חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביקור סיני- רפואה סינית עד הבית

מאת: אלון לרנררפואה סינית22/06/20111205 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

א'בת השמונים,מתגוררת עם בעלה בדירתה הישנה בקומה שלישית בלי מעלית בחולון. היא סובלת מכאבים עזים בברכיה עקב שחיקת סחוס,אוסטיאוארטריטיס וכן כאבים בגב התחתון עם הקרנה לרגליה בשל פריצת דיסק חריפה בין החוליות המותניות הרביעית והחמישית.

בשל מגבלה זו לא יצאה מפתח ביתה מזה 4חודשים והפכה לכלואה בביתה שלה.

ש.קצין בצבא הקבע-בן 35,התעורר בוקר אחד ולהפתעתו ולמרות בריאותו התקינה חש כאב חד בצווארו ומגבלה בתנועת הצוואר.

ד.בת 43,תושבת סביון סובלת ממיגרנות מזה שנים. התקפי כאבי הראש, כמעט על בסיס יומיומי מקשים עליה תפקוד תקין.

בזמן התקף ,כרבים מן הסובלים ממיגרנות,היא זקוקה לשקט,חושך ושינה והטיפולים המערביים שהוצעו לה אינם פותרים את הבעיה ואף אינם מקלים את הכאב.

שלושת המקרים הללו מייצגים 3סוגי אוכלוסיות המשתמשים בשירות "ביקור סיני"-דיקור סיני עד הבית,טיפול ברפואה סינית בבית הלקוח.

א'מייצגת אוכלוסיה מבוגרת,הגיל השלישי,מבוגרים הזקוקים לטיפול ברפואה סינית אך אינם נגישים לשירות.

א'ודומים לה אינם יכולים לצאת מביתם הן בשל מגבלות פיזיות,נכות,מצב סיעודי,חולשה בשל גיל מבוגר-גריאטרי והן בשל מגבלות סביבתיות כגון,מגורים בבנין ללא מעלית.אוכלוסיה זו הנמצאת בדירותיהם, בבתי אבות, בתי חולים, מוסדות גריאטריים ומשוועים לטיפול בביתם,בסביבתם המוכרת והתומכת ובשעות המתאימות למגבלותיהם הרפואיות.

האוכלוסיה המיוצגת על ידי ש',קצין הקבע היא אוכלוסיה בריאה וצעירה בדרך כלל אשר אינה סובלת מבעיות רפואיות ספציפיות אך באופן זמני חשים בכאב המגביל את יכולת תנועתם ומרתקת אותם זמנית לביתם.

ד',מייצגת אוכלוסיה מבוססת אשר מעדיפה בשל שיקוליה היא טיפול בביתה,בנוחות ובזמינות הניתנת בביקורי בית.

בעבור מטופלים אלה ואחרים השקתי לפני מספר שנים את שירות "ביקור סיני"-דיקור סיני עד הבית שירות אשר ניתן במקרים דחופים אף 24שעות ביממה.

יתרונות הרפואה הסינית מוכרים כיום לרבים מאיתנו ורבים נוספים חוו את יכולת רפואה עתיקה זו לטפל גם בבעיות שהרפואה המערבית נכשלת כשלון חרוץ.

רבים מן הסובלים מכאבים בשלד ובעצמות נשלחים ע"י האורטופד או הראומטולוג לטיפול ברפואה סינית כשכלו כל הקיצין והרפואה המערבית לא הועילה.

נשים בגיל הפריון המתקשות להרות נעזרות יותר ויותר ביכולות הדיקור וזוכות בפרי בטן.ילדים וטף נעזרים בדיקור סיני לחיזוק מערכת החיסון,למניעת דלקות אוזניים חוזרות ונישנות ושימוש מוגבר באנטיביוטיקה,כאבי בטן בתינוקות,בעיות במערכת הנשימה,הפרעות קשב וריכוז וכו'.

הרפואה הסינית מטפלת בבעיות מגוונות ונרחבות בגוף כמו אלרגיות,אסטמה,כאבי בטן,מעי רגיז,שלפוחית רגיזה,גלי חום,מנופאוזיס,חוסר מחזור,כאבי מחזור,גלי חום,צרבות,סוכרת,לחץ דם לא מאוזן,חוסר שקט נפשי,קשיי שינה,חרדה,דיכאון,עצבנות,תמיכה במהלך ההריון,בחילות בהריון,היפוך עובר ועוד.

בנוסף לכל אלה רפואה זו אינה מזניחה את עור הפנים בטיפול קוסמטי ע"י שימוש במחטים יעודיות,קטנות ודקות במיוחד.

קוסמטיקה סינית- דיקור קוסמטי, מהווה ענף נרחב ועתיק יומין ומטפל בעור הפנים והצערת הגוף,טיפול אנטי-אייג'ינג.

טיפול זה מיועד במיוחד לטשטוש והעלמת קמטי הבעה וקמטוטים, הרמת סנטר, גבות ולחיים ומתיחת פנים באופן טבעי ללא התערבות ניתוחית , הזרקות או מילויים כשהאפקט המתקבל נראה טבעי ולא מלאכותי.

המחטים שוברים את סיבי האלסטין והקולגן בעור ומחדשים אותם,מעניקים עור בריא,מתוח וצעיר.

תאוריות רבות נכתבו על הרפואה הסינית ונפלאותיה-על איזון אנרגטי בגוף.תאוריית 12המרידיאנים ואנרגיית החיים(צ'י)הזורמת בהם ועל המחטים הגורמות להחזרת האיזון בגוף.

על אף עתיקותה של רפואה זו,במחקרים רבים מספור הנעשים בנושא ע"י ארגון הבריאות הבינלאומי W.H.Oוכן מוסדות אקדמיים ובתי חולים בעולם מוכח מעל ומעבר לכל ספק כי הרפואה הסינית עומדת איתנה על רגליה ומצליחה לטפל במגוון רחב של סימפטומים ומחלות, לא בשל אפקט פסיכולוגי הקשור באמונה-אפקט פלצבו אלא בשל תגובת הגוף למחטים.

המחטים מהוות גוף זר לגופנו ומפעילות מערכות שונות בגוף לדחייתם ע"י הפרשת חומרים טבעיים שגופנו מייצר למלחמה בגוף הזר. הפעלה של מערכת החיסון,כדוריות הדם הלבנות,הפרשה של מורפינים ואדורפינים הגורמים לשיכוך כאבים,נוירוכימיקלים,הפרשת סרטונין המשפר את הרגשתנו ומצבנו הנפשי,חומרים נוגדי דלקת,הורמונים ועוד,חומרים המשפיעים בין היתר על מערכת העצבים המרכזית.

ההוכחה האולטימטיבית כי אין מדובר באפקט פלצבו פסיכולוגי נסמך על טיפול ברפואה סינית ובדיקור סיני בתינוקות ובבע"ח אשר אינם מודעים לטיפול ואינם משכנעים עצמם להצלחתו.

לשם דוגמה; לבי"ח לחיות בר בספארי ברמת גן הובאו זוג קיפודים אשר איבדו את קוציהם,כל טיפול וטרינרי מערבי שהוענק להם לא הועיל להם עד אשר קיבלו טיפול בדיקור סיני וראו זה פלא,צמחו קוציהם שוב.

מחקר ידוע שהתפרסם בכתב עת מוביל לרפואה ARCIVE OF INTERNAL MEDICINE נבחנו למעלה מ-1000 חולים שסבלו מכאבי גב תחתון כרוני.החולים חולקו ל-3קבוצות.

קבוצהI- קיבלה טיפול בדיקור סיני.

קבוצהII- קיבלה טיפול רפואי מערבי שכלל תרופות,זריקות,סטרואידים,נוגדי דלקת,

פזיוטרפיה,עיסויים וכו'.

קבוצהIII- קבוצת ביקורת.

לאחר6 חודשים דיווחו 47% מחברי הקבוצה הראשונה אשר טופלו בדיקור סיני על הטבה משמעותית בכאב לעומת 27%מחברי הקבוצה השניה אשר קיבלו טיפול ברפואה מערבית,דהיינו:כמעט פי שניים יותר.

דר'היינץ,מעורכי המחקר אומר"אקופונקטורה(דיקור סיני), היא חלופה טיפולית יעילה מאוד לטיפול בכאבי גב כרוניים, חולים שעברו דיקור נהנו לא רק מירידה בתדירות הכאבים אלא גם משיפור במגבלות הנובעות מכאבי גב. פועל יוצא מכך הוא שיפור באיכות החיים שלהם".

סקירת מאמרים שנערכה ב-2007בכתב העת הרפואי "ראומטולוג'י"מוכיחה כי הדיקור הסיני יעיל לטיפול באוסטאוארטריטיס של הברך וכן לטיפול בכאב ראש מסוג TENTION HEADACHE.

מחקר מעניין נוסף בנושא עסק בכאב באופן כללי.למחקר נדרשו אנשים הסובלים מכאב כלשהו ואחרים אשר אינם סובלים מכאב כלל, כקבוצת ביקורת.

כל הנבדקים עברו סריקה מוחית תחת C.Tוהתגלה כי לקבוצה הסובלת מכאב, זרימת הדם בהיפוטלמוס (בלוטה בה מעובד הכאב במוח)אינה תקינה בהשוואה לאלו שאינם חשים בכאב.

לאחר טיפול בדיקור סיני,כשהמטופלים דיווחו כי הכאב חלף, נסרק מוחם שוב והפעם זרימת הדם בהיפוטלמוס היתה תקינה ודמתה לזו של חברי קבוצת הביקורת.

לסיכום-יעילות הטיפול בדיקור סיני הוכחה במהלך אלפי שנות היסטוריה.יעילות זו מקבלת חיזוק בימינו אנו,במחקרים מדעיים ורפואיים הנערכים ברחבי העולם.אין מדובר באפקט פלצבו ואין צורך באמונה בטיפול להצלחתו.

רבים מספור האנשים בעולם המערבי ובישראל החווים בהצלחה את נפלאות הרפואה הסינית וזוהי הסיבה שבעטייה הקמתי את שירות "ביקור סיני",על מנת להגיע למטופלים שאינם נגישים להגיע לטיפול במרפאתי וזקוקים כמונו לטיפול ברפואה נפלאה זו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלון לרנר LIC. ACP.

www.alon.l-a.co.il

מטפל מומחה ברפואה סינית- דיקור, מוקסה תרפיה, צמחי מרפא ופרחי באך.

בוגר 4 שנות לימודי רפואה משלימה בת"א.

סטאג` בסין ב-97` ובסרי לנקה ב-01`.

הסדר מול חברות ביטוח, ספק משרד הביטחון וביקורי בית.

איזון גופנפש: כאבים כלליים בשלד ובעצמות, בלט ופריצת דיסק, מיגרנות, בעיות מחזור ופריון, אסטמה, אלרגיה.

חרדות, פחדים ובעיות נפשיות.

הרזיה וגמילה מעישון.

מטפל בילדים ותינוקות.

טלפון: 0522-904008

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון לרנר

מאת: אלון לרנררפואה סינית22/06/111054 צפיות
מאמר הסוקר את נפלאות הרפואה הסינית, מחקרים וביקורי בית לאוכלוסיות המוגבלות בהגעה למרפאות

מאת: אלון לרנררפואה סינית22/06/111144 צפיות
מאמר הסוקר את נפלאות הרפואה הסינית, מחקרים וביקורי בית לאוכלוסיות המוגבלות בהגעה למרפאות

מאת: אלון לרנררפואה משלימה20/12/101196 צפיות
רקע ודרך הטיפול בנרות הופי- נרות אינדיאנים משבט ההופי, נרות ששמשו במקורם לטיהור נפשי ובמהלך ההיסטוריה הוסבו לשימוש פיזי לניקוז וניקוי האוזניים מדלקות ושעווה כדרך למניעת ניתוחי אוזניים (כפתורים) בילדים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222688 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222947 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212993 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213192 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213386 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213639 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213684 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica