חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורסי קיץ במרנגוני

מאת: marangoniעיצוב אופנה 22/06/20118024 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלבד תוכניות של לימודי עיצוב אופנה במסלולים מעמיקים של שנה או שלוש שנים, מרנגוני מקיים מגוון מתכונות מקוצרות של קורסי קיץ המאפשרים לערוך טעימה מתחומים שונים, במסגרת לימודי עיצוב בחו"ל. כבר מעל לשבעים וחמש שנה שבית הספר מכשיר עשרות אלפי אנשי מקצוע לחזית התעשייה של העיצוב, וכשמונים אחוז מהעובדים בבתי אופנה מובילים כמו פראוודה וכן דולצ'ה וגוואנה הם בוגרי לימודי עיצוב בחו"ל במרנגוני.

לסטודנטים מוצעות מספר תוכניות קורסים של לימודי עיצוב אופנה וכן לימודי עיצוב בחו"ל: קורס העוסק במסגרת לימודי עיצוב אופנה, מנהל עסקים באופנה, קורס עיצוב חלונות ראווה, קורס פרסום בעולם האופנה, וכן קיים קורס במסגרת לימודי עיצוב פנים.

אחת מהתוכניות המיוחדות של מרנגוני במסגרת לימודי עיצוב בחו"ל הוא האפשרות ללמוד תכנים במסגרת "Tirple City" - מסלול לימודים מרתק המשלב בין לימודי עיצוב אופנה וסטיילינג ולמנהל עסקים. כל אחד מהתחומים הללו נלמד במשך שבוע אחד, ובכל שבוע בעיר אחרת - מילאנו, פריז ולונדון. לחילופין, ניתן לבחור באחת מהקורסים הבודדים המתקיימים באחד משלושת בתי הספר של מרנגוני בערים הללו.

קורס עיצוב אופנה במרנגוני, לדוגמא, מקנה לסטודנטים טעימה ראשונה מהמקצוע המרתק הזה, תוך מתן דגש על אספקטים מעשיים - איורי אופנה, בניית קולקציות, שימוש בבדים ואביזרים, ועוד. הלימודים נמשכים כשלושה שבועות, כשבשבוע הראשון ללימודים נרכש ידע על עיצוב קולקציות וכן לימוד על מעצבים מובילים בעולם.

בשבוע השני ללימודים מתחילה העבודה הפרטנית על עיצוב קולקציות בנושאים אישיים לבחירת הסטודנט, כשהם גם נדרשים ליישם את החומר שנלמד בשבוע הקודם על שימוש בבדים ושילוב של צבעים שונים. כמו כן, נרכש ידע על מחקר קריאטיבי בעיצוב אופנה וכן על שיווק ומסחר בתעשייה הזו. בשבוע השלישי והאחרון של לימודי עיצוב אופנה במסגרת קורס קיץ נערכת סדנא קריאטיבית, במהלכה מסיימים הסטודנטים לעצב את הקולקציה אישית שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת marangoni

מאת: marangoniלימודים אקדמאיים28/03/12963 צפיות
קורס עיצוב גרפי הולך וצובר תאוצה בקרב רבים המבקשים להשפיע בענף התקשורת החזותית. מדובר למעשה בסוג של לימודי עיצוב שבא לידי ביטוי בתחומים רבים סביבנו, גם מבלי ששמנו לב. כך למשל, בעיצוב טקסטים מודפסים (ספרים, עיתונים ומגזינים), עיצוב אריזות מוצרי צריכה שונים, פרסום, אתרי אינטרנט, כרזות ושלטי רחוב. התחום אף מתפרש לממשקי הטלוויזיה והמדיה וקשור בין היתר גם לאיור, אנימציה, וידאו ואינטרנט.

מאת: marangoniחינוך ולימודים - כללי23/02/121079 צפיות
כיום במסגרת לימודי עיצוב קיימים מספר תת-תחומים וקורסים בהתאם. כך, מי שמרגיש שעיצוב זה הקטע שלו, יכול לבחור ללמוד קורס עיצוב פנים, קורס עיצוב גרפי או בכלל לימודי עיצוב אתרים, על פי התחום המועדף עליו. כמו כן, ניתן לעשות זאת במסגרת לימודי תעודה או במסגרת לימודים עבור תואר ראשון. מוסדות אקדמיים רבים (בעיקר מכללות) מציעים לימודים המשלבים עיצוב ואדריכלות, שם ההתמקדות היא בעיקר בתכנון שטחים, עיצוב נופים, עיצוב מבנים והתאמת מעטפת החלל למבנה הספציפי שאמור להיות מוקם בו.

מאת: marangoniלימודים בחו"ל16/01/121013 צפיות
לימודי עיצוב פנים ואדריכלות הם בהחלט תחומים ששלובים זה בזה ולא ניתן להפריד ביניהם. אדריכל בונה את החלל שבתוכו פועל מעצב פנים. הדומה ביניהם הוא שילוב של יצירתיות עם הבנה טכנית.

מאת: marangoniלימודים בחו"ל12/12/111007 צפיות
כיום עיצוב הוא תחום מוביל, שסטודנטים בכל העולם נוהרים ללמוד. עם כזאת דרישה, הבחירה שעושה את ההבדל עבורך היא הבחירה הנכונה במוסד לימודים מתאים. הבחירה במוסד מתאים הופכת לבחירה מכרעת. בבואכם ללמוד קורס עיצוב פנים או קורס עיצוב גרפי, אתם נפתחים ללימודים של שני מקצועות מובילים בתחום העיצוב.

מאת: marangoniלימודים בחו"ל30/11/111051 צפיות
לימודים גבוהים או אקדמאיים, כלומר לימודים אשר מקנים לסטודנטים בסיום מסגרת הלימודים שלהם במכללה או באוניברסיטה תואר אקדמאי נחשב הינם לימודים יקרים מאין כמוהם – הן במדינת ישראל והן בעולם. מחקרים אשר מתפרסמים מידי שנה מראים כי סך כל ההוצאה של סטודנט בישראל במהלך כל שנות הלימודים שלו לתואר מגיעה לסכום של 100,000 ₪. וזאת מבלי התייחסות אישית מתבקשת לסטודנטים אשר לומדים לימודי עיצוב פנים , קורס עיצוב פנים ועוד וזאת כאשר שישנם סטודנטים אשר יוצאים ללמוד לימודים אלו במסגרת של לימודים באיטליה .

מאת: marangoniלימודים בחו"ל27/11/111254 צפיות
אלפי סטודנטים צעירים מתחילים ללמוד כל שנה בישראל לימודי עיצוב. בין לימודים אלו ניתן למצוא לימודי עיצוב גרפי – בין אם מדובר בלימודים אקדמאיים ובין אם מדובר במסגרת של קורס עיצוב גרפי מטעם מחלקת לימודי החוץ של מוסד מסוים – לימודי עיצוב אחרים כמו עיצוב אופנה, עיצוב תעשייתי ועוד.

מאת: marangoniלימודים בחו"ל06/11/111056 צפיות
מה עוד לא נאמר על שלל מקצועות העיצוב אשר קיימים בשוק, שמדובר בלימודים מרתקים, מבוקשים ויוקרתיים ביותר, שמדובר בלימודים אשר מתגמלים היטב את הבוגרים שלו אשר משתלבים בסיומם בשוק העבודה ועוד. ובכן, הכול נכון. כל מה שנאמר בהקשרים של לימודים אלו הינו נכון.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אופנה

מאת: מגניב עיצוב אופנה 31/07/162037 צפיות
אירוע כמו בת מצווה, מהווה עבור בנות אשר חוגגות אותו כמין אירוע מעבר, מהיותן ילדות לנערות. עבורן זה אירוע שמסמל את העובדה שצריך להתחשב בהן, צריך להתחשב בעמדתן, בדעותיהן, בקול שלהן, במילים אחרות, צריך להקשיב להן.

מאת: נטלי לויאהעיצוב אופנה 24/04/146571 צפיות
השנה, חוזרים בגדי הים השלמים לככב בחופי הים ובריכות השחייה. בגדי הים השלמים אשר במשך השנים נחשבו מיושנים או חסרי כל חן וסגנון, מפתיעים מחדש. נשים צעירות ומבוגרות מגלות כי בגד ים שלם הוא בגד ים שלא רק נוח, אלא מביא איתו רעננות סקסית ועוד המון יתרונות. ורבות מהן אפילו רוכשות לעצמן בגד ים שלם ונהנות מדגמים מיוחדים, גזרות מחמיאות, הדפסים, צבעים וסגנונות שונים. מיטב המעצבים משלבים השנה בקולקציית בגדי הים שלהם גם את בגד הים השלם.

מאת: אליאב יעקבעיצוב אופנה 09/03/148173 צפיות
בגדי תינוקות הפכו בשנים האחרונות למוצר מוכר ופופולרי, הן ברשתות השיווק המובילות אשר הוסיפו אל מגוון פרטי הלבוש שהן מייצרות ומשווקות גם את בגדי התינוקות, והן בחנויות מעצבים יוקרתיות ונחשבות

מאת: בני דואניעיצוב אופנה 10/06/133042 צפיות
בישראל יש כמה בתי ספר פרטיים ומכללות שבהם מתקיימים קורסים למעצבי אופנה אבל ברובן הבוגר/ת אינם מקבלים תואר באופנה אלא תעודת סיום הקורס.

מאת: רחל רחמיםעיצוב אופנה 14/02/131954 צפיות
כל שמלה שנבחרת עוברת תהליך של פגישות אישיות עם הכלה בהתאם לאופייה ובהתאמה אישית, לצורך מדידות, בחירת הבדים באיכות הטובה ביותר, שזירת אבני חן של סברובסקי בעבודת יד, עיצוב תכשיטים המותאמים לכלה ולבגד.

מאת: שירה דרוריעיצוב אופנה 25/12/128597 צפיות
כיצד לפתוח את שנת 2013? מה ללבוש לליל הסילבסטר וכיצד ליצור הופעה אופנתית מרשימה?

מאת: daronetעיצוב אופנה 16/08/128690 צפיות
בעולם הפרסום מקובל למדוד הצלחה של מותג על פי בחינת זיהוי הלוגו שלו על ידי צרכנים. אם לשפוט לפי המדד הזה, נדמה כי חברת LACOSTE, שאת התנין הירוק שלה מזהים אנשים ללא קושי בכל קצוות תבל, היא אחת ההצלחות הגדולות ביותר בהיסטוריה של האופנה בפרט, ושל מוצרי הצריכה בכלל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica