חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות מקוריות לחברים לעבודה

מאת: gimik1234צרכנות26/06/20113742 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת מתנה לחברים לעבודה יכולה להיות עם סיום או מעבר לתפקיד חדש ולרוב מתנה כזאת נרכשת על ידי איסוף סכום כסף כלשהו מכל אחד מהחברים לעבודה והמתנה היא מכולם יחדיו שהתקציב שלה תלוי מאוד באיזה סכום מחליטים שכל אחד מביא ובמספר האנשים השותפים למתנה.

הרעיונות לבחירת מתנות מקוריות לחברים לעבודה הם רבים שכן אפשר להביא מתנה שהיא אישית עם מזכרת ממקום העבודה כמו תמונה משותפת של כל החברים ביחד עם חריטה כלשהי או משהו הרבה יותר כללי כמו ספר הכל תלוי באישיות של החבר לעבודה ובתפקיד שיש לו במסגרת זו.

מתנה אישית או משותפת?

נדמה כי הדילמה הזו קיימת תמיד אך לרוב עניין זה נפתר בהחלטה של כולם אך יחד עם זאת באם מדובר בחבר לעבודה קרוב אפשר להביא לו בנוסף למתנה המשותפת מתנה באופן אישי אך רצוי שזה לא יפגע בשאר החברים לעבודה באופן שיראה שהם פחות קרובים או שהוא פחות חשוב עבורם.

יש אפשרות לתת מתנה לחברים לעבודה שהיא מצד אחד אישית ומצד שני משותפת כך למשל כל אחד יכול לרכוש משהו מסוים ויחד זה הופך לכדי מתנה אחת גדולה וזה רעיון הכי מוצלח שכן כך כל אחד מביא משהו מעצמו אך הרעיון של כל המתנה כולה הוא משותף לכולם יחדיו.

היכן ניתן לרכוש מתנות מקוריות לחברים לעבודה?

מתנות מקוריות אפשר למצוא במגוון חנויות כאשר נכון יהיה לצרף חריטה אישית עם הקדשה מכל החברים כדי שתהיה זו מזכרת מאותו מקום עבודה עם זאת יש חנויות שהן מוכרות במיוחד מוצרים שמיועדים לסיטואציות שכאלה ואלו בעיקר חנויות לחריטה שהיא אפשרית על כל מיני מוצרים.

באם מדובר בחבר לעבודה שעבד במקום שנים אפשר להכין לו מתנה שהיא מיוחדת ואישית כמו אלבום תמונות דיגיטלי מכל התקופה שבה הוא עבד בצירוף של הקדשה אישית של כל אחד מהחברים לעבודה וזו מתנה שהיא הרבה יותר מכל מתנה אחרת שכן היא בעלת ערך סנטימנטלי ומעניקה למקבל אותה תחושה של חשיבות ותשומת לב רבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גימיק - מתנות מקוריות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gimik1234

מאת: gimik1234קניות 26/06/111050 צפיות
החשיבה היצירתית מפותחת מאוד בגיל הילדות, אז למה לא לפתח אותה אפילו יותר? זה בדיוק הזמן בו תוכלו להעניק לילדים מתנות מאתגרות שיפתחו את היצירתיות והדמיון שלהם. השוק מציע כיום מגוון רחב של פאזלים ומשחקים לילדים בגילאים שונים.

מאת: gimik1234צרכנות26/06/112374 צפיות
מי שאחראית לא פחות מכם לעיצוב דמותו של הילד במהלך שנות הלימודים שלו היא ללא ספק הגננת. במידה והגננת היתה סובלנית מספיק עם הילד, במידה והיא הצליחה להבין מה הן הדרישות שלו ומה הם הקשיים, כך גדלים הסיכויים שהילד יהפוך להיות תלמיד טוב יותר במהלך שנות הלימוד בבית הספר.

מאת: gimik1234צרכנות26/06/111085 צפיות
ישנן מתנות שבהן התקציב הוא הרכיב המהותי ובמיוחד כאשר מדובר באנשים הקרובים אך יחד עם זאת לעתים המחיר אינו צריך להיות הגורם החשוב ביותר שכן אפשר להביא מתנה שהיא בעלת ערך רגשי שהעלות שלה נמוכה יחסית אבל ההרגשה שהיא תגרום למקבל המתנה תהיה שווה יותר מכל מתנה יקרה שהיא.

מאת: gimik1234קניות 26/06/111223 צפיות
באם אתם בוחרים להביא מתנה לבני הזוג במקום צ'יק רצוי שזו תהיה מתנה מקורית ומיוחדת וזה אפשרי אך דורש מעט יותר יצירתיות ומחשבה כדי שאכן תפתיעו את בני הזוג. בעידן האינטרנט קל ופשוט יותר למצוא מתנה וזאת משום שקיימים אתרי אינטרנט רבים המציעים מגוון של מתנות מיוחדות המתאימות גם לחתונה.

מאת: gimik1234צרכנות26/06/111945 צפיות
התקופה הכי משמעותית לחיילת בצבא היא הטירונות שכן זהו המפגש הראשוני עם המערכת הצבאית ועם חיילות אחרות על כל המשתמע מכך וכדי שהתקופה הזו תעבור על החיילת בצורה הנוחה ביותר יש להביא לה מספר מוצרים כמו פנס קטן או שמיכה מחממת שאלו מוצרים ביתיים המקלים על כל המעבר מהבית לצבא.

מאת: gimik1234צרכנות26/06/112619 צפיות
באם אתם רוצים לרכוש מתנות לאמנים הרי אפשר לרכוש עבורם ציוד לאמנות איכותי, תלוי כמובן כמה אתם מוכנים ורוצים להשקיע שכן מדובר במוצרים מאוד יקרים אך עם זאת ישנם תמיד מבצעים בחנויות השונות שמאפשרים לרכוש מתנה מוצלחת במחיר נוח כך גם לגבי מתנות לחובבי יצירות וספרות באמנות.

מאת: gimik1234קניות 26/06/111756 צפיות
אחת המתנות המקוריות ביותר שאפשר להביא למסיבת רווקות היא משהו שנעשה בעבודת יד שכן, כך נותנים לכלה לעתיד גם מתנה אישית וגם מרגשת שמביעה הרבה תשומת לב ויחס אישי ובנוסף אפשר דרך המתנה הזו להעביר מסרים לקראת החיים החדשים שהיא הולכת לקחת בהם חלק עם המעבר מרווקה לנשואה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica