חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

LACOSTE – להתאהב באופנה

מאת: daronetעיצוב אופנה 16/08/20128690 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם הפרסום מקובל למדוד הצלחה של מותג על פי בחינת זיהוי הלוגו שלו על ידי צרכנים. אם לשפוט לפי המדד הזה, נדמה כי חברת LACOSTE, שאת התנין הירוק שלה מזהים אנשים ללא קושי בכל קצוות תבל, היא אחת ההצלחות הגדולות ביותר בהיסטוריה של האופנה בפרט, ושל מוצרי הצריכה בכלל. מאז שנת 1933, בה נולדה החברה על ידי הטניסאי רנה לקוסט , עבר העולם משברים כלכליים רבים, לצד מלחמות ותהפוכות לרוב. אך מעמדה היציב של החברה, אשר מיתגה את עצמה כ"אופנה יוקרתית", הצליח להישמר בהצלחה גם בימים בהם ברחובות אירופה אנשים רעבו ללחם. אין ספק, עבור מותג כמוLACOSTE  שלא מכוון למחיר הזול ביותר, מדובר בהצלחה מסחררת.

גם הישראלים הצליחו להתחבר ל"אופנה הלקוסטית" הכוללת חולצות, מכנסיים, נעליים, משקפי שמש, שעונים, בשמים ועוד מוצרים רבים אחרים. למרות שהצרכן הישראלי ידוע ככזה שמעדיף חברות אופנה המתמקדות בפריטים ספציפיים ולא מתפרשות על גבי עולמות צריכה שונים, הקהל הישראלי קיבל את מוצרי LACOSTE באהבה ונהר לרשתות היבואנים, והחל מ-2007, אז הגיעה החנות הראשונה לישראל, נהרו הישראלים גם אליה.

סוד ההצלחה של LACOSTE

רבים ניסו לנתח את סוד ההצלחה של LACOSTE, אך תשובה חד משמעית אין. ברור שהסיבה הראשונה היא איכותם ויופיים של פריטי האופנה הנמכרים בחברה, המעוצבים על ידי מיטב המעצבים העולמיים ויוצאים למכירה אחרי תהליך סינון נוקשה וקפדני. אלמלא איכותם הגבוהה של מוצרי LACOSTE, אף גורם אחר לא היה מביא להצלחה שכזו. סיבה נוספת היא מערכת שיווקית יעילה, חכמה ומשומנת. דרכי הפרסום והשיווק של החברה נחשבים ממוקדים, יצירתיים וכאלו שמביאים במהירות את התוצאה הרצויה. לא תראו עשרות קמפיינים מפוצצים במיליוני דולרים, אלא השקעה קטנה (יחסית, רק כמה עשרות מיליונים) וחכמה.

נהוג לחשוב שמנוף ההצלחה של LACOSTE טמון אך ורק בחולצות הפולו הנפלאות של החברה. אז נכון שהחולצות נמכרות בהצלחה מסחררת בכל מקום בעולם, אבל גם בלעדיהן הייתה החברה נשארת אימפריית אופנה בקנה מידה בינלאומי. משקפי השמש, הכובעים, התיקים, המכנסיים, הארנקים – כולם נמכרים בכל יום ברחבי העולם בכמויות ענקיות, ומוכיחות שבמקרה של LACOSTE, להצלחה פנים רבות. לבודדים שביניכם שאינם מכירים את המותג חשוב להדגיש – לא מדובר במוצרים זולים, אך בהחלט בכאלו ששווים את הכסף. כי כשקונים LACOSTE , יודעים שהחולצה תישמר במצבה המקורי שנים רבות, הנעליים לא ייפגעו, משקפי השמש לא ישברו ובעיקר, יודעים שאת סמל התנין שיבצבץ מבעד למה שרכשתם, כולם ייראו טוב מאוד.

כמו כל מותג מצליח, גם אנשי LACOSTE סובלים ממאות אלפי חיקויים זולים הנמכרים ברחבי העולם, במיוחד במדינות המזרח הרחוק. לעיתים קרובות ייראו החיקויים ממש אותו הדבר, ויימכרו במחיר שווה-ערך לחמישית או שישית מערכם המקורי, אך איכות הבד הירודה תוכיח במהרה לרוכש שאין כמו LACOSTE בכל העולם.

 



תגיות המאמר: לקוסט, lacoste


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144627 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetאופניים25/02/148748 צפיות
כל מי שהתנסה פעם ברכיבה על אופני הרים מקצועיות יודע כי ההבדל בינן לבין אופניים רגילות הוא הבדל של שמיים וארץ. נכון שלפדל על הכביש זה לגמרי לא רע, אבל אין כמו רכיבת שטח מלאת אדרנלין בטבע.

מאת: daronetניקיון20/02/141200 צפיות
אנו רגילים כי הזרמת מים בברז, הדחת המים בניאגרה או כל פעולה אחרת של זרימת מים לצנרת הביוב מסתיימת בהעברתם החופשית אל מערכת הביוב הראשית והרחק מהמבנה. משאבות ביוב נכנסות לתמונה כאשר אין כך הדבר וקיים החשש הגדול, אשר לעיתים מתממש, של הצפה.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131549 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetהורות27/11/131325 צפיות
כל הורה מכיר את תחושת החוסר אונים אשר אנו חשים בכל הקשור לתינוק הקטן שלנו. התינוק שלנו יתחיל לדבר ולחוות דעה רק בעוד שנים אחדות וכרגע אין לנו שום דרך לדעת באופן חד משמעי מה הוא צריך באמת.

מאת: daronetניקיון24/11/131255 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131399 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אופנה

מאת: מגניב עיצוב אופנה 31/07/162037 צפיות
אירוע כמו בת מצווה, מהווה עבור בנות אשר חוגגות אותו כמין אירוע מעבר, מהיותן ילדות לנערות. עבורן זה אירוע שמסמל את העובדה שצריך להתחשב בהן, צריך להתחשב בעמדתן, בדעותיהן, בקול שלהן, במילים אחרות, צריך להקשיב להן.

מאת: נטלי לויאהעיצוב אופנה 24/04/146571 צפיות
השנה, חוזרים בגדי הים השלמים לככב בחופי הים ובריכות השחייה. בגדי הים השלמים אשר במשך השנים נחשבו מיושנים או חסרי כל חן וסגנון, מפתיעים מחדש. נשים צעירות ומבוגרות מגלות כי בגד ים שלם הוא בגד ים שלא רק נוח, אלא מביא איתו רעננות סקסית ועוד המון יתרונות. ורבות מהן אפילו רוכשות לעצמן בגד ים שלם ונהנות מדגמים מיוחדים, גזרות מחמיאות, הדפסים, צבעים וסגנונות שונים. מיטב המעצבים משלבים השנה בקולקציית בגדי הים שלהם גם את בגד הים השלם.

מאת: אליאב יעקבעיצוב אופנה 09/03/148173 צפיות
בגדי תינוקות הפכו בשנים האחרונות למוצר מוכר ופופולרי, הן ברשתות השיווק המובילות אשר הוסיפו אל מגוון פרטי הלבוש שהן מייצרות ומשווקות גם את בגדי התינוקות, והן בחנויות מעצבים יוקרתיות ונחשבות

מאת: בני דואניעיצוב אופנה 10/06/133044 צפיות
בישראל יש כמה בתי ספר פרטיים ומכללות שבהם מתקיימים קורסים למעצבי אופנה אבל ברובן הבוגר/ת אינם מקבלים תואר באופנה אלא תעודת סיום הקורס.

מאת: רחל רחמיםעיצוב אופנה 14/02/131955 צפיות
כל שמלה שנבחרת עוברת תהליך של פגישות אישיות עם הכלה בהתאם לאופייה ובהתאמה אישית, לצורך מדידות, בחירת הבדים באיכות הטובה ביותר, שזירת אבני חן של סברובסקי בעבודת יד, עיצוב תכשיטים המותאמים לכלה ולבגד.

מאת: שירה דרוריעיצוב אופנה 25/12/128597 צפיות
כיצד לפתוח את שנת 2013? מה ללבוש לליל הסילבסטר וכיצד ליצור הופעה אופנתית מרשימה?

מאת: רונן צורעיצוב אופנה 10/01/128912 צפיות
מאז תצוגת האופנה הראשונה שלו ב-1947 התחיל כריסטיאן דיור להרהיב את העולם בבגדים יוקרתיים מלאי שיק ויופי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica