חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על חשיבותם של שירותים ניידים אקולוגיים

מאת: VIPUREאיכות הסביבה 05/10/20111313 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל ילד שתשאלו היום ברחוב על מצב המים בישראל ישנן את הסיסמא השגורה "ישראל מתייבשת". כל הורה שני גם יזרוק הערה על יוקר המחיה ועל תפיחת חשבון המים.

עקב ההתחממות הגלובלית, מאגרי המים בעולם הולכים ומצטמצמים וארגונים סביבתיים עושים כל שביכולתם על מנת להגן על הכדור ולהעלות את המודעות הציבורית. הנושא חשוב במיוחד במדינה קטנה כמו ישראל, בה מקור המים המתוקים היחיד שלנו שווה ערך בגודלו לג'קוזי במונחי אוקיינוסים ושיתוף פעולה טורקי לייבוא מים כבר מזמן ירד מהפרק. אז מה אפשר לעשות בנדון? ובכן, פתרון אחד אפשרי ויעיל ביותר הוא שירותים ניידים אקולוגיים.

מספר נתונים רלוונטיים

- אדם ממוצע צורך ביום בין 100 ל230 ליטר מים ביום

- כ38% מצריכת המים הביתית הם עבור הדחת אסלות

- תעריף המים נקבע בהתאם לאזור המגורים והינו גבוה יותר ככל שמספר הנפשות בבית נמוך יותר

- אם עוברים את כמות הצריכה המותרת על פי חוק (שהולכת וקטנה עם השנים), מקבלים קנס כספי

עכשיו תעשו קצת חישובים בראש ושערו בנפשכם כמה מים וכסף תוכלו לחסוך מדי שנה רק על ידי שימוש בשירותים אקולוגיים או שירותים ניידים חסכוניים יותר.

איך עובדים שירותים אקולוגיים?

שירותים אקולוגיים יכולים להיות שירותים ניידים או נייחים. תא השירותים בנוי באופן די שגרתי, בעל מושב ואסלה, כאשר כל הצרכים מתרכזים במיכל בעל קיבולת די גדולה הממוקם בתחתית התא. משתמשים בשירותים כבכל שירותים רגילים ובסיום השימוש מפזרים לתוך המיכל נסורת או חומר פחמני אחר המיועד לכך ומכסים את הצרכים. הפחמן שבנסורת קודם כל מנטרל את הריחות הלא נעימים העלולים להיווצר. התפקיד החשוב יותר של הפחמן הוא הפיכת הצרכים לקומפוסט (דשן אורגני): כאשר הפחמן בא במגע עם החנקן המצוי בפסולת האנושית בתנאי לחות וטמפרטורה מסוימים, הוא מפרק את המרכיבים ולאחר הבשלה וצינון הופכת התערובת לדשן איכותי. כך ששימוש בפעילות שירותים ניידים אקולוגיים לא רק חוסך במים אלא גם מסייע מאוד במחזור ותורם לסביבה גם בהיבט החקלאי.

שירותים ניידים שמתאימים לכל אחד!

שירותים אקולוגיים יכולים להוות פתרון חכם וחסכוני עבורכם, גם אם אינכם מתנדבים פעילים בגרינפיס:

- ניתנים להשכרה או להתקנה קבועה

- מתאימים לשטחים פתוחים ללא מקור מים או תשתיות ביוב אך גם לחצרות בתים ואף לדירות

- עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה ונעימים לשימוש

כיום קיים מגוון רחב של שירותי קומפוסט ניידים, הן מבחינת העיצובים והן מבחינת הגדלים. ישנן חברות רבות המספקות שירותי השכרה, התקנה ותחזוקה וככל שהמודעות הסביבתית עולה, המענה בתחום זה יהיה טוב יותר. בואו תעשו צעד קטן, שלא מצריך מכם טרחה רבה אך יכול להביא לשינוי עצום באיכות הסביבה ותעברו גם אתם לשימוש בטכנולוגית שירותים ניידים אקולוגיים.

 



תגיות המאמר: שירותים ניידים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VIPURE - שירותים ניידים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VIPURE

מאת: VIPUREביקורות מוצרים17/07/111493 צפיות
נייר טואלט הוא הוא מוצר שקיים בכול חדר שירותים מערבי. תכליתו לנקות את פתחי היציאות לאחר עשיית הצרכים. המרקם של הנייר עדין מאוד כדי לא לפגוע או להכאיב לגוף.

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191294 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171562 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161765 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143050 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142649 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142628 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138677 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica