חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזרונים טובים

מאת: ד"ר גברהיטים01/06/20111039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשובשיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבליםעל מזרונים ללא תזוזה רבה. מזרנים אלו צריכים לתת תמיכה טובה לגופנו, ויותרמכל עליהם לתמוך בגב ובעמוד השדרה. אורח חיינו כולו מושפע מהצורה בה אנוישנים, וכאשר המזרנים שלנו לא עושים את עבודתם נאמנה אנו נחוש לחץ, עייפותומתיחות במהלך היום, וכן נסבול מכאבי שרירים מכיוון שהמזרון שלנו פשוט לאטוב מספיק.

מזרונים טובים ידעו לספק תמיכה מלאה ושווה לאורכוורוחבו של המזרון כולו, וכן יתאימו את עצמם ללמבנה גופו של השוכב עליהםולנקודות המגע בינו לבין המזרון. מזרונים שלא תומכים בצורה זו גורמים למצבבו גופנו מונח על המיטה באופן לא נכון, כך שעמוד השדרה שלנו לא נמצא בצורתוהטבעית המתאימה לשכיבה. שכיבה באופן זה יגרום להפעלת שרירים שונים בגופנועל מנת לאזן את התנוחה לאחת נוחה יותר. הפעלת שרירים לא רצונית זו, הגורמתלמאמצים של הגוף, תגרום לשרירים להיתפס בכל חלקי הגוף ולכאבי גב טורדניים.שינה כזו תהיה לא מספקת, נקום בהרגשה שלא ישנו מספיק שעות ועייפים כאילושהעירו אותנו לפני הזמן. כבר ברור כי מזרונים משפיעים על איכות חיינו וחייהיקרים לנו באופן ישיר.

מזרונים קיימים במגוון סוגים, ישנם מזרוני ויסקו אלסטי - החומר המיוחד שפותח ע"י תוכנית החלל האמריקאית, מזרוני קפיצים שבהם כל קפיץ הוא מבודד ועוד מגוון דגמים וסוגים אחרים. סוגי מזרוניםשונים מביאים איתם יתרונות וחסרונות שונים, לא כל מזרון יתאים לכל אדם,ולכן חשוב לדעת להתאים לעצמנו את המזרון הנכון. היסחפות אחר אופנות ואנשימכירה נלהבים יכולה לקרות בכנסיה לחנויות מזרונים איכותיות. אל תתפשרו עלבדיקה של המזרן אותו תרצו לקנות ללא תלות בהמלצות של אנשים או המבצעהחודשי. בחנויות המציגות מזרנים ניתן לשכב על מזרונים ללא בעיה ובלי להתבייש. השתדלו לבדוק מספר תנוחות, ואם תוכלו להביא אתהכרית מהבית לשילוב בזמן הבדיקה תוכלו להרוויח מבחירה נכונה. אל תרגישו לאבנוח לבצע זאת, בדיקת מזרונים הינה חלק קריטי ברכישת מזרון חדש.

בבחירת מזרון חדש רצוי מאוד לברר בנוגע לאחריות המתקבלת איתו והתנאים שלה. שימו לב שאתםמבינים את תנאי היצרן לאחריות וגם בנוגע לשילוח במקרה של הפעלת האחריות,אחרי הכל, לא תוכלו לנחש מתי באמת תרצו לממש את האחריות שלכם. מזרנים איכותיים צריכים לעמוד בשימוש יום יומי של כעשר שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות , כורסאות T.V,  כורסאות עיסוי ,מזרונים , מיטות, כריות שינה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר גב

מאת: ד"ר גבריהוט 01/07/111275 צפיות
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מאת: ד"ר גבריהוט 28/06/111088 צפיות
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

מאת: ד"ר גבקניות 28/06/111364 צפיות
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111181 צפיות
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111050 צפיות
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מאת: ד"ר גבריהוט 21/05/111161 צפיות
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

מאת: ד"ר גבריהוט 13/05/111106 צפיות
בתקופת חיינו מחשבים הפכו לפריט הנמצא כמעט בכל בית וכמובן בכל מקום עבודה, כסאות מחשב הפכו למוצר הכרחי לנוחות ויצרנות. את רוב הזמן שלנו ביום העבודה אנחנו עושים מול המחשב, לכן כסאות משרדיים חייבים לאפשר ישיבה לשעות ארוכות. הדבר נהיה ידוע בקרב מנהלים הבוחרים להשקיע מכספי החברה ליצירת סביבת עבודה נוחה המאפשרת עבודה שוטפת ואיכותית, והכל מתחיל בבחירת כסאות מחשב איכותיים.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204803 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195978 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181619 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica