חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

14 דרכים לאזן ביעילות בין העבודה לחיים האמתיים

אנשים רבים, בעיקר עצמאיים או בעלי עמדות בכירות מתקשים לשלב בין העבודה לבית. כך נוצר מצב בו הם לא מצליחים להגיע להספק מלא בעבודה וגם חיי המשפחה נשארים בצד. בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם 14 טיפים שיעזרו לכם ליצור את האיזון הנכון בין העבודה לבית.
1. כבו את הטלפון
הרבה יזמים ואנשי עסקים שואבים סיפוק מקצועי ואישי ממה שהם עושים. במקרה כזה עלול להווצר קושי להתנתק מהעבודה. לשם כך כדאי להנהיג בבית "אזורים ללא טלפון". מומלץ להגדיר את חדר השינה והסלון כאזורים "מנותקים" וכך הזמן היקר שאתם מבלים עם משפחתכם או יקירכם לא יופרע על ידי טלפונים או מיילים.
2. תשלבו, אל תפרידו
איזון יכול להיות מסובך, בעיקר כשאתם מלאי התלהבות מעבודכם. אתם לא חייבים להפריד בין העבודה לבית, כל עוד אתם יכולים לכלול את טובת הקרובים לכם במה שאתם עושים, כך שעבודתכם תתרום להם באותה מידה כפי שהיא תורמת לכם. למשל אם תערבו את בן/בת הזוג בהצלחות ובאתגרים, לא תהיה להם סיבה לרצות לנתק אתכם מהעבודה.
3. תקבעו לכם ערב רישמי לבילוי
בן/בת הזוג יכולים בקלות לחוש נותרים מאחור, בעודכם מפתחים סיפור עבודה סוער עם עבודתכם. לכן, חשוב לתת להם תחושה שהם עדיין בעדיפות גבוהה אצלכם. קבעו ערב קבוע בו אתם יוצאים לבלות רק שניכם- על בסיס שבועי או דו שבועי, ואל תחמיצו או תידחו את זה עבור שום דבר אחר.
4. קבעו לכם כללי בסיס
מאוד קל לתת לעסקים שלכם להשתלט על כל אספקט אחר בחייכם- בעיקר אם אתם כל הזמן מחוברים לטלפון או למחשב הנייד. הלקוחות זוכים לעדיפות גבוהה כך שסופי השבוע והחופשות חדלים מלהתקיים. שבו עם בן/בת זוגכם וקבעו כללים בסיסיים כגון- בלי טלפונים בזמן הארוחה, יום חופש מלא פעם בשבוע/ שבועיים, ובלי שימוש במחשב אחרי 9 בערב- או כל כלל אחר שעובד עבורכם. אחרי שקבעתם את הכללים חשוב לעמוד בהם בלי חריגות.
5. עזרו ליקירכם להבין את ההנעה שלכם
אם בן/בת זוגכם יבינו אתכם, את הסיבות שהקמתם את עסקיכם ומטרתכם הסופית- זה יהיה קל יותר עבור שניכם. ברגע שהם יבינו שאתם עובדים כל כך קשה רק כדי להבטיח חיי נוחות עבור שניכם, יהיה להם הרבה יותר נוח לקבל את שעות העבודה הארוכות.
6. אל תתנו לעבודה לקחת מכם את מה שבאמת חשוב
ישנם סיפורים רבים על זוגות שעברו פרידות בגלל אי יכולת לשלב בין העבודה לחיי הזוגיות. מסקנה? אין "איזון" יש רק סדרי עדיפויות. הסבירו לבן/בת הזוג את הסיבות לכך שאתם עושים את מה שאתם עושים, ושהדרך להגשמת החלומות שלכם רצופה בעבודה קשה מאוד. פנו מקום בלוח הזמנים שלכם להתרכז רק בזוגיות. כי הרי אם בדרך להצלחה איבדתם את מה שחשוב באמת, אז מה זה שווה?
7. לכו לפגישות ייעוץ
אנשים רבים מפתחים מעורבות כל כך גבוהה בעבודה עד שזה מגיע לרמה של התמכרות וורקוהולית. אם המצב מגיע לכדי בעיה אמיתית שבה אתם לא מסוגלים רגשית להתנתק מעבודה, שקלו להצטרף לקבוצת תמיכה של מכורים לעבודה. תוכלו לפגוש אנשים אחרים שעוברים את אותם תהליכים, ולחלוק איתם דרכי התמודדות, חוזקות וחולשות הקשורים לעבודה.
8. עגלו פינות
מצאו דרכים לייעל לעצמכם את העבודה, כך שהיא תגזול מכם פחות שעות. צאו מנקודת הנחה שהעובדה שאתם עובדים 24/7 לא הופכת אתכם לפרודוקטיביים. אם תבצעו אופטימיזציה לעבודה שלכם קרוב לוודאי שתגלו שאתם יכולים להגיע כמעט לאותו הספק ב 8  שעות עבודה ביום, 5 ימים בשבוע.
9. תזמנו את הפעילות העסקית שלכם
תקבעו לעצמכם מסגרת שעות ליום עבודה. לאחר שעשיתם זאת נסו לתחום בזמן כל מטלה שאתם צריכים לבצע. זמני התחלה וסיום מוגדרים יעזרו למיקוד שלכם, לפרודוקטיביות ובטווח הארוך גם ליצירתיות.
10.צרו לעצמכם סדר עדיפויות בעבודה
מאוד מפתה לעבוד 24/7 בגלל ריבוי הדברים שצריכים לעשות. האמת היא שיש מטלות שהן דחופות וקריטיות ויש כאלו שלא. ודאו שאתם מתחילים כל יום עבודה מהדברים החשובים והדחופים ביותר כך שבסוף יום העבודה לא ישארו דברים שחייבים להעשות עד מחר. באופן זה תוכלו לפנות לעצמכם את הערבים והלילות מעבודה.
11. תתנו לכל דבר את תשומת הלב הראויה
רצוי וכדאי לעשות הפרדה פיזית וגיאוגרפית בין המשרד לבין הבית, בעיקר כשיש לכם ילדים. באופן זה העבודה נעשית במשרד ושם נמצא המוקד שלה, בעוד שהבית מוקדש למשפחה בלבד.
12. הציבו גבולות ברורים וכבדו אותם
ודאו שכשאתם לא בעבודה- אתם באמת לא עובדים. להיות בבית עם הראש עמוק בתוך הבלאקברי, לא נחשב לא לעבוד. ודאו כי יש הפרדה ברורה בין עבודה למנוחה. זה יועיל לכם לטווח ארוך- גם בשמירה על הזוגיות והמשפחה וגם בבניית שגרה בריאה שתמנע מכם תשישות וקריסה.
13.תאמו ציפיות
הגיעו לעמק השווה על ידי ידוע בן/בת הזוג על לוח הזמנים שלכם, תוכניות ופגישות צפויות. זוהי דרך מאוד פשוטה בה תוכלו לתאם ציפיות ביניכם וליצור תוכניות ביחד, ואף תוכלו לחרוג מהתוכניות ולהפתיע את בן/בת הזוג.
14. שכרו את בן/בת הזוג לעבודה
כשעובדים כבעסק בתחילת צמיחתו, שעות העבודה הן בלתי הגיוניות ובאות על חשבון הזוגיות. במידה ובן/בת הזוג בעלי כישורים עסקיים- השתמשו בתבונה בכישורים של יקירכם ושלבו אותם בתור שותפים עסקיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות גיוס We R Hunting

מאת: צוות גיוס We R Huntingעבודה וקריירה - כללי02/08/111180 צפיות
ריכזנו עברכם את המשרות הטובות ביותר בעולם, כדי שתדעו שתמיד יש לאן לשאוף.

מאת: צוות גיוס We R Huntingעבודה וקריירה - כללי02/08/111033 צפיות
שינוי בקריירה הוא שונה במהותו מחיפוש עבודה לתפקיד הדומה למשרה בה אתם מחזיקים כעת. אם אתם מעוניינים בקריירה חדשה תיקחו זמן להעריך את המצב הנוכחי, לבחון את האפשרויות בשוק התעסוקה וביחרו קריירה שתספק אתכם. בדיוק שלם כך ריכזנו עבורכם 10 צעדים פשוטים שיעזרו לכם לסקור ולבחור קריירה חדשה בתוך או מחוץ לתעשייה בה אתם נמצאים כעת.

מאת: צוות גיוס We R Huntingעבודה וקריירה - כללי01/08/111111 צפיות
תפקודו של בוס נמדד לפי מספר קריטריונים: היכולת לבצע את עבודתו, קבלת החלטות נבונה, מודעות לקשיי העובדים, עמידה ליעדים ואמינות. לעבוד תחת בוס שהוא פחות מטוב יכול להיות בלתי נסבל. כדי לתת פרופורציות למקום עבודתכם, ריכזנו עבורכם סיפורי גולשים על הבוסים הגרועים ביותר בעולם. אם אתם חושבים שהבוס שלכם גרוע- חכו שתקראו את 15 הסיפורים הבאים.

מאת: צוות גיוס We R Huntingעבודה וקריירה - כללי01/08/11949 צפיות
ראיונות עבודה הם מלחיצים מטבעם- גם למחפשי עבודה אשר עברו אינספור ראיונות. הדרך הטובה ביותר להוריד מהלחץ היא להתכונן היטב. בדיוק מסיבה זו ריכזנו עבורכם את השאלות ה"סטנדרטיות" בראיונות עבודה וצירפנו תשובות לדוגמא. אנו ממליצים לכם לעבור ביסודיות על כל השאלות ולהרכיב לעצמכם תשובות מוכנות מראש. הקדישו זמן לביצוע מחקר מקיף על החברה והתאימו את תשובותיכם לחברה בה אתם מתראיינים. חלק ב- שאלות אישיות

מאת: צוות גיוס We R Huntingעבודה וקריירה - כללי01/08/11956 צפיות
ראיונות עבודה הם מלחיצים מטבעם- גם למחפשי עבודה אשר עברו אינספור ראיונות. הדרך הטובה ביותר להוריד מהלחץ היא להתכונן היטב. בדיוק מסיבה זו ריכזנו עבורכם את השאלות ה"סטנדרטיות" בראיונות עבודה וצירפנו תשובות לדוגמא. אנו ממליצים לכם לעבור ביסודיות על כל השאלות ולהרכיב לעצמכם תשובות מוכנות מראש. הקדישו זמן לביצוע מחקר מקיף על החברה והתאימו את תשובותיכם לחברה בה אתם מתראיינים.

מאת: צוות גיוס We R Huntingעבודה וקריירה - כללי24/07/111131 צפיות
חושב שהעבודה שלך לא מספקת? מתוסכל מהשגרה והשעמום במשרד? חייך, לא משנה כמה גרועה אתה חושב שהעבודה שלך- ישנן עבודות גרועות בהרבה שיגרמו לעבודה שלך להראות סבירה לפחות.

מאת: צוות גיוס We R Huntingעבודה וקריירה - כללי24/07/11884 צפיות
הראיון מתקרב לסופו ואחת השאלות האחרונות שישאלו אתכם היא "האם יש לכם שאלות?". זכרו, אתם לא רק מנסים לקבל את התפקיד, אתם גם צריכים לאבחן אם התפקיד אכן מתאים עבורכם. בדיוק לשם כך הכנו לכם רשימה של שאלות שיעזרו לכם להחליט אם המשרה תואמת את כישוריכם ורצונכם. חלק ד - עכשיו תורכם!

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222912 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222784 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187360 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187519 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187464 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188007 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179599 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica