חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקליטן טוב לא חייב להרקיד כל הערב, ישנם אירועים או חלקים בהם שרצוי לנגן מוסיקת רקע נעימה לאוזן.

מאת: רויטל ל ברית ובריתה30/05/20111159 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוסיקה למסיבות ואירועים פרטיים אינה חייבת להיות מחרישת אזניים,אלא יכולה להיות מתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

התקליטן אותו תבחרו לאירוע המיוחד שלכם אמור להתחשב,להתאים עצמו אליכם, לשאול אתכם את כל השאלות שיבטיחו לכם ערב מוצלח,מהנה ובלתי נשכח, שאלות כמו מיקום האירוע,מס' האנשים המוזמנים לאירוע,גילאי המוזמנים,והאם אתם מוכנים לכל סוגי המוסיקה, או שתרצו לוותר על מוסיקה מסויימת, חייבות להשאל ע"י התקליטן על-מנת שיוכל לבוא לאירוע שלכם מוכן ככל האפשר.

אם הקהל שלכם הוא קהל מבוגרים,  או קהל אנשים שלא התראו הרבה שנים, רצוי שהתקליטן יתחיל את הערב בהרבה מוסיקת רקע (שירי ישראלים שקטים,מוסיקת ג'אז,שירים לועזיים שקטים) בווליום נמוך ויתן לכם "להפגש".

תקליטנית טובה לא חייבת להרקיד כל הערב, ישנם אירועים או חלקים בהם שרצוי לנגן מוסיקת רקע נעימה לאוזן.

הגדירו לתקליטן את טעמכם ואת נטיותכם המוסיקליות, אך תנו לו "לעשות את העבודה" ולהשתמש בנסיונו בקריאה נכונה של האירוע שלכם ושל הקהל אותו הזמנתם.

ישנם תקליטנים הבוחרים שעבודתם תסתכם בהחלפת שירים בלבד ובוחרים לעבוד "בשקט" ולא לדבר במשך כל הערב, וישנם כאלה הכוללים בעבודת התקליטנות גם הנחיה ועידוד הקהל.תקליטן כזה יציין כמה וכמה פעמים את חוגג השימחה וישימו במרכז בערב.

תקליטנית טובה תקים לרקוד גם את אלו מביניכם אשר לא "קמו מהכסא" במשך שנים ארוכות

ויכתיב את האוירה כשלווה ורגועה באירועים מסויימים, וגם שמחה ומקפיצה באירועים מסוג אחר.

ערב שירה בציבור בשילוב תקליטנות הינו מתכון מנצח לאירוע מושלם ומיוחד !!

רויטל טל - תקליטנית זמרת לאירועים שירה בציבור -050-5382143

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויטל - שירה בציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויטל ל

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204814 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204609 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה28/09/14991 צפיות
מארגנים אירוע ? אתם בטח שואלים את עצמכם, איזה הרכב או זמר או זמרת או צמד כדאי לי להזמין לאירוע שאני מתכנן לערוך לכבוד פרישת אחד העובדים בחברה? איך לפעול? ומה לעשות קודם? למצוא מקום? לקבוע תאריך,להזמין את האורחים? ובכן, בהמשך אסביר ואמליץ על השלבים הנכונים אחד אחד וכך לאט יתחילו הדברים להסתדר ויפוג הערפל..

מאת: רויטל ל מסיבות10/09/142611 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להפיק אירוע לוועד עובדים, היא להזמין תכנית של שירה בציבור, המושכת את הקהל לשירה ולפעולה, שרה בציבור תיתן מענה מושלם לאירוע חברה, או אירוע לוועד עובדים כלשהו ומומלצת ביותר..

מאת: רויטל ל להקות אירועים02/09/141938 צפיות
עולם האירועים בעולם האירועים מדברות התוצאות, חשוב להגדיר יעדים לפני האירוע, אם אירוע קטן ואם רב משתתפים. יחד עם זאת חשוב לא פחות לזכור מיהם אותם מוזמנים והאורחים שלנו, ומהי הדרך להשגת התוצאות הטובות ביותר ולהנאה הגדולה ביותר של בעל השמחה ושל אורחיו.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה10/05/142133 צפיות
שיריה של נעמי שמר נחשבים לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, בערבי שירה בציבור אשר אני עורכת אני משלבת ושוזרת בתכנית באופן קבוע את שיריה היפים של נעמי שמר, שירים כמו :סרנדה לך, אהבת פועלי בנין,איילת אהבים,לילה בחוף אכזיב,אהבה בת עשרים,אני גיטרה,החגיגה נגמרת,הללויה,ירושלים של זהב,מחר,על כל אלה,עוד לא אהבתי די,על כנפי הכסף,שלג על עירי,שיר השוק,שלגיה,שיר סיום ועוד ועוד..

מאת: רויטל ל מסיבות20/03/141027 צפיות
זה לא מפתיע כי תכנית שירה בציבור והזמנת זמרי שירה בציבור אולטימטיבית ועושה את העבודה בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם תבחרו שתהיה חלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193923 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181613 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181235 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171627 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162340 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/161992 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162156 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica