חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזכרות יחודיות לארועים

מאת: שמחוניםהפקות אירועים13/07/20111568 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזכרות לאירועים
מזכרות לאירועים הינם בין הדברים החשובים עליהם אתם נותנים את הדעת בבואכם לחגוג אירוע משמח, כגון: חתונה, בר מצוה, בת מצוה, ברית, בריתה, אירוסין, חינה, שבת חתן וכדומה.
תחום המזכרות לאירועים מתחלק למספר נושאים, אך דומה שאחד החשובים שבהם הוא התחום הנוגע לכל יהודי – תחום היודאיקה והיהדות.

בתחום זה תוכלו למצוא מגוון מוצרים כגון: סידורים, ספרי תהלים, ברכונים, זמירות לשבת ועוד ועוד.
דומה, כי הברכונים הם הראשונים להוות מזכרת קטנה ומקורית מאירוע מושלם.

ישנם ברכונים בגדלים ובפורמטים שונים. ומחירם נע בין שקל אחד או שניים ועד כשבעה שקלים.
ניתן להשיג ברכונים המודפסים בהדפסה אישית של לוגו האירוע שלכם, הדפסת מונוגרם או אפילו תמונה של חתני / כלות השמחה.
ברכון שולחני המונח ליד כל צלחת, מהווה חלק מעיצוב השולחן באירוע ונותן ערך מוסף למזכרת.
ישנם ברכונים המודפסים בצבע מלא, ויש ברכונים בשילוב הטבעת זהב / כסף.
על כל ברכון ניתן להוסיף הקדשה אישית, ובכך להוקיר טובה לאורחיכם על שבאו לשמוח איתכם באירוע החשוב בחייכם.

מי שקצת רוצה לשדרג את המזכרת לאירוע שלו, יבחר בזמירות שבת המשלבים בתוכם גם ברכת המזון.
בדרך כלל, מדובר בחוברת הכוללת לא פחות מארבעים עמודים, וגם כאן ניתן למצוא מגוון של סוגים וגדלים.
המשותף לכולם היא האפשרות להוסיף על הזמירות שבת הטבעה של שם והקדשה אישית, או לחילופין הדפסה של כריכה אישית ואז אפשרויות ההדפסה והפקה של הזמירות שבת הן בלתי מוגבלות, כולל תמונה של חתן / כלת האירוע על הכריכה, זמירות בכריכת עור, זמירות בדוגמא מרובעת, זמירות בשילוב אבני סברוסקי ועוד. סוג נוסף של זמירות שבת, הוא "ספר הקידוש והזמירות", הכולל את הקידושים השונים לאורך כל חודשי השנה עם זמירות המתאימים לכל חג וחג.

אם תרצו להגיש את המזכרת בסיומה של שבת חתן, הרי שסדר ההבדלה ובקשות למוצאי שבת – יכול להוות מזכרת משבת חתן, מזכרת ייחודית שלא רואים בכל יום.

אם כבר הזכרנו את נושא הברכונים לחגים, ייתכן כי האירוע שלכם חל סמוך לחג מסוים במעגל השנה ואז אין מתאים יותר מאשר לחלק מזכרת לאירוע שמתאימה לחג המדובר. לדוגמא: מגילת אסתר לבת מצוה שחלה סמוך לחג הפורים בתוספת הקדשה אישית של האירוע, הגדה של פסח כמזכרת מחתונה שחלה לפני חג הפסח, כמובן עם הקדשה אישית, סדר הדלקת נרות חנוכה לבר מצוה שחוגגים לפני חנוכה, או אפילו סדר הושענות, סדר הסימנים לראש השנה, סדר ט"ו בשבט, סדר ל"ג בעומר ועוד ועוד מזכרות לחגים.
סוג נוסף של מזכרות הוא תפילות, סגולות ובקשות שונות, כגון: פרק שירה שהפך לנפוץ מאוד בימינו (פרק שירה באנגלית-ניתן להשיג מתורגם), אגרת הרמב"ן, שמעה תפילתי, אוצר הפרנסה, אוצר הסגולות, אוצר הנחת, תפילה על המזונות, ילקוט צידה לדרך ועוד.
מזכרות אלו הינן ניטרליות ואינן קשורות דווקא לשבת או לחג מסוים, ולכן שימושיות לאורך כל השנה ולכן זו מזכרת מיוחדת שתישאר לאורך זמן.

נציג בפניכם עוד פן מיוחד בתחום המזכרות, והוא תחום הסידורים וספרי תהלים. סידור או ספר תהלים הינם מזכרת מיוחדת ביותר, מזכרת יוקרתית ומכובדת שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.
בתחום הסידורים וספרי תהלים ניתן להשיג סידורים קטנים וגדולים, סידורים בכריכה קשה או סידורים בכריכה רכה, סידורים בכריכת עור, או סידורים בכריכת קרטון עם למינציה. יותר מכך, סידורים בשילוב אבני סברובסקי – הינם המילה האחרונה בתחום הנוי והיופי של הסידור או ספר התהילים.

אבני החן המשולבות בסידור או בתהלים משדרגים אותו לרמה אחרת לגמרי מסידור רגיל.
תוכלו למצוא סידורים המחולקים לשניים – סידור לימות החול וסידור לשבת ליום טוב. כמובן שניתן להשיגם גם כסט.
הסידורים בימינו אינם עוד בעלי גוונים של שחור ולבן. כיום, ניתן למצוא כריכות בצבעים שונים ומגוונים. החל מורוד, סגול ובורדו, דרך כחול, ירוק ותכלת, וכלה בגוונים הסטנדרטיים יותר – כגון חום, זהב, אפור, ברונזה ועוד, כנ"ל גם בספרי התהלים.

אם סידור שלם הוא יקר עבורכם, תמיד אפשר לרכוש "סדר מנחה וערבית" – ספרון קטן הכולל את תפילות מנחה וערבית וברכת המזון – מנחה וערבית בגודל כיס הינה מזכרת אידיאלית למי שמחפש לתת מזכרת מכובדת ויוקרתית.

לסיום, בכל אירוע ואירוע כולל חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה, אירוסין, שבת חתן, שבת אופרוף, שבת עליה לתורה, חינה ועוד, תמיד המזכרת תהיה זו שתשאיר את הטעם הטוב ביותר לאורך זמן אצל אורחיכם!


לפרטים ויצירת קשר נא התקשרו: 02-5000599
נשמח לעמוד לשירותכם ולתת הצעת מחיר לכל מוצר, גם בדואר אלקטרוני: simchonim@barak.net.il

www.simchonim.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמחונים

מאת: שמחוניםהפקות אירועים13/07/111014 צפיות
מעמד לברכונים מיוחד

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195891 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182281 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181569 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica