חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האירוע הגדול ביותר שלכם

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים26/07/2011609 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חולמים שיהיה לכם את האירוע? החלום של כולם הוא אירוע שכולם יזכרו, אך מה באמת אורחים זוכרים מהאירוע? השמלה, איכות האוכל, הריקודים, ובמיוחד את המארחים. יתכן שתופתעו מהמימצאים, אבל להרבה מאוד מהאורחים חשובים אותם מאפיינים, ועל כולם נשים דגש.

בוחרים מיקום לארוע


מיקום האירוע שתבחרו מוכרח לשקף אתכם ואת מה שאתם מייצגים. וילה במטולה תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונה על הים תשקף אופי שובב, גן או אולם אירועים יוקרתי יקרין על מעמדכם בחברהבעוד שגן ארועים קטן ירמוז על משפחתיות.

זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע מלכותי ומפוצץ, אך קורה לפעמים בסוף שלב התכנון קולטים בעלי האירוע שזה לא מה שהם רצו. אז לפני שאתם סוגרים גן או אולם תחשבו מעבר לחלום אם אומנם המקום הזה משקף אתכם .

בחירת המנות לארוע

הסתיים העיסוק עם חליפות חתן? בוודאות אחד ההספקטים הקריטיים ביותר הן המנות שיוגשו. לחלקכם זה אולי נשמע ראוותני, אבל מרבית המוזמנים מרגישים צורך ליהנות וההנאה המרכזית היא התפריט שיוגש באירוע.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תנסו לחשוב לעומק מי מרבית האנשים שיהוו את הנתח בעל המשמעות הגדולה ביותר ביומכם החשוב. אם לרעתכם מדובר באנשים מהמעמד הבינוני, שמעדיפים את האוכל הביתי, אז אולי כדי שתלכו על מנות פשוטות יותר. אם מדוברבחבר'ה צעירים משנקין אפשר לנסות אוכל טבעוני, אם זו בר מצווה ורוב האנשים יהיו בה בני נוער אז כדאי לקבוע תפריט פשוט המכיל צ'יפס, נקניקיות ועוד.

תזכרו כיבלתי אפשרי לרצות את כל המוזמנים, בגלל זה רצוי לבחור מזון פשוט ומורכב, ייחודי ופופולארי. ככה יש סיכוי שיהיו לרוב המוזמנים יותר אופציות להחליט. לסיכומו של דבר, ברוב המקרים עדיף שיהיה מגוון של אפשרויות מאשר רק מנותמעטות .

עיצוב התחם

אם עומד לרשותכםזמן וחשוב לכם ליצור רושם עלמרבית האורחים, תחשבו על רעיון , משהו מיוחד ובנוסף על זה משהו שחשוב לכם שכל המוזמנים יבינו. כשם שבחירת מקום האירוע, גם הסגננון המיוחד הוא מרכזי למוזמנים.

בכל מה שקשור בזה לאמיתו של דבראין סוף; ניתן ליצור הכל, או, לדוגמה, לשים דגש על דברים אחדים; צבע (ארוע באדום, עיצוב בשני צבעים), תפאורה (חול ועצים) פסלי קרח ועוד, באמת רק תיתנו לעצמכם להתפרע. לא אחת קורה שארוע פרטי הופך לגם הארוע המשפחתי של המשפחה, בגלל זה בעיקר בנושא רגיש זה, זו הנקודה לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

עדיין חושבים על נעלי כלה?

לפעמים הכי קל לרצות את כל בני המשפחה, אך זכרו כל הזמן שבסוף היום זה היום החשוב שלכם. היה ויש דבר שבכל מצב אתם לא מוכנים לשכוח ממנואף אם הוא לפעמים, לא מקובל על ההורים, אז תעמדו על הרגליים האחוריות. תסבירו למי שזה מציק לו בדרך הכי עדינה שבסוף מדובר ההחלטה שלכם. הקשיבו לתחושת הבטן ובחרו בדבר שהכי מעיד על אישיותכם.

אתם, עדין צריכים חומר נוסף בנושא תחום האירועים קראו עוד וחגגו אירוע מהנה!
 



תגיות המאמר: חליפות חתן, נעלי כלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111305 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111396 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111305 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111382 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111521 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111622 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111320 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195947 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193014 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182290 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181485 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181583 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181606 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181729 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica