חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנגלי- אתר ללימודי אנגלית

מאת: שרי מיללימודי שפות16/06/20111226 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר המרכז את כל תחומי לימודי האנגלית בארץ, החל מאנגלית בסיסית למתחילים ועד לאנגלית טכנית אלקטרוניקה או אנגלית למשפטנים. האנגלית היא השפה הסובבת את העולם, האמריקניזציה השתלטה על העולם בכלל ועל ישראל בפרט בתחומים רבים והעיקרי בהם היא התרבות. הסרטים שאנו צופים בהם, השירים להם אנו מאזינים מילדות הם באנגלית, כל החברים שלנו שולטים באנגלית ברמת שפת אם או כשפה שנייה.

כשאתם מטיילים בחו"ל, האם אתם מרגישים בנוח לשאול מקומיים על תחבורה ציבורית או המלצה על מסעדה טובה באיזור? האם אתם מסוגלים לתת מענה לתיירים הדורשים עזרה ולהיות "הישאלי הטוב" ולהסביר פניכם לתייר? ידיעת אנגלית בסיסית תורמת לביטחון העצמי ומקנה תחושה של ידע, גם אם האנגלית שלכם לא מושלמת מבחינת דקדוק או מבטא רצוי שתפתחו אותה ותשתמשו בה. האנגלית היא כלי נהדר ופותחת המון דלתות בכל תחומי החיים!
גם בעולם האקדמי ובתיכון יש לדעת אנגלית כדיי להתקדם ולהצליח (גם אם מדובר באנגלית בסיסית בלבד). האנגלית שולטת בעולם ולדעת אותה הוא כלי חשוב ומהותי במסלול האקדמי, בטיולים בחו"ל, בעולם העסקי (במשאים ומתנים, מצגות) ובכלל לכל מי שרוצה להצליח בחיים כדאי לרכוש את האנגלית במהירות ומגיל צעיר. כשמתחילים ללמוד אנגלית מינקות השפה נטמעת בראש וקל יותר לדבר ולכתוב אותה.

באתר "אנגלי" מציעים לימודי אנגלית לכל הרמות והגילאים, אונליין ובחינם תוך ייעוץ והפנייה למוסדות המתאימים ביותר למי שמעוניין ללמוד אנגלית באופן מוסדר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרי מיל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרי מיל

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222669 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192107 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173229 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173492 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172987 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172498 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171975 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica