חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות לכל מטרה

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/20111181 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרגולות מיועדות ליצירת חלל פרטי וסגור יחסית בחצרות ובגינות, במרפסות ובגגות. פרגולות מתאימות עבור בתים פרטיים, עבור מוסדות ציבוריים, ועבור בתי עסק שונים כדוגמת מסעדות ובתי קפה. פרגולות במקומות שונים ואצל אנשים שונים מיועדות עבור מטרות שונות, ועל כן קיימות בשוק פרגולות בגדלים שונים, בעיצובים שונים וכמובן פרגולות העשויות מחומרים שונים.

פרגולות מעץ

סוג פרגולות הקלאסי והנפוץ ביותר אלו פרגולות מעץ. פרגולות מעץ יוצרות מראה חמים וביתי, אשר משתלב היטב בטבע ובגינה, ויוצר מראה טבעי וכפרי גם כאשר מדובר בהקמת פרגולות על הגובה – במרפסת או בגג של בניין רב קומות. ישנם כמה סוגי עץ המשמשים לבניית פרגולות, ובכל מקרה העץ המיועד לבניית פרגולות עובר עיבוד על מנת שיתאים לבנייה. פרגולות עץ מאפשרות הגנה מפני השמש, וכן קיימת אפשרות להגנה גם מפני הגשם, בהתקנת כיסוי מתאים. פרגולות עץ דורשות תחזוקה שוטפת על ידי ניקוי העץ בחומרים מתאימים ועבודות צביעה בהתאם לצורך, כיוון שהעץ חשוף לפגיעה מהשמש ומהגשם, וללא טיפול מתאים הוא דוהה ונהרס עם הזמן.

פרגולות מתכת

לעומת פרגולות עץ, שהן פרגולות קלאסיות, קיימות גם פרגולות העשויות ממתכת, גם הן מיועדות ליצירת שטח מבודד ופרטי, אך ללא השימוש בחומרי עץ טבעיים. האמת היא, שבמקרה הזה החיסרון הוא גם יתרון – פרגולות מתכת אינן דורשות תחזוקה, בניגוד לפרגולות העץ, כיוון שהמתכת אינה פגיעה כמו העץ, ומראה הפרגולות נשאר אותו הדבר גם לאחר שנים של שימוש, ללא כל השקעה נוספת. פרגולות מתכת יכולות להיות בנויות משני סוגי מתכות – אלומיניום או ברזל. פרגולות אלומיניום יכולות להיות דמויות עץ, כך שבעצם ישנו יתרון האיכות, ללא עבודות תחזוקה, יחד עם יתרון מראה העץ האותנטי. פרגולות אלומיניום מאפשרות גם כיוון רמת ההצללה על ידי פתיחה וסגירה של תריסי הגג. אפשרות ההצללה יכולה להתבצע באופן ידני וכן באמצעות שלט חשמלי. פרגולות ברזל, לעומת זאת, מאפשרות יצירת עיצוביים ייחודיים, המראה העיצובי שונה לחלוטין ממראה פרגולות עץ, וזה מהווה יתרון, כיוון שיש למראה פרגולות ברזל ייחודיות משל עצמן. פרגולות ברזל הן חזקות ונשמרות לאורך השנים, ללא צורך בתחזוקה שוטפת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום  קידום אתרים בגוגל והקמת אתרים
אתרים שימושיים נוספים:

חיה רמתי - בתי אבות סיעודיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה סיעודיימה

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111522 צפיות
תקלה במסך מחשב נייד זו אחת התקלות הפשוטות אשר יכולות לקרות למחשב הנייד שלכם. המחשב הנייד מורכב כולו מיחידה אחת ניידת, והמסך מהווה כמעט יחידה נפרדת משאר המחשב, מה שמקל במעט את הפעולה של תיקון מסך מחשב נייד. תיקון מסך מחשב נייד כולל בעיקר...

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111357 צפיות
בימינו רבים נוהגים, כשמתקלקל להם מכשיר חשמלי, פשוט ללכת ולקנות חדש במקום לנסות ולתקן את הישן. הדבר לא שונה גם כאשר העניין הוא תיקון מחשב נייד. תיקון מחשב נייד נתפס בעיני אנשים רבים כבזבוז זמן וכסף – הרגשה שאם הוא כבר התקלקל זה סימן שהוא ישן ועדיף לקנות מחשב חדש

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111289 צפיות
טכנאי מחשבים במרכז – האם זה מסובך למצוא? מצד אחד, לא מסובך בכלל, כיוון שישנם המון כאלו, המון אנשים אשר עונים על ההגדרה טכנאי מחשבים במרכז. מצד שני, מסובך מאד למצוא טכנאי מחשבים במרכז, אשר לא רק שהוא מוגדר בתור טכנאי מחשבים במרכז, אלא..

מאת: חיה סיעודיימהמסיבות רווקים ורווקות19/07/111269 צפיות
מסיבת רווקות זהו אירוע של פעם בחיים, שמסמל יותר מכל חגיגה אחרת הנעשית לקראת החתונה את המעבר מחיי הרווקות אל חיי הנישואים. לקראת החתונה ישנן חגיגות רבות, לכל חגיגה מטרה אחרת, ובין כל האירועים האלו מסיבת רווקות זהו האירוע אשר נועד לציין את המעבר בין שני...

מאת: חיה סיעודיימהצימרים19/07/111302 צפיות
בלב השכונה הדרום מערבית בירושלים נמצאים צימרים. צימרים בעין כרם רחוקים מכל התעשייה אבל קרובים מספיק למרכז העיר ירושלים. בעין כרם יש קצב אחר. אומנים ובעלי מקצועות חופשיים שרצו לברוח ממרכז העיר העמוסה לעייפה אך לא לגמרי להתרחק מהעיר. לצאת לשקט והצבע אבל...

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/111198 צפיות
מה כדאי לדעת כדי לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה יד שנייה ולשפץ ? האם לפנות לחברה המתמחה בתחום ניהול נכסים? האם לבנות בית לבד? האם צריך פיקוח בניה או שניתן לסמוך על הקבלן הבונה? כל כך הרבה מושגים, אז מהיכן מתחילים?

מאת: חיה סיעודיימהפילאטיס19/07/111204 צפיות
פילאטיס זו שיטת תרגול המיועדת לשיפור היציבה של הגוף ולשיפור תפקוד הגוף. שיטת פילאטיס מתאימה לכל סוגי האנשים, גם לאנשים הזקוקים לשיקום לאחר מחלה או פציעה, וגם לאנשים בריאים לחלוטין. כיוון שמטרת תרגול הפילאטיס...

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica