חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילו מוצרים ניתן לפרסם חינם באינטרנט?

מאת: סייטאפפרסום04/08/20111488 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התשובה קצרה וקולעת: הכל. הכל ניתן לפרסם חינם באינטרנט. אתרי לוחות מודעות שמציעים פרסום חינם לגולשים פרטיים יש מכל הסוגים ובשפע. מאמר זה יכווין אתכם לאתרים שבהם הכי כדאי לפרסם ויסביר לכם גם איך לעזות זאת בצורה הכי אופטימאלית.

לפני הכל, האם פרסום בחינם הוא באמת בחינם? האם לא צפויות לכם אותיות קטנות? ובכן, לא. אין כאן ניסיון להביא גולשים שיפרסמו מודעות ומאוחר יותר להתחיל לגבות מהם תשלום או לדרוש עמלות אם הם הצליחו למכור. אתרים של לוחות מודעות מציעים פרסום בחינם כי כך הם מושכים אליהם יותר גולשים.

מה מרוויחים אתרי לוחות המודעות?

יותר גולשים משמע יותר תעבורה באתר. אתר עם תעבורה גבוהה מקבל הצעות לשילוב פרסומות בתשלום ברחבי האתר. מזה בעלי האתרים הללו מתפרנסים. ההצעה לקבל פרסום בחינם היא גורם המשיכה שלהם והם לא ישנו אותו.

שימו לב שאינכם נדרשים לתת פרטי כרטיס אשראי בתהליך הרישום. רק אם אתם חברה מסודרת שרוצה לפרסם עצמה באופן מקצועי בלוח המודעות יתכן ותתבקשו לשלם. אולם אם אתם גולשים פרטיים, תוכלו לפרסם הכול ובחינם:

1. דירות למכירה או להשכרה

2. רכבים משומשים

3. מוצרי יד שנייה: רהיטים, ספרים, מכשירים חשמליים ועוד..

4. פריטי אספנות

5. חיפוש עובדים או נותני שירות

6. מציאת עבודה או פרסום של שירותיך

לפרסם בחינם או לא לפרסם כלל

באופן כללי, פרסום בחינם של מוצרי יד שנייה הוא הפופולארי ביותר. מצד אחד אנשים רוצים להיפטר ממוצרים שהם לא צריכים ואולי גם להרוויח עליהם כמה גרושים, מצד שני הם לא רוצים להשקיע את העלות של מודעה בעיתון.

מה גם, שמודעה בעיתון לא זוכה לתפוצה שיש לכל לוח מודעות מקוון. המודעות ארוכות יותר באינטרנט ומאפשרות להוסיף צילום של המוצר, מה שמקפיץ את ההתעניינות במודעה ומזרז את המכירה.

ואם כבר פרסום בחינם, מדוע לא גם מסירה בחינם? יש לוחות מודעות שהם כמו "אלטע-זעכן". במקום לזרוק חפצים ישנים, פשוט מפרסמים מודעה בחינם בלוח ומציעים לאנשים מעוטי יכולת לבוא ולאסוף את החפץ.

 



תגיות המאמר: פרסום חינם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סייט אפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סייטאפ

מאת: סייטאפנדל"ן15/08/111968 צפיות
כאשר אתם מעוניינים למכור דירה, אתם צריכים לפרסם אותה בצורה הטובה ביותר ובמדיות המתאימות כדי שיגיעו אליכם מירב הקונים הפוטנציאליים והאידאליים ביותר. אך רצוי שלא פשוט לפרסם באופן אקראי ולא זהיר בכל מקום ובצורה לא מתאימה, אלא יש לשקול באופן זהיר את הצעדים שלכם בדרככם למכור דירות למכירה.

מאת: סייטאפעיצוב גרפי07/08/111093 צפיות
למיתוג החברה חשיבות עליונה וכל מי שרוצה להצליח בעולם העסקים צריך למתג את עצמו ואת החברה שלו. בית דפוס יכול לעשות זאת עבורכם באמצעות שלל מוצרי דפוס ממותגים באיכות גבוהה.

מאת: סייטאפתחבורה ורכב - כללי28/07/111271 צפיות
אין ספק שההחלטה לרכוש מכונית יד שניה הינה מבצע של ממש, ואין ספק שחיפוש מכונית יד שניה כרוך בלא מעט ריצות, טלפונים, בירורים, נסיעות מיותרות ועוד.... ומאחר שרובינו אנשים עסוקים, ואין לנו זמן פנוי למכביר, הרי שכל ההתרוצצות הקודמת בנושא קניית רכב משומש כרוכה בלא מעט טירחה ועייפות...

מאת: סייטאפתחבורה ורכב - כללי28/07/111182 צפיות
עסקת טרייד אין היא עסקת חליפין ידועה בתחום הרכבים. סוכנויות רכבים שמבצעות טרייד אין מציעות לקהל הלקוחות שלהן להביא את הרכב שיש בידם, לקבל עליו זיכוי ולרכוש מהם רכב חדש לגמרי או יד שנייה במצב טוב.

מאת: סייטאפחתונות28/07/111172 צפיות
לבסוף אתם מתחתנים.. ויש שמחה רבה במשפחה שלכם ושל הכלה לעתיד, ועם זה באים הדברים שמיועדים לסידורים לקראת האירוע החשוב ביותר בחייכם, חתונה, להתחתן ולהעיד שאתם נועדתם זה לזה לנצח נצחים. כמובן שעם הסידורים האלה מגיעה ההחלטה החשובה לבחור תקליטן טוב מתוך תקליטנים רבים שאתם

מאת: סייטאפהזמנות אירועים28/07/111210 צפיות
חתונות הן אירועים המחייבים התארגנות מיוחדת בניגוד לאירועים אחרים הדורשים מוכנות אך ברמה פחותה. חתונות הן אירועים מורכבים מאוד הכוללים בדרך כלל שלבים רבים ומגוון פעילויות לכן על מנת להגיע ליום האירוע ברמת מוכנות גבוהה יש לבצע הכנות רבות ומגוונות. כיוון שהחתונה נחשבת לאחד האירועים החשובים בחיי זוגות נשואים מבחינה מסורתית ורגשית יש להתכונן אליה מבעוד מועד.

מאת: סייטאפניתוחים פלסטיים28/07/111076 צפיות
שוקלים לעבור ניתוח פלסטי? רוצים לעבור מתיחת פנים ולהראות צעירים יותר?.ניתוחים או כירורגיה פלסטית נועדו לשנות או לשפר את המראה החיצוני של האדם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222863 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213701 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175880 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161963 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica