חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכלה ביתי בעזרת לימודים באינטרט

מאת: אתר שיעוריםהשכלה ביתית02/08/20118314 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשת האינטרנט, שהתפתחותה המואצת מאפשרת לנו לבצע בה רכישות שונות, לדבר עם חברים באמצעות שיחות וידאו, לקרוא בה מאמרים וחומר כתוב ואפילו להיות בקשר עם חברים שלא ראינו שנים (ברשת החברתית) - מאפשרת לנו היום דבר נוסף, לימודים באינטרנט מבלי לצאת מהבית!

התשתית כבר קיימת: מיליוני אנשים הם בעלי ידע שמיליוני אנשים אחרים היו רוצים ללמוד. בין אם מדובר בשפה חדשה או ביכולת לבצע משהו (אפילו אם זה לעבור את הבגרות במתמטיקה בציון 100 למשל...). ורשת האינטרנט מוסיפה את הקישוריות בין מיליוני אנשים אלה, כך שידע יכול לעבור בקלות יותר בין "מלמדים" ל"לומדים".

הטכנולוגיות הנוכחיות שעליהן מתבסס תהליך הלימודים באינטרנט (ולא מן הנמנע שבעתיד הקרוב מאוד נראה טכנולוגיות נוספות שהומצאו בדיוק לצורך זה של לימודים) הן:

1. פורומי לימודים - המאפשרים שאלות וקבלת תשובות מהירות מגולשים אחרים. פורומי הלימודים ממשים הלכה למעשה את הרעיון של למידה משותפת ומאפשרים לכל אחד ללמוד ביחד עם אחרים ולהתייעץ ולהבין מהר יותר נושאים פחות מובנים.

2. שיתוף חומרי לימוד או מכירתם - לימודים באינטרנט אפשריים גם בעזרת קריאה של חומר לימודים כתוב. ואם החומר הוא בעצם סיכום של קורס או מצגת שמסבירה טוב יותר את החומר אז הלימדה נעשיית הרבה יותר יעילה ומהירה. בעזרת שיתוף חומר לימודי ניתן להתבסס בלמידה על עבודה שכבר עשו עבורנו ותורמת לנו ללימודים.

3. לימודים באינטרנט אונליין - זאת גולת הכותרת של הלימודים באינטרנט! מעיין הפיכה של שלב שיחות הוידאו של האינטרנט ל"כיתת לימודים וירטואלית" או "אולם הרצאות וירטואלי" שמאפשרים לקבל ידע חזותי שהיה מתקבל מישיבה בכיתת לימוד, אבל בלי הבלאגן של לצאת מהבית, למצוא חנייה או אוטובוס שיביא אותך לשם, סידור לילדים, קניית אוכל ושתייה... הרבה יותר נוח ויעיל.

4. מאמרים ומדריכים - חומר כתוב נוסף שאינו נכלל תחת הגדרות "סיכום שיעור" או "מצגת" אלא מאמר או מדריך בנושא כלשהו שמאפשר לימודים באינטרנט יעילים באמצעות קריאה ויישום.

5. ריכוז בתי ספר ומוסדות לימוד - תחת אתרים המהווים אינדקס למוסדות הלימוד ומאפשרים לגולש להבין את מציאות סביבות הלימודים שסובבת אותו כדי לדעת היכן ללמוד ומה ניתן ללמוד. הגולש ברשת האינטרנט יכול גם להבין בקלות, מתגובות של גולשים אחרים, היכן כדאי לו ללמוד. ריכוז מוסדות הלימוד מאפשר גם להציע היבטים נוספים של מידע על לימודים כמו: מידע על קורסים ספציפיים, מידע על מלגות ומידע על רמות השכר של אנשים שלמדו את הקורסים או המקצועות המפורסמים.

 



תגיות המאמר: לימודים באינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לימודים באינטרנט - שיעורים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתר שיעורים

מאת: אתר שיעוריםלימוד עצמי05/08/111360 צפיות
רשת האינטרנט מאפשרת לגולשים בה לימוד עצמי בנושאים רבים. אם רצית להרחיב את רמת הידע שלך בנושאים שלא הכרת עד כה, לימודים באינטרנט הם הפתרון בשבילך.

מאמרים נוספים בנושא השכלה ביתית

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית18/03/132376 צפיות
לכל ההורים חשוב לתת לילד את הכלים ללמוד, ליהנות ולהתקדם בחיים. לפעמים ניתן לעשות זאת באמצעים פשוטים להפליא. דף וצבעים, ומשחקים להכרת האלף בית, הם דרך קלה ופשוטה להשיג את המטרות האלה.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/128521 צפיות
נכון, זה לילדים, אבל כמה מאיתנו ראינו את דפי ההפעלות הקסומים של הילדים ורצינו בעצמנו לתפוס ביד כמה טושים צבעוניים ולצלול לתוך עולמם הקסום? ולא פלא. הפעלות מסוגננות אלו לילדים רק הולכות ומשתפרות עם השנים. וגם דפי הפעלות שנראים כאילו כל מטרתם היא כיף טהור – בסופו של יום מלמדים או מאמנים את הילד במשהו.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/129118 צפיות
קשה להגיד על שלב כזה או אחר שאותו אנו מעדיפים אצל הילדים, כי בכל השלבים יש יתרונות וחסרונות ובכל השלבים הם.. כאלה אהובים וחמודים!

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית30/10/128212 צפיות
עליה לכיתה א' היא לא רק רגע מרגש עבור הורים וילדים כאחד אלא שהיא כמובן זמן חשוב להתכונן בצורה רצינית לקראת שלב חשוב מאוד בחייו של הילד. מדי שנה אנו רואים כיצד הורים רבים מנסים לעשות את הכול על מנת שהמעבר מהגן אל כיתה א' יהיה חלק יותר ויאפשר לילד ליהנות מסביבת הלימודים החדשה שלו כמה שיותר מהר.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית21/10/128189 צפיות
לנו בתור הורים יש אחריות לא קטנה על הילדים שלנו, והיא קשורה לא רק בעובדה שאנחנו צריכים לתת להם מקום לישון בו ואוכל ברמה מספקת. אנחנו אחראים גם, ובעיקר, על ההתפתחות שלהם והגדילה שלהם להיות אנשים סקרנים ועל התפתחות היכולות השונות שלהם. אם יש לכם ילדים קטנים בבית ואתם רוצים לעזור להם לפתח יכולות חשובות כמו קשב וריכוז, תפיסת המרחב והמוטוריקה העדינה, יש הרבה דרכים שבהן תוכלו להשיג את המטרות האלה.

מאת: לוחות אולפריהשכלה ביתית07/01/128460 צפיות
לספרים יש תרומה רבה בהעשרת הידע או כתחביב ,קריאת ספרים מגיל מוקדם גם תעזור בפיתוח המוח, לכן קריאת ספרים חשובה היום יותר מבעבר וגם לך כדי להתחיל לאמץ הרגל קריאה, מהי הדרך למצוא ספרים במהירות ?.

מאת: מדריך הלימודים שליהשכלה ביתית26/06/118307 צפיות
עד לפני כמה שנים במידה ושקלתם לעשות קורס בורסה לשם דוגמה, ראשית הייתם צריכים להכנס למקום עבודה, ללמוד אותו לאסוף ניסיון ולעלות לאט לאט לתפקידים בכירים, מה שדרש שנים רבות וגם פרוטקציות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica