חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מועדוני לקוחות בעלי מקצועות חופשיים

מאת: בן גיל צרכנות16/06/2011798 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוד הקסם של הכוח הצרכני הוא שככל שמדובר בכוח מסיבי יותר כך ההיצע וההטבות גדולים יותר. דוגמא בולטת לכך מהווים מועדוני לקוחות של חברת האשראי cal. מועדוני לקוחות מאגדים תחת מכסה אחד ציבור אנשים בעלי מאפיין מסוים וכך בעצם נוצר כוח קנייה משמעותי בעל מטרות דומות ואורח חיים זהה. בין מועדוני הלקוחות השונים ניתן למצוא מועדונים של שוטרים, חיילים ועוד. מועדוני הלקוחות מציעים לחבריהן מגוון מבצעים והנחות של שירותים ומוצרים, כרטיסים להצגות, למופעים, ציוד משרדי, אביזרי ספורט, טיולים מאורגנים, מלונות בארץ, ירידי מכירות של רכבים ודירות ועוד. מועדוני הלקוחות דומים במידה מסוימת לאתרי הקופונים שבאו עלינו לטובה לאחרונה, כשהכוונה היא לניצול הקנייה החברתית.

אתרי קופונים מציעים מוצרים ושירותים לקהל הרחב במחירים מיוחדים אך בתנאי שמספר מינימאלי של רוכשים ירכוש את המוצר או השירות ורק אז תיכנס העסקה לתוקף, מספר הקונים המינימאלי שקול בעצם למועדון לקוחות ספציפי למכירה מסוימת, אדם יכול להביא את חברו וכך להגיע למכסה הרצויה וכך ליהנות מהנחות מפליגות שאחרת פשוט אינן קיימות בשוק. בתי העסק מרויחים הזמנות גדולות שבמצב אחר לא היו מגיעות כלל אלמלא פרסום ושיווק רב היקף שבמצב זה לא נדרש. אתרי הקופונים אחראים על כל נושא השיווק והפרסום ובתי העסק לא מוציאים שקל מהכיס. נשווה זאת לחברה קבלנית המציעה הנחות מהותיות לחברי מועדון לקוחות מסוים, מדוע? כי מדובר בכח קנייה רציני שבא במכה וקונה כמויות אדירות כמעט ללא פרסום, מועדון הלקוחות אחראי על שיווק הפרויקט ולחברה הקבלנית כל שנותר הוא לקיים יריד מכירות מאורגן ולהציע לקהל מועדון הלקוחות את הדירות בהנחה שנקבעה מראש.

מועדון רואי חשבון

מועדון רואי חשבון של חברת cal מספק לרואי חשבון ולבן זוגם כרטיס אשראי שהינו גם כרטיס מועדון. כרטיס המועדון של רואי החשבון מזכה במעמד החיוב ומעניק הנחות במגוון עסקים בכל הארץ, כאשר פירוט העסקים מצוין באתר cal. אם ברצונכם להצטרף למועדון רואי החשבון אנא צרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של חברת cal. לתשומת ליבם אינכם זכאים להנחה בדמי הכרטיס וסכומם ייקבע בהתאם למדיניות חברת cal או הבנק שהנפיק את כרטיס האשראי. כמו כן שמורה הזכות לשנות או לבטל את ההנחות והמבצעים ללא הודעה מוקדמת.

מועדון עורכי דין

עוד מועדון לקוחות של חברת cal הוא מועדון עורכי דין, עורכי הדין מוזמנים להצטרף למועדון ולקבל הם ובני זוגם כרטיס מועדון שהינו גם כרטיס אשראי לכל דבר ועניין. שימוש בכרטיס האשראי מעניק הנחות מיוחדות במגוון בתי עסק בישראל, כאשר רשימת בתי העסק מופיעה באתר cal. ההנחות ניתנות במעמד החיוב בכדי להצטרף למועדון הלקוחות עליכם ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של חברת cal. גם במקרה זה אין חובה כי יינתן פטור עבור דמי הכרטיס החודשיים אלא דמי הכרטיס ושאר העמלות ייקבעו בהתאם למדיניות חברת cal או הבנק המנפיק. לתשומת ליבכם ההטבות במועדון הלקוחות יכולים להשתנות ואף להתבטל ללא כל הודעה מוקדמת ולא תהיה לכם טענה בעניין וכמובן שהצטרפות למועדון מחייבת אישור של חברת cal או הבנק המנפיק

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן גיל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן גיל

מאת: בן גיל הלוואות13/06/111001 צפיות
החל משנת 1996 בעקבות חוק בכר שונה שוק הלוואות ואשראי בישראל ונפתח לא רק לבנקים אלא גם לבתי השקעות, חברות ביטוח וחברות כרטיסי האשראי. חברות החוץ בנקאיות קיבלו דחיפה משמעותית אודות להחלטה להגביל את האוברדרפט בחשבון העובר ושב והחלו מציעות מגוון הלוואות ללא כל ערבות ובתהליך מזורז.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214285 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204423 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205326 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194184 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193412 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193460 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182927 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica