חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד עצמי בעזרת לימודים באינטרנט

מאת: אתר שיעוריםלימוד עצמי05/08/20111359 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודים באינטרנט היו מאז הקמת הרשת, החלום של אנשים רבים. ללמוד מהבית מבלי לצאת מהחדר ומבלי להזמין מורה פרטי אליך שעלותו הגבוהה מנעה עד כה את רעיון הלימודים מהבית מאנשים רבים, אפשרי היום באמצעות טכנולוגיות האינטרנט הרבות שתומכות בקונספט זה של לימודים באינטרנט. הלימודים מעולם לא היו קלים יותר

כל מה שצריך הוא חיבור מהיר לרשת האינטרנט, הקיים כיום כמעט בכל בית בישראל ובוודאי קיים בכל מוסד לימודים שמכבד את עצמו בישראל. ואז פשוט נכנסים לאינטרנט, מחפשים את מה שרוצים ללמוד וכל האפשרויות פתוחות בפניך:

ממוסדות לימודים מסורתיים (כלומר בעל כיתות לימוד פיזיות ומורים שממש מגיעים פיזית ללמד) ועד אפשרויות לימודים אונליין שמאפשרות לכל אחד ללמוד או ללמד מבלי לצאת מהבית, למצוא סידור לילדים, להיות מוגבל לכמות שעות לימודים מינימום ועוד "המצאות" כאלה ואחרות שרק גומרות לנו את זמן האיכות הפרטי ועם המשפחה.

תחשבו שבשביל ללמוד ולהשיג תואר שניתן יהי להתפרנס בעזרתו מאוחר יותר, לא תצטרכו לשלם על תחבורה ציבורית, או להחזיק רכב עם כל ההוצאות שלו, לשלם על חנייה, למצוא סידור לילדים (ואם יש לכם כאלה, אתם בטח יודעים כמה זה עולה..), אלא פשוט הייתם לומדים באינטרנט מהבית, בשעות שהילד ישן, או מועסק. ואם אין לכם ילד, בשעות שמתאימות לכם (בהן אתם לא בים למשל).

שמתם לב ששעות הלימודים הסטנדרטיות היום הם השעות הכי טובות ללכת לים? או להסתובב בקניון? או להיות עם המשפחה? זאת הסיבה שכולנו אוהבים את שיש בבוקר. תארו לעצמכם שכל יום היה כזה, כי הייתם לומדים באינטרנט מהבית. השלב הבא הוא רק עבודה מהבית (חלום של רבים, וגם לו יש פתרון בהמשך...).

אם אם למדתם מהבית באמצעות לימודים באינטרנט, למה שלא תעבדו מהבית על ידי לימודים באינטרנט? איך? פשוט מאוד! תלמדו מהבית, תיצרו קבצי לימוד בנושאים שאתם מכירים ויכולים להדריך אחרים עליהם. ככה תרוויחו כסף מהבית ועזרתם למישהו אחר ללמוד מהבית. לימודים באינטרנט מאפשרים לכל אחד ללמוד או ללמד מהבית מבלי כל הטרחה העודפת. פשוט ללמוד באינטרט.

 



תגיות המאמר: לימודים באינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לימודים באינטרנט - שיעורים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתר שיעורים

מאת: אתר שיעוריםהשכלה ביתית02/08/118313 צפיות
השכלה ביתית הפכה בשנים האחרונות לנחלתם של רבים הלומדים שפות, תכנות, בניית אתרים או אפילו לומדים לפני בגרות בכוחות עצמם, מהבית בעזרת שילוב הטכנולוגיה שמציעה רשת האינטרנט

מאמרים נוספים בנושא לימוד עצמי

מאת: אופירלימוד עצמי01/08/161635 צפיות
לצורך קבל שירותי נוטריון בתל אביב חלה עליכם החובה לבדוק היטב אל מי אתם פונים על מנת לקבל את השירות. יש לדעת כי לא כל עורך דין יכול להעניק לכם אישור נוטריוני, ועל כן, הרישיון לספק אישורים אלו, כמו גם היעד והוותק בתחום הינה חשוב. אז כיצד תוכלו למצוא נוטריון בעיר תל אביב? לפניכם כל מה שחשוב לדעת.

מאת: ירון כהןלימוד עצמי16/04/152311 צפיות
אנשים שמעוניינים לשפץ את ביתם או לבנות את בית החלומות שלהם יכולים להיעזר בחשמלאי מוסמך שיכולותיו מתאימות לסוג כזה של עבודות. אך פרויקטים מורכבים יותר שיכולים לכלול גם עבודות במפעלי תעשייה (ולא רק עבודה במבני מגורים) הם עניין להנדסאים בתחום זה.

מאת: מאיה בית אחדלימוד עצמי18/05/145061 צפיות
בעיות קשב וריכוז אינם בעיות המונעות מהאדם להתרכז בפרט מסוים, או ההרגל לקפוץ מנושא לנושא. בעיות קשב וריכוז מתחילות מבפנים, כאשר לאדם יש המון "רעש" בפנים, מחשבות וקושי ריכוז בתוך עצמו

מאת: אוהד ז.לימוד עצמי01/10/131961 צפיות
טכנולוגיה ולמידה מקנות לעובד שעובר את ההדרכה הטכנולוגית שני יתרונות עיקריים. ראשית, הן תומכות היטב במטרות של הארגון ושנית הן מסייעות בצמצום עלויות הלמידה.

מאת: zivלימוד עצמי19/03/131805 צפיות
השנים חולפות ואתם לא מתקדמים בחיים? אם זה עתה חזרתם מטיול בחו"ל וגם אם אתם בגיל שלושים פלוס יש לכם עוד זמן!

מאת: קופירייטינג פלוסלימוד עצמי19/02/132067 צפיות
אם מגיל הקטן, אחד מהתחביבים האהובים ביותר שלכם, היה להחזיק עיפרון ביד, לתת דרור לדמיון שלכם, וזה עדיין לא השתנה, רק עבר לתכנת צייר במחשב, אולי, אתם צריכים ללמוד לצייר, ובכלל להירשם ללימודים של קורסים אנימציה. האם כדאי לכם ללמוד לצייר במסגרת של קורסים לציור בבי"ס לאומנויות, או שאתם יכולים ללמוד לצייר וגם להפוך לאנימטורים או לגרפיקאים עם תעודת מקצוע?

מאת: אבילימוד עצמי03/01/138301 צפיות
כל אחד מאיתנו שמתכנן להרים אירוע כלשהו, אם זאת מסיבת רווקות ואם בכלל ערב עסקי, יודע שחשוב לבדר את המוזמנים אשר יבואו. אוכל ומוסיקה אינם בדיוק מרכז האירוע, לפיכך מומלץ לשכור מפעיל מקצועי שיודע איך לספק לכלל המוזמנים חוויה שעוד לא ניסו. בגלל זה בימינו אנשים רבים בוחרים באופציה של סדנה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica