חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות ללקוחות

מאת: בוסתן אברהםצרכנות20/07/2009695 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה בעצם מתנות ללקוחות זה דבר חיוני? מתנות ללקוחות הם תקבול הגורם למקבל הרגשה נעימה של אושר והפתעה. האושר וההפתעה הם מובנים, מאחר ובדרך כלל מתנות ללקוחות יגרמו להם להרגיש אהובים גם בעסק שלכם, כשדבר זה ישאיר אותם לקוחות שלכם למשך זמן רב.
אם העסק שלכם מונה לקוחות רבים מאד, ניתן לרכוש מוצרים בודדים כדי לתת אותם מתנה ללקוחות, אולם אם יש לכם קהל לקוחות מצומצם וקבוע, ניתן לרכוש להם, כמו לעובדים, חבילות שי מפוארות בחגים. מתנות ללקוחות הן חלק בלתי נפרד מקיום עסק, כאשר שמירה על קהל הלקוחות שלכם חשוב לא פחות ממציאת לקוחות חדשים. זו משימה לא פשוטה להביא לקוחות לעסק שלכם, אולם שמירה על הלקוחות הקיימים פשוטה בהרבה – נתינת שירות טוב, מענה מהיר לתקלות וגם מתנות ללקוחות. פנקו את לקוחותיכם כפי שאתם הייתם שמחים להתפנק בעסק אחר, רכשו להם עוד היום מתנות ללקוחות וגירמו להם לדעת שאתם אוהבים אותם ושגם הם חלק בלתי נפרד מקיום העסק שלכם. מתנות ללקוחות שתוכלו למצוא אצלנו יתאימו לכל לקוח ולקוח – דבש, יין, חליטות תה והמיוחד ביותר – תבליני צמחים מקוריים ומיוחדים. באתרנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מתכונים המכילים את המוצרים שאנו מציעים לכם, ותוכלו להיות בטוחים שכל לקוח ידע מה לעשות עם מתנות ללקוחות שתתנו לו. אנו מכינים את מוצרינו באהבה ובהשקעה, במחשבה כי אתם תירצו להעניק מתנות מתוך אותם הדברים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בוסתן אברהם

http://www.bustanabraham.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בוסתן אברהם

מאת: בוסתן אברהםצרכנות02/06/101032 צפיות
בחבילות שי המודרניות, המעוצבות היום כמעט בכל אחד מן התחומים המיוחדים, כגון: ממתקים, פרחים ומתנות העטיפה נראית לעין והמתנה כבר אינה הפתעה אלא שהעיצוב של החבילה כולה היא החגיגה המושלמת

מאת: בוסתן אברהםקניות 02/06/101030 צפיות
מתנות לחג הוא דבר ידוע ונפוץ בין החוגגים, אשר לכבודו של מאורע יעניקו דבר מה למכר קרוב או משפחה. כאנשים בוגרים, אנשי עבודה והורים, ההענקה ניתנת בדרך כלל בחגים מרכזיים בשנה, בראש השנה ובפסח.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091664 צפיות
תקופת החגים מלאה במטלות רבות – ניקיונות, קניות מרובות, בישולים. בתוך כל הבלגן של הארגונים לקראת החגים, כדאי לא לשכוח לרכוש מתנות לחג לעובדים שלכם. כדי שהמשימה לרכישת מתנות לחג לעובדים לא תהפוך להיות נטל, אלא תהיה רכישה שתרצו לבצע על מנת להעניק, הכנו אנו חבילות שי מהודרות ומקוריות שתוכלו לבחור ביניהן את המתאימות ביותר לכם ולעובדיכם. מתנות לחג לעובדים שמגיעות בצורה מיוחדת, כמו קו המוצרים שלנו, מעבירות מסר חיובי לעובדיכם, מסר שהשקעתם בהם מחשבה רבה.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091064 צפיות
מחפש מתנות לועדי עובדים? בבוסתן אברהם אנו מציעים לך מתנות לועדי עובדים שהן גם מקוריות, גם שימושיות ובנוסף לכך יפיפיות. מתנות לועדי עובדים חשוב שיעבירו את התחושה למקבליהן כי הם מוערכים ואהובים בחברה, וזו בדיוק המטרה של מתנות לועדי עובדים שתמצאו אצלנו. אנו מציעים מגוון רחב של חבילות שי מלאות בכל טוב, במגוון גדלים המתאימים לכל כיס.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091007 צפיות
אין כמו חג הפסח. המפגשים המשפחתיים הגדולים, תקופת החופש הארוכה שרבים מאיתנו מנצלים לנופש, וכמובן מתנות לעובדים לפסח שמחכים להם בשקיקה. מתנות לעובדים לפסח מביאות לכולנו את תחושת החג הנפלאה, ואת ריח החגיגות באוויר. המיוחד במתנות לעובדים לפסח שאנו מציעים לכם, הוא מעבר לכך שהן יפות ומקוריות, הן גם שימושיות לחג הפסח.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091077 צפיות
הגיע הזמן לבחור מתנות לוועדי עובדים שגם אתם הייתם רוצים לקבל. חברתנו מייצרת חבילות שי מיוחדות, שאין לנו כל ספק שהן יכולות לשמש כמתנות לוועדי עובדים שלא יפסיקו לדבר עליהם עוד חודשים אחרי סיום החגים. אם גם אתם כבר מחפשים במשך שבועות מתנות לוועדי עובדים ללא הצלחה, כדאי מאד שתבחנו את ההיצע שלנו.

מאת: בוסתן אברהםצרכנות21/07/091183 צפיות
אחת לשנה, לעיתים גם פעמיים בשנה, מעניקים מעסיקנו מתנות עובדים לקראת החגים. במקומות עבודה מסוימים נוהגים גם להעניק מתנות עובדים במקרים נוספים כמו למשל בתקופות לחץ בהן נאלצים כל עובדי החברה לעבוד שעות נוספות רבות.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214213 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204351 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205253 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194166 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193439 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182912 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica