חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת - חפש את המטמון

מאת: לירוןהפקת אירועים27/01/20093033 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום הולדת - חפש את המטמון
חיפוש מטמון הוא דרך אידיאלית לחגוג ימי הולדת ביתית שמפעילה את הילדים באופן אקטיבי.

מאת: שירלי צפלוביץ

בחיפוש מטמון יש הכל - הפעלה, פרסים, סיפור שמעורר את הדמיון... והרבה ילדים עייפים ומרוצים בסוף.

חיפוש מטמון יכול להערך בפארק, בגינה הציבורית, בחצר הבית או אפילו בתוכו (במידה ואתם אמיצים מספיק). במידה והחיפוש מתבצע במקום ציבורי, צריך לחשוב על בטיחות הילדים וללוות אותם.

העקרון הוא פשוט - יש מספר תחנות, כאשר בכל תחנה מקבלים את הוראות ההגעה לתחנה הבאה, המעבר בין תחנה לתחנה, ובסוף יש "מטמון". באיזור המטמון יחכו לילדים האוכל, העוגה וטקס יום ההולדת. המטמון עצמו יכול להכיל את ההפתעות אותן לוקחים הילדים הביתה בסוף המסיבה. לחילופין הוא יכול להכיל ממתקים כמו מטבעות שוקולד.

אפשר גם לארגן לילדים תחפושות פשוטות של אבירים, פיראטים או ארכאולוגים.

דרך החיפוש צריכה להיות מותאמת לגילאי הילדים. אפשר לחלק את הילדים לקבוצות (שתים או יותר) או לתת להם להתנהל כקבוצה אחת. זה תלוי בגילאי הילדים וביכולת שיתוף הפעולה שלהם.
ילדים שכבר קוראים יכולים לקבל פתקים כתובים שיובילו אותם מתחנה לתחנה ואילו ילדי הגן יכולים לקבל פתקים מצויירים עם הוראות, או הוראות בעל פה. התחנה יכולה להכיל גם הפעלה פשוטה או שאפשר להסתפק במציאת המקום. ההוראות אמורות להיות פשוטות מספיק כדי שהילדים יוכלו להבין אותן, אבל גם לתת להם תחושת אתגר - חידה, משהו מוספת, משחקי מילים...

לחילופין אפשר לצייר לילדים מפה עם רמזים למיקום התחנות, כאשר בכל תחנה עליהם לאסוף משהו שיהיה קשור לסיפור החגיגה. אפשר גם להכין מראי דרך עם חיצים או "טביעות רגליים" מצויירות או לצלם במצלמה דיגיטלית ולהדפיס תמונות של הדברים שהם אמורים למצוא.

מאת: לירון הליצן ליצן לימי הולדת ואירועים.

 



תגיות המאמר: ליצנים, ליצן, ליצנית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירון

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181444 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

מאת: לירוןימי הולדת05/01/181234 צפיות
מחפשים הפעלה יום הולדת מומלצת? אספו עבורכם כמה טיפים שיעזור לכם למציאת הפעלה.

מאת: לירוןהפקת אירועים22/07/101639 צפיות
איך בעצם בחורים ליצן ליום הולדת ברשת האינטרנט העמוסה מאוד בליצנים שמחלטרים על ימין ועל שמואל, איך מבדלים בין ליצן מקצוען לליצן שמחלטר?! בטיפים בדף אני ינסה לעזור לכם ולתת לכם טיפים שיעזרו לכם לבחור כמה שיותר טוב ליצן מקצועי ואיכותי.

מאת: לירוןימי הולדת16/04/101805 צפיות
יום הולדת ספיידרמן לילדים עם הדמות הפופולרית יום הולדת ספיידרמן מיוחדת עם הגיבור העל האהוב על ילדכם. חוויה ייחודית שספיידרמן מגיע ליום הולדת שהילדים לא ישכחו לעולם! גיבור העל ספיידרמן יגיע לביקור ליום הולדת ויקח את ילדכם למסע מרתק ויהפנט את כולם. בהופעה רב וגונית שהילד/ה מתחפשים לספיידרמן האדום ולספיידרמן השחור.

מאת: לירוןהפקת אירועים28/09/091417 צפיות
איך לבחור ליצן מוצלח? כמה עצות זהב מחפשים ליצן? ליצנים? ליצנית? במאמר זה כמה עצות מלירון הליצן.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211605 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202347 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195848 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191777 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191560 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191672 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181673 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica