חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נייר טואלט

מאת: VIPUREביקורות מוצרים17/07/20111496 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נייר טואלט הוא הוא מוצר שקיים בכול חדר שירותים מערבי. תכליתו לנקות את פתחי היציאות לאחר עשיית הצרכים. המרקם של הנייר עדין מאוד כדי לא לפגוע או להכאיב לגוף. ההרכב של נייר הטואלט מיוחד בכך שהוא מתפרק בזמן שהוא בא במגע עם מים. זאת על מנת למנוע סתימות במערכות הביוב. ישנם כמה סוגים של נייר טואלט בשירותים. ישנם ניירות עם שכבת נייר אחת וישנן כאלה עם מספר שכבות, בהתאם לנוחיות המשתמש.

חדרי שירותים בעבר

התיעוד הראשון לנייר טואלט מקורו בסין. התגלה כי הסינים, אשר הם אלה שהמציאו את הנייר לראשונה, עשו בו שימוש בחדרי שירותים ובבתי שימוש עוד במאה ה 14. בעידן המודרני, נייר הטואלט הראשון ייוצר בשנת ב1857 באצות הברית. לפני המצאה זו השתמשו בכל הבא ליד כמו חול, צמר, כותנה, שלג, קליפות, סמרטוטים ומים. בכתבים מימי האימפריה היוונית-רומית, התגלה כי הם עשו שימוש בספוג על גבי מקל. את הספוג היו משרים במי מלח לאחר השימוש.

נייר טואלט בכול העולם

הנייר הפך לשימושי מאוד ברחבי העולם. מייצרים אותו כבר יותר ממאה שנה. המוצר התגלה ככה כרחי בחיינו, עד שבדיחה של מנחה בתוכנית טלוויזיה אמריקאית אודות מחסור אפשרי בנייר טואלט, גרמה לבהלה בקרב הציבור. רשתות הקניות דיווחו כי המלאי שלהם אזל וקיים עכשיו אצל בתי השימוש של הרוכשים. ישנם קיבוצים בארץ אשר מכנים את הנייר 'נייר אף'. המילה עצמה מקורה בצרפת אך לא ידוע מאיפה הגיע השם.

בתי שימוש בהלכה

בתקופת המקרא, נושא השירותים עדיין לא היה קיים. במקום נייר השתמשו באבני חרס חדים או בצמח מיוחד שגודל בעציצים. אנשים המגדירים את עצמם כשומרי מצוות מקפידים על האיסור של עבודה בשבת וחותכים את נייר הטואלט לפני כניסת השבת. ישנן ניירות חתוכים מראש שמהווים תחליף מועדף על המוצר המוכר. ישנן חברות בישראל שמקפידות לייצר נייר עבור חדרי שירותים כשרים למהדרין ובכל מתקבל פתרון שהוא ללא חשש גניזה.

שירותים כימיים

ניתן למצוא נייר מסוג זה גם בשירותים כימיים. שירותים אלו קיימים במקומות פתוחים בהם ישנה הצטברות גדולה של אנשים כמו בהפגנות, פסטיבלים וכדומה. ישנם מתקנים לנייר טואלט והכול טובה ויפה. אבל הבעיה העיקרית היא הריח ולכלוך ששורים במקום. נדמה כי כול ביקור בשירותים כימיים אינו נעים כלל. למעשה, רבים מעדיפים להתאפק ולחכות עד שמגיעים הביתה. השירותים חמים מאוד והריח שנפוץ בהם נוטע באנשים חוסר אכפתיות לגבי שמירה על ניקיון המקום.

קרונות שירותים ניידים

היום ישנם קרונות מפוארים של שירותים ניידים. לא עוד תאי שירותים צפופים ודוחים. מעכשיו אפשר ליהנות מכל העולמות ולהשכיר בתי שימוש איכותיים הכוללים מיזוג אוויר, מרווח רב, מים זורמים ובעצם הכול. העיצוב הנפלא של השירותים מאפשר לכל אירוע במקום פתוח להצליח. האורחים כבר לא יפחדו לגשת לשירותים וירגישו בו כמו בבית. כל הדרוש זה חיבור לחשמל או לגנרטור וברז מים. בקרוב נראה עוד ועוד שירותים ניידים.

 



תגיות המאמר: שירותים ניידים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VIPURE - שירותים ניידים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VIPURE

מאת: VIPUREאיכות הסביבה 05/10/111317 צפיות
עקב ההתחממות הגלובלית, מאגרי המים בעולם הולכים ומצטמצמים וארגונים סביבתיים עושים כל שביכולתם על מנת להגן על הכדור ולהעלות את המודעות הציבורית. הנושא חשוב במיוחד במדינה קטנה כמו ישראל, בה מקור המים המתוקים היחיד שלנו שווה ערך בגודלו לג'קוזי במונחי אוקיינוסים ושיתוף פעולה טורקי לייבוא מים כבר מזמן ירד מהפרק. אז מה אפשר לעשות בנדון? ובכן, פתרון אחד אפשרי ויעיל ביותר הוא שירותים ניידים אקולוגיים.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192909 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173205 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161838 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161691 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161655 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161779 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161782 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica