חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליצנים לימי הולדת – חשיבותה של הנאה

מאת: חיה סיעודיימהימי הולדת19/07/2011866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

במסיבת יום הולדת לילדים, ליצנים לימי הולדת יכולים להיות האטרקציה המרכזית.כשמביאים אחד, צריך לדאוג שהוא יתאים:

בחירת ליצנים לימי הולדת תלויה במקצוענות,מוניטין, ותק, התאמת גיל, מגדר, מחיר, ואולי מעל הכל: אטרקציות, והם המשתנים הקריטיים במיוחד לבחירת ליצנים לימי הולדת.

לפיהם, מסיבת יום ההולדת של בנכם או בתכם תוכל להפוך למסיבת השנה או לאכזבה גדולה לילדכם.

עלויות

 

ליצנים לימי הולדת גובים מחירים שונים: המחירים הסבירים הם 300-700 שקלים בהתאם למשתנים הנ"ל. ישנם ליצנים לימי הולדת שיגבו מעל לאלף שקלים למסיבה, אך קרוב לודאי שמסיבה כזו תהיה מסיבה השנה.

מצד שני, ישנם ארגוני צדקה שיוכלו לממן ליצנים לימי הולדת גם בפחות מ-200 שקלים.

חשיבות הותק

 

עדיפים ליצנים לימי הולדת עם ותק, כאלה שהפיקו הרבה מסיבות כבר הרבה שנים.חשוב לזכור שגם ליצנות היא עסק מקצועי ומסוכן לבחור ליצנים לימי הולדת שעוד לא השתפשפו בתחום.

אטרקציות

 

ליצנים לימי הולדת יכולים להציע מגוון אינסופי של אטרקציות, חלקם יותר וחלקם פחות, חלקם רק את הבידור הבסיסי ביותר.

ילדים יתלהבו מכמה שיותר אטרקציות, שיכללו הרבה יותר מליצנות בסיסית, כמו ג'ימבורי למשל. לאטרקציות חשיבות ענקית.

לכן, בבחירת ליצנים לימי הולדת עדיף לבחור כאלה שמציעים הרבה אטרקציות, אם זה אפשרי.

רצוי במיוחד לתכנן את הכל מראש, לפגוש את הליצן ולהכיר אותו מספיק, לדאוג שגם הילד יהיה מרוצה ממנו ולא רק חבריו, לתת לילד זכות להטיל וטו בעניין, וליצור קשר כמה שיותר מוקדם עם ליצנים לימי הולדת כדי לבחור אחד מתאים בהקדם.

התאמת גיל

 

גם התאמת הגיל חשובה.

ילדים לא יסבלו ליצנים לימי הולדת שלא יתאימו את עצמם לגילם אלא לגיל קטן יותר.

מוניטין

 

בבחירת ליצנים לימי הולדת, רצוי לברר את המוניטין של הליצן הפוטנציאלי. אם יש עליו המלצות מהורים אחרים או אם הוא מוכר לכולם, מופיע מבין הראשונים במנועי חיפוש וכדומה.

   מגדר

 

בדרך כלל לא ישנה לילדים אם יבדרו אותם ליצן או ליצנית, אך לרוב עדיף להטות לפי המוזמנים: אם רוב המוזמנים הם בנים, יכול להיות שיהיה עדיף להזמין ליצן וההיפך. נראה שבנים פחות סובלניים כלפי ליצנית מבנות כלפי ליצן. במסיבות בהם יש רק בנים או בנות, במיוחד במגזר הדתי, כדאי שהליצן יהיה מאותו המגדר של המוזמנים.

חשוב לזכור שליצנים לימי הולדת יכולים גם להתאים את עצמם יפה מאוד מגדר.

אם תדאגו לכל האמור הנ"ל, תוכלו להיות בטוחים שהכל יעבור חלק ושילדכם יהיה מרוצה. זכרו שהמסיבה תשפיע עליו גם בתקופה שאחריה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום  קידום אתרים בגוגל והקמת אתרים
אתרים שימושיים נוספים:

חיה רמתי - בתי אבות סיעודיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה סיעודיימה

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111523 צפיות
תקלה במסך מחשב נייד זו אחת התקלות הפשוטות אשר יכולות לקרות למחשב הנייד שלכם. המחשב הנייד מורכב כולו מיחידה אחת ניידת, והמסך מהווה כמעט יחידה נפרדת משאר המחשב, מה שמקל במעט את הפעולה של תיקון מסך מחשב נייד. תיקון מסך מחשב נייד כולל בעיקר...

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111358 צפיות
בימינו רבים נוהגים, כשמתקלקל להם מכשיר חשמלי, פשוט ללכת ולקנות חדש במקום לנסות ולתקן את הישן. הדבר לא שונה גם כאשר העניין הוא תיקון מחשב נייד. תיקון מחשב נייד נתפס בעיני אנשים רבים כבזבוז זמן וכסף – הרגשה שאם הוא כבר התקלקל זה סימן שהוא ישן ועדיף לקנות מחשב חדש

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111291 צפיות
טכנאי מחשבים במרכז – האם זה מסובך למצוא? מצד אחד, לא מסובך בכלל, כיוון שישנם המון כאלו, המון אנשים אשר עונים על ההגדרה טכנאי מחשבים במרכז. מצד שני, מסובך מאד למצוא טכנאי מחשבים במרכז, אשר לא רק שהוא מוגדר בתור טכנאי מחשבים במרכז, אלא..

מאת: חיה סיעודיימהמסיבות רווקים ורווקות19/07/111270 צפיות
מסיבת רווקות זהו אירוע של פעם בחיים, שמסמל יותר מכל חגיגה אחרת הנעשית לקראת החתונה את המעבר מחיי הרווקות אל חיי הנישואים. לקראת החתונה ישנן חגיגות רבות, לכל חגיגה מטרה אחרת, ובין כל האירועים האלו מסיבת רווקות זהו האירוע אשר נועד לציין את המעבר בין שני...

מאת: חיה סיעודיימהצימרים19/07/111304 צפיות
בלב השכונה הדרום מערבית בירושלים נמצאים צימרים. צימרים בעין כרם רחוקים מכל התעשייה אבל קרובים מספיק למרכז העיר ירושלים. בעין כרם יש קצב אחר. אומנים ובעלי מקצועות חופשיים שרצו לברוח ממרכז העיר העמוסה לעייפה אך לא לגמרי להתרחק מהעיר. לצאת לשקט והצבע אבל...

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/111184 צפיות
פרגולות מיועדות ליצירת חלל פרטי וסגור יחסית בחצרות ובגינות, במרפסות ובגגות. פרגולות מתאימות עבור בתים פרטיים, עבור מוסדות ציבוריים, ועבור בתי עסק שונים כדוגמת מסעדות ובתי קפה. פרגולות במקומות שונים ואצל אנשים שונים מיועדות עבור מטרות שונות, ועל כן קיימות בשוק...

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/111199 צפיות
מה כדאי לדעת כדי לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה יד שנייה ולשפץ ? האם לפנות לחברה המתמחה בתחום ניהול נכסים? האם לבנות בית לבד? האם צריך פיקוח בניה או שניתן לסמוך על הקבלן הבונה? כל כך הרבה מושגים, אז מהיכן מתחילים?

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181781 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181710 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181457 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181501 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181391 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica