חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוכד יונים

מאת: פורטל מומלץ לבדוקהדברה17/07/2011855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו המטרד העירוני המציק ביותר? יש שיגידו זיהום האוויר, יש שיישבעו שזה הרעש, אחרים יטענו שמדובר בצפיפות ובעומסי התנועה, אך בדבר אחד קיים קונצנזוס: יונים נמצאות בראש הרשימה.

כמה מטריד זה למצוא פשפשי יונים במרפסת. טוב שכיום ניתן להשיג מלא פתרונות זמינים להרחיק אותן מעוניינים למצוא הרחקת יונים?

אפילו אם אתם חיים בשלום עם הטינופת והרעש, אסור לכם להתעלם מהעובדה הפשוטה שמגורים בסביבת יונים מובילים להתפתחות מחלות - ציפורים אורבניות נושאות על גופן מיני טפילים אשר מזיקים לאדם ואף יותר מכך הפרשות יונים בתוך זמן קצר הופכות ל אבק רעיל אשר גורם ל דלקות בדרכי הנשימה.

מחפשים פרטים נוספים על סילוק יונים? הנה כמה טיפים שבהם תוכלו להסתייע כדי להתמודד עם המטרד הנפוץ:

אין תחליף לשירותיו של בעל מקצוע בעל ניסיון אשר מכיר את כל הדרכים לפטור אתכם מ מפגעים שכאלה, אבל כששוכרים בעל מקצוע מהתחום, חשוב לברר שהוא לא מדביר את היונים - הדברה היא טיפול מיותר, לא יעיל ואף לא חוקי.

ידוע שיונים פוחדות מ חפצים בוהקים ונוצצים, אז כדאי לתלות תקליטורים ישנים ליד החלונות ועל המרפסת. נסו בנוסף לתלות שקיות ריקות שתנועתן והרעשים שהן מפיקות מרתיעים יונים ומונעים מהן להתקרב.

בימינו אפשר להיעזר ב מרחיקי יונים קוליים שמפיקים צלילים גבוהים, אשר מונעים מהיונים להתקרב באופן בלתי נראה, ושאינם משפיעים על דיירי הבית.

מוכרחים למצוא הדברת יונים? צריכים איש מקצוע שבו תוכל להסתייע כדי להתגבר בהצלחה על המפגע? בצעו את הבחירה רק עם המלצה של מכרים אמינים.

 



תגיות המאמר: הדברת יונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור לוח בעלי מקצוע מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל מומלץ לבדוק

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים31/07/11871 צפיות
מעצבי הנוף מתאימים את הסביבה שבו מוצב המבנה לתנאי השטח ולהעדפות הלקוח - החל משלב בחירת סוגי קרקע וצמחיה מתאימים, וכלה בהתאמת אפשרויות הצללה, עיצוב אלמנטים במים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים28/07/111191 צפיות
שיש מיועדאיפה מוצאים מידע בנושא מדרגות שיש? רוצים לדעת יותר על ריצוף שיש? לפניכם כמה טיפים אשר יעזרו לכם למצוא הכל בקלות: בעיקר לחללי פנים, כי לחות ושמש ישירה פוגעות עם הזמן בצבע החומר, שוחקות אותו ומעלימות את הברק הטבעי שלו.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקגינון26/07/111584 צפיות
מהי מטרתם? גדר יכולה להיות לקישוט, לשמש להרתעה, לשמור על הפרטיות או פשוט למנוע כניסת זרים.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקהדברה26/07/111055 צפיות
השתדלו לבצע ריסוס בתקופה קבועה במהלך השנה, עדיף בתחילת עונת הקיץ, על מנת לשמור על בית נקי באופן ממושך.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקגינון26/07/11874 צפיות
מומלץ לבחור באנשי מקצוע שמטפלים בכל היבטי עבודת הגינון ולא רק בחלק: זריעה ושתילה, דישון, גיזום ענפים סוררים, תכנון נוף, תכנון השקיה ובחירת סוגי הצמחים.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים24/07/11949 צפיות
צריכים ריצוף אבן טבעית? רוצים לדעת הכל על ריצוף עתיק ? להלן מספר טיפים אשר יוכלו לעזור לכם לקבל את מבוקשכם:

מאת: פורטל מומלץ לבדוקבתים משותפים21/07/111374 צפיות
בין ספקים שונים ולבדוק את ההבדלים והכי חשוב שאלו כמה שנים יש לכם אחריות על המוצר, לאחר הקנייה שמרו את הקבלה.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181377 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181359 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica