חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חינה מרוקאית לפי המסורת

מאת: בלה שמואלחינה04/08/20111154 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוקי יסוד לאירוע מושלם- מי לא חולם על מסיבה מושלמת, אבל מה בעצם אנשים זוכרים מאירועים? החליפות, יחודיות המתאבנים, האפקטים, וכמובן את האולם. כנראה שתופתעו מהמימצאים, אולם למרבית האורחים חשובים אותם קריטריונים, ועל המרכזיים נשים פוקוס.

בוחרים אולם


המיקום שתבחרו מוכרח לשקף את בעלי השמחה ואת מה שאתם רוצים לייצג. וילה במטולה תשקף יחודיות, חתונה בקאנטרי תשקף אופי שובב, גן ארועים חגיגי יעיד על מעמדכם הגבוה בעוד אולם או גן חמים יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד קל לחלום על בר מצווה יוקרתי ומפוצץ, אולם קורה לפעמים שאחרי שלב התכנון קולטים בעלי הארוע לדאבונם שזה לא מה שהם רוצים. לפני שאתם סוגרים גן ארועים תחשבו מעבר לדימיון אם באמת האולם הזה משקף אתכם .

בחירת המנות לאירוע

הסתיים העיסוק עם חינה? ללא ספק אחד המאפיינים החשובים ביותר זה האוכל שיוגש למוזמנים. יש מצב שזה נשמע ראוותני, אבל רוב האנשים מרגישים צורך ליהנות ואחת ההנאות המרכזיות היא התפריט שיוגש באירוע.

טרם בחירת התפריט תנסו לחשוב לעומק מי הם האורחים שיהוו את הנתח בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם לרעתכם מדובר במוזמנים מהמעמד הממוצע, שאוהבים אוכל ביתי, תלכו לכיוון של אוכל יותר עממי. אם קורה ומדוברבצעירים ססגוניים מהבוהמה השנקינאית מומלץ לשקול תפריט יותר אקסקלוסיבי, אם זו בר מצווה והרוב יהיו בה נערים ונערות אז לבטח כדאי למצוא תפריט ילדותי יותר הכולל ההמבורגר, פיצה ועוד.

זכרו כי קשה לרצות את כל האורחים, אי לזאת רצוילהרכיב תפריט עממי ומורכב, מוכר וחדשני. ככה יש סיכוי גבוה שיהיו לכלל האנשים הרבה אופציות להחליט מהם. לסיכום, מוטבשיהיו חלופות מגוונות במקום כמה מנות מצומצמות.

עיצוב הטקס

הואיל ויש לכם זמן נוסףואתם באמת מעוניינים ליצור רושם עלהאנשים באירוע שלכם, תיצרו קונספט, משהו חדשני ומעבר לזה משהו שאולי חשוב לכם להקנות. כמו שבחירת מיקום האירוע, גם סגנון העיצוב משאיר רושם רב.

בכל מה שקשור בעיצוב לאמיתו של דברהשמים הם הגבול; ניתן להשתמש בהכל, או, למשל, להדגיש דברים אחדים; צבעי האירוע (ארוע באדום, עיצוב רק בצבע אחד, תוספות (ציפורים,חול ים) עיצוב הפרחים וכו', באמת רק תיתנו לדמיון שלכם לנסוק. הרבה פעמים קורהשחגיגה פרטית הופך בעיקר להיותהאירוע שלההורים של בעל השמחה, על כן במיוחד בנושא זה, זה המקום המתאים להביא את היחוד שבכם.

מתעניינים לגבי חינה מרוקאית?

הכי הכי פשוט זה לרצות את ההורים, אבל אל תשכחו שבסופו של יום זה הארוע הגדול שלכם. היה ויש נושא שאין אופציה שאתם לשכוח ממנואף שהוא, לא מקובל על אחרים ,אל תוותרו. תסבירו לכל מי שזה מפריע בשקט ובעדניות שבסוף מדובר האירוע הוא שלכם. שימו לב לתחושות ובחרו במשהו שהכי מקרין על אישיותכם.

אם עדין אתם צריכים עוד מאמרים על נושא זה חפשו את מאמרינו האחרים למה אתם מחכים?
 



תגיות המאמר: חינה מרוקאית, חינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121657 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121772 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121372 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121972 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121454 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121710 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121577 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא חינה

מאת: מיכלחינה10/04/132856 צפיות
כל הסיבות שבגללן בגדים לחינה מרוקאית הם פריט חובה לאירוע, מאיפה משיגים אותם, כמה כדאי להשכיר וכדומה.

מאת: קופירייטינג פלוסחינה21/02/132211 צפיות
המון המון מזל טוב!!! אתם בשעה טובה ומוצלחת מתחתנים! אין דבר יותר מרגש מאשר יום החתונה שלכם ובדיוק בשביל זה כדאי ומומלץ מאוד לחגוג ולהתפרק מעט לפני החתונה עם חגיגת חינה משגעת.

מאת: אושר דוקרקרחינה19/02/132218 צפיות
במאמר זה ארחיב על צמידים לחינה. אדבר על כיצד הם נהיו חלק מהפקת טקס חינה מסורתי בכלל העדות. אין ספק שהצמידים מוספים נופך מרשים כחלק מתכשיטים לחינה. לכן יש לשלבם ביתר דייקנות יחד עם הבגד המסורתי של החינה.

מאת: מיכלחינה13/01/138525 צפיות
הולך וקרב היום. פעימות הלב מוגברות. הדופק עולה. מתרגשים. לא כל יום מתחתנים, לא כל יום עורכים טקס חינה. זה הזמן להתקשר אל החברה לצורך השכרת ציוד לחינה

מאת: ורד טויןחינה26/12/128009 צפיות
כל מה שרציתם לדעת שירותי קייטרינג לחינה- כיצד לבחור את השירות המתאים ומה חשוב לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג מתאים לטקסי חינה? על כך, במאמר שלפניכם!!

מאת: מיכל זחינה02/12/128645 צפיות
את טקס החינה, אפשר לחגוג באולם עד 250 איש או בביתם של ההורים, בכל תלוי במוזמנים וגודל הבית. יש האוהבים לערוך את החינה במיטב המסורת במרוקו.

מאת: מיכל זחינה26/11/128961 צפיות
יש מה לאכול, רואים ומריחים ובעיקר- טועמים ונהנים משפע של עוגיות מרוקאיות לחינה שמסמלות את האיחולים, התקוות והתפילות לשפע שיהיה מנת חלקם של החתן והכלה עד עולם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica