלהיות סגנון לבוש אישי כדרך לביטוי עצמי. הוא חייב להתייחס ללייף סטייל,למבנה גוף, לגיל, לנתונים הטבעיים וכן, גם לסביבה, לאופנה בזמן הווהולטרנדים.

טיפים וטריקים

1. חכמה בסידור-חכמה בחיים: ארון חכם כולל רק דברים שאת באמת לובשת במשך השבוע. כלתחילת עונה, סדרי את הארון והשאירי רק את הפרטים שאת לובשת עכשיו. כלהיתר, הולך לאחותך, לחברות או לאיחסון. רק ככה תוכלי באמת לדעת מה יש לךומה את צריכה לקנות לעונה החדשה.

2. לבנות ארון הגיוני הכולל הרבה בגדים בייסיק וכמה פרטי אופנה. קודםכל, קני לבנים נכונים, חולצות ארוכות או קצרות בייסיק, שני ג’ינסים,מכנסיים שחורים, שמלה, ז’קט ונעליים. רק לאחר שיש לך את הבסיס, אפשרלהשתגע.

3. קורבן אופנה אני? לאמץ רק טרנד אחד או שניים כל עונה. בשנים האחרונות עולם האופנה מגדיר את העונה החדשה על ידי רשימת טרנדים איןסופית ומבלבלת. הסיבות הן כלכליות-חברתיות, ולא בהכרח אופנתיות. חלקמהטרנדים רלוונטים וחלק לא. בחרי את הטרנד שאת מתחברת אליו, שאת אוהבת,שנוח לך איתו. אביזרים הם חלק בלתי נפרד מסגנון הלבוש ומהביטוי העצמי. אמציטרנד ססגוני במיוחד במקום הזה.

4. בלי תחרה ובלי פפייונים: הלבשה תחתונה פשוטה, חלקה ובייסיק. להשקיע באביזרים אחרים. אנילא מעריצה שרופה של ויקטוריה’ס סיקרט, sue me. תחרה, פרחים, פפייוניםוסרטי סאטן לא עושים לי את זה. הלבשה תחתונה היא שכבה שמפרידה את הגוףמהבגד, לא יותר. היא צריכה להיות כמעט שקופה . את לא צריכה להרגיש אותה,לחשוב עליה ולהשקיע מאות שקלים עליה. החזיות: במידה הריאלית שלך,חלקות,פשוטות, בצבע שחור וגוף. התחתונים: ללא תפר, במידה אחת יותר מהמידה הרגילהשלך, בצבע שחור וגוף. ההמלצה שלי: גם ככה הבגדים נראים טוב יותר בלי סימניםובליטות, אז למה שלא תקני תיק במקום?

5. לא יכולה בלי: עשרה פרטי חובה בארון. עשרה? מה? איך? זההכל? הרשימה שלי אולי קצרה אך הכרחית להתחלה טובה. את צריכה בגדים שניתןלשלב אותם אחרת כל פעם, שמדברים שפה אחת, שמאפשרים סטיילינג וביטיו עצמינכון. חולצות בייסיק (ספרתי אחת…אתן?), ג’ינס טוב, חולצה לבנה (נא לזכור:חברת "זארה" לא גילתה את אמריקה…במחשבה שנייה…), קרדיגן צבעוני (אפור זההשחור החדש), מכנס שחור בעיצוב ישראלי צעיר וטוב, שמלה שחורה (אני יודעתבדיוק איזו), ז’קט עור קצר, ז’קט מחוייט, נעליי עקב שחורות (לא לסטילטו!)ותיק עור גדול בצבע שחור או קאמל.

6. רק שלי: אמירה אישית ואביזרים מיוחדים. גם אם טיול בשוקהפשפשים או קניות בחנות יד שנייה הם לא חלק מהשגרה שלך, כדאי לך לפעמיםלחפש פריטים מיוחדים שנותנים לך ביטחון ויחודיות. עגיל קטן (שאת אף פעם לאמחליפה), טבעת מסבתא, ז’קט קטן שקנית בחו"ל או צעיף מאמא עושים את העבודה.

סטייליסטית אישית

סטייליסטית

סטיילינג אישי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש ישיר, אתר המציע מגוון חבילות נופש בחול, טיסות, בתי מלון ועוד. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נופש ישיר

מאת: נופש ישיראירועים וחתונות – כללי12/09/13964 צפיות
חתונה היא ללא ספק אירוע של פעם בחיים, פורים נוצץ למבוגרים, נשף השנה בארמון הממלכה. אנשי החצר מוזמנים למשתה גרנדיוזי בו יוכלו להיות עדים לסוף הטוב, לחלוק עם אנשי המלוכה רגע של אושר מוחשי. נסיכה ונסיך נפגשו למרות מורכבות החיים ומצאו אחת את השני. ללא ספק סיבה למסיבה.

מאת: נופש ישיראימון לאיכות חיים21/02/121170 צפיות
Entre la depresión y la obesidad existe una relación genética directa según las últimas investigaciones en este campo. Es más, se relaciona la obesidad con ciertos trastornos como la depresión y/o la ansiedad pero lo que aún están analizando es si la obesidad produce depresión y/o ansiedad o si por lo contrario, es la depresión y/o la ansiedad que desencadena la obesidad

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל31/05/111289 צפיות
בפריז יש המון מסעדות, איך תדעו לאן כדאי ללכת? בשביל זה אנו כאן. קבלו שלוש מסעדות בפריז, הגובות מחירים ממוצעים ונותנות תמורה מעולה שתשאיר לכם טעם של עוד. מסעדות בפריז - המדריך המקוצר.

מאת: נופש ישירטיולים בארץ30/05/111128 צפיות
מי אמר שכל מה שיש לעשות באילת זה להשתזף בחוף? באזור אילת יש אטרקציות רבות, החל מהמצפה התת ימי ועד טיולי שטח. מספר אטרקציות באילת שיעשו לכם את הנופש.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל26/05/111302 צפיות
אדריכלות מתקדמת, מוזיאונים, אנדרטאות, בילויים וחי לילה. אטרקציות בברלין לא חסר. היכנסו כדי לגלות את האטרקציות המעניינות של ברלין.

מאת: נופש ישירטיולים משפחתיים25/05/111704 צפיות
רוצים לצאת לנופש בלונדון עם ילדים? רעיון מעולה. בלונדון יש המון אטרקציות לילדים כגון, פארק שעשועים, מוזיאון השעווה, סיורי ברווזים בעיר, גן חיות, אקווריום ועוד. לונדון עם ילדים - המדריך המקוצר.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל23/05/111429 צפיות
תשכחו מאירופה: פלורידה, המדינה עם האקלים החמים והקשישים שבאו לסיים את חייהם בפנאן, קוראת לכם להגיע אליה לנופש. אז למה כדאי לנסוע לטיול בפלורידה ומהן האטרקציות שיש שם? התשובות בפנים.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151906 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica