חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי רשת יתרונות וחסרונות

מאת: מאיר ר.משחקי אונליין11/07/20091726 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משחקי דפדפן אינם דורשים ברוב המקרים הורדת קבצים למחשב. רוב משחקי הרשת בנויים בטכנולוגית פלאש FLASH ו-Actionscrip. שפות אלה מאפשרות לאחסן את המשחק על שרת אינטרנט שאינו תומך בשפות צד שרת. לעומת זאת, משחק רשת מבוסס דפדפן שאינו בפלאש, לרוב בנוי בשפות צד שרת כגון: ASP או PHP. שפות אלה למעשה מאפשרות לצד הלקוח (הגולש) להוסיף או לערוך תוכן משלו. שכן זהו חלק בלתי נפרד ממשחק רשת. מכיוון שברוב המקרים, במשחק רשת קיים יותר ממשתתף אחד, נדרשת תשתית מתאימה עם היכולת לשמור נתונים בבסיס נתונים.

חסרונות

  • משחקי רשת דורשים חיבור קבוע לאינטרנט לאורך כל זמן המשחק- ללא חיבור ישיר לאינטרנט, לא ניתן להתחבר למשחקים מכיוון שהם מאוחסנים בשרתי אינטרנט ולא במחשב האישי.
  • איכות המשחק - משחקים הנמצאים על מחשב אישי (בניגוד למשחקי דפדפן) הם בעלי קול וגרפיקה איכותית וגבוהה. לרוב, משחקי רשת הם בעלי על גרפיקה פשוטה כך שלא תכביד על התקשורת לכל וכדי שלא תכביד על השרת בו נמצא המשחק.

יתרונות

  • מבחר וחסכון כספי - משחקים ברשת חוסכים רכישה של משחקי מחשב ומאפשרים לגולש לבחור מתוך מגוון של משחקים.
  • מספר האפשרויות - במשחק לשחקן בודד בו השחקן משחק מול דמויות שיוצר המשחק מספר אפשרויות המשחק מוגבל. במשחקי רשת רבי משתתפים, כל משתתף חושב בצורה עצמאית כך שניתן לשחק במשחק מספר רב של פעמים ולא להגיע לאותם מצבים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פלאש גיימס - משחקים ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר ר.

מאת: מאיר ר.משחקי אונליין11/07/091298 צפיות
מה הסוד להצלחה שלהם? המישחקים האלה הם פשוט כיף

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172373 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172416 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176706 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152701 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148208 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138269 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138016 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica