חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינות עישון במוסדות ועסקים

מאת: שי דהןצרכנות18/07/20118612 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פינות עישון- ספסלים שולחנות מאפרות ואשפתונים לפינת עישון

פינות עישון:

בימים אלו קיימת חובה על ידי מעסיקים להמונע מעובדיהם לעשן במקומות ציבוריים ביניהם משרדים, מוסדות, מפעילם וכדומה. בהתאם לכך מרבית בעלי העסקים נדרשים למצוא חלופה למקומות העישון הרגילים של עובדייהם. עסקים בהם לא ניתן לעובדים הנחיה מפורשת לגבי פינת עישון. מגוון מקומות העישון בהם השתמשו העובדים הינם רבות ומגוונות החל מהמטבח וכלה במרטפים. ..עסקים שהסכילו לדעת כי הצבת פינות עישון מסודרות לעובדיהם יזכו במערכת סביבתית נקייה ומאורגנת.


בנוסף תינתן למנהלים אפשרות בקרה על עובדיהם. פינות העישון משמשות גם כתפקיד של הפסקות קצרות. עובדים יוצאים להפסקות עישון גם כדי לנוח מעט לשנות האווירה, לצאת מעט מהעבודה הרציפה להפסקה קלה. הפסקות אלו נחוצות מאוד לעובד ומחקרים רבים אף מראים כי עובדים הלוקחים הפסקות קצרות במהלך יום העבודה תפוקתם לא פוחתת מאלו העובדים באופו רציף לאורך כל יום העבודה

ככל שפינת העישון תהייה מרשימה יותר כך יוכל המעסיק להיות בטוח כי עובדיו אכן משתמשים בה ללא צורך בפיקוח.החוק איננו מחיב את המעסיק לבנות ולהקים פינות עישון לעובדיו אך מבחינה מעשית הוא מחוייב לספק לעובדיו פינת עישון.

בעסקים שונים ישנם חדרים המוקצים כפינות עישון, עסקים בעלי השימוש בגג או בקומת הקרקע לעיתים משתמשים בהם כפינת העישון לעובדיהם. לצורך הקמת פינת עישון נעימה ומסודרת יש צורך לעיתים ברכישת רהוט פינות עישון.

עסקים רבים בוחרים לבנות פינות עישון מסודרות הכוללות ריהוט שונה לפינות העישון וכן את האבזרים שהעובד צריך בכדי לקיים את הפסקתו בדרך הטובה ביותר ובכך לאפשר לו לחזור לעבודה.

בשל הוראת השעה רוב פינות העישון ממוקמות בשטחים פתוחים של החברה כגון גינת החברה או גג של ביניין החברה וכדומה. הריהוט המתאים למקומות פתוחים וחשופים לשמש הינו שונה בתכליתו מריהוט הפנים המופיע במשרדכם. ריהוט גינה הינו הריהוט אותו אתם מחפשים.

ירוק בעיר מציעה מבחר מותאם לצרכי פינת עישון. בירוק ביער תוכלו למצוא ספסל מעץ וספסלים מעץ בגדלים שונים ובמידות שונות ובצורות שונות שיכולים להתאים לפינת העישון שלכם. בירוק בעיר ניתן למצוא שולחן פיקניק, שולחנות פיקניק וגם שולחן קקל ופרגולה, פינות ישיבה מעץ מלא, מאפרות, אשפתונים, אדניות למיניהם מאדניות עץ, אדניות פלסטיק, אדניות יוקרתיות, כדים דקורטיבים ועוד הרבה מוצרים שיכולים להפוך את פינת העישון בחברתך לפינה מקסימה

בהצלחה, ירוק בעיר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי דהן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי דהן

מאת: שי דהןצרכנות18/07/112278 צפיות
תנות ללקוחות החל ממקום של הערכה ללקוחות המפרנסים אותנו במרוצת השנים והפך להכרח בימינו אנו. כיום אין כמעט מפעל או משרד המכבד את עצמו ולא מעניק מתנות ללקוחות ומתנות לעובדים.

מאת: שי דהןצרכנות18/07/111484 צפיות
מתן מתנות לעובדים בעסקים קטנים או גדולים מהביע את הערכה שלך אליהם. עם זאת, בחירה או מציאת מתנות לחג הטובה ביותר או המושלמת עבור עובדים תמיד קשה.

מאת: שי דהןצרכנות16/07/111135 צפיות
חודש תשרי מגיע אלינו ומביא עומו ראש השנה העברי. אנו בירוק ביער מעונינים להתחיל השנה החדשה במתנות. כל שנה מתחילה בסימן שאלה, אבל ההתחלה פותחת אצלנו משהו נסתר, הופכת אותנו לאופטימיים ומעלה כמעט באופן אוטומטי את החיוך על הפנים כי אנו עומדים בפני התחלה החדשה

מאת: שי דהןשימור לקוחות28/05/111296 צפיות
מתנות לראש השנה מהטבע ומהצומח- בחירת מתנה לראש השנה, סוג המתנה והרעיון שנתינת מתנות

מאת: שי דהןצרכנות01/03/111033 צפיות
מתנות לפסח כדאיות למעביר ולעובד, לספקים ולקוחות

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214249 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204386 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205287 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica