חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוון ואילת – שני מוקדים מהנים עבור חבילות נופש

מאת: הדניטיולים בארץ18/08/20111010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם מדובר ברכישת חבילות נופש בארץ המתקיימות באילת, או במסלולים של חבילות נופש בחו"ל בערי האי היווני, ניתן כיום לערוך חופשה במחיר סביר במיוחד המתאים את עצמו לכל כיס - סטודנטים ואנשים עמידים כאחד. נופש באי היווני או באילת מאפשר לנוח מטרדות היומיום, וליהנות משלל אטרקציות ומוקדי בילוי.

סוכנות הנסיעות הדני מספקת חבילות נופש בארץ, חבילת נופש בחו"ל, וכן אפשרויות של חופשה למגוון יעדים ברחבי אירופה ואסיה. העונה האידיאלית עבור נופש ביוון או באילת מתקיימת בין חודשי הקיץ והאביב, מאי עד ספטמבר.

נופש באתונה, בירתה של יוון, מאפשר כיום לערוך חופשה מהנה למדי. חבילות נופש בחו"ל חייבות לכלול סיור לאורך אזור האקרופוליס, הנמצא בעיר כבר כאלפיים שנה. על גבעת האקרופוליס ניתן למצוא שרידים מרשימים של שלושה מקדשים, אולם בעיקר מומלץ את הזמן במסגרת חבילות נופש בחו"ל כדי לבקר ב"פרתנון" - המקדש של האלה אתנה שעל שמה נקראת העיר. כדי להמשיך חבילות נפש בחו"ל עם התרשמות הארכיאולוגיה של יוון, אפשר לקפוץ אל ביקור במוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה - המכיל אוסף בלתי נגמר של יצירות אומנות עתיקות וכן פריטים היסטוריים שונים.

אילת עשויה דרך מעולה לביצוע של חבילות נופש בארץ. נופש באילת, לדוגמה, מאפשר הן למבוגרים וכן לילדים ליהנות מביצוע של חופשה מהנה במיוחד. אפשר לערוך נופש בעיר הכולל ביקור בפארק צפרות, המהווה זכר לעובדה שאילת היא ציר ראש למיליוני ציפורים שנודדות מאסיה ואירופה לאזור אפריקה. במקום ניתן ללמוד על מחקר הנדידות של הציפורים, וכן לחזות בטיפולים הניתנים לעופות וציפורים פצועות.

סוכנות הנסיעות הדני מספקת חבילות נופש בארץ וכן נופש ליעדים נוספים ברחבי העולם. דרך שירותי הסוכנות המקצועית ניתן להזמין חדרים בבתי מלון, להשכיר רכבים, ואז להזמין סיורים מודרכים לאטרקציות העיקריות של המקום בו נערכת חופשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדני

מאת: הדניטיולים בארץ26/12/11983 צפיות
כאשר מתלבטים בין אתרי נופש כדאי לשקול נופש באילת. ההגעה לאילת הופכת קלה יותר באמצעות טיסות לאילת. כדאי לבחון חבילות נופש המציעות נופש באילת או חופשה בחו"ל.

מאת: הדניתיירות ונופש - כללי15/12/111074 צפיות
חבילות נופש בחו"ל יכולות להיות חבילות ליעדים על פני כל רחבי הגלובוס: נופש באמסטרדם, נופש בברצלונה, נופש בברלין, נופש בניו יורק, נופש בפריז, נופש ברומא, נופש בפריז, נופש בלונדון, נופש באמסטרדם, נופש בברצלונה, נופש בפראג, נופש בבודפשט, נופש ברומא, נופש בברלין, נופש ברודוס, נופש בבנגקוק, נופש במילאנו, נופש בברצלונה, חופשה בפריז או נופש באילת.

מאת: הדניטיולים בארץ02/11/11886 צפיות
חבילות נופש באילת כוללות אטרקציות כמו ים סוף, חופי הים של אילת, טיילת אילת המפורסמת, שמורת האלמוגים, אינספור אטרקציות ימיות כמו גלישה, צלילה ועוד, עיר המלכים, המצפה התת – ימי, פארק הקרח ועוד הינם אטרקציות תיירותיות מהממות ומשגעות שאין שניות להם. אז עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איך נהנים מהם. ובכן, קודם כל, חשוב להגיד כי כל האטרקציות המדוברות נמצאות בעיר אילת.

מאת: הדניטיולים בארץ24/10/11929 צפיות
בימינו, אין נופש בחו"ל שיכול להציע את הנופים, האטרקציות והחוויה הקסומה של נופש באילת – בקצה הדרומי של ישראל ולחופיו המרהיבים של הים האדום. בחורף הישראלי המתקרב, שאמנם אינו קשה אך בכל זאת אינו מאפשר למשל רחצה בים ושיטוט נעים בחוץ, חבילת נופש באילת היא בחירה אידיאלית לבילוי מגוון, עשיר ומים במשך חודשי החורף האפורים.

מאת: הדניטיולים בארץ11/10/11902 צפיות
נופש באילת מציע לתיירים ישראליים וזרים לבלות בצורה עישרה ומגוונת באתר הנופש והתיירות המוביל והטוב בישראל.

מאת: הדניטיולים בחו"ל06/09/111215 צפיות
חבילות נופש בבוקרשט, בירתה של רומניה, מכילים כיום מגוון אטרקציות ומוקדי בילוי המבטיחים לנופשים חופשות מהנות במיוחד. השינויים שעברה בירת רומניה, מאז נפילת הגוש הקומוניסטי, הקנו למסלולי טיסות לבוקרשט מעמד של "פריז הקטנה של המזרח". בוקרשט זכתה לכינוי הזה בזכות הארכיטקטורה המרשימה, ובמיוחד המוזיאונים המצוינים שלא כדאי להחמיץ במסגרת טיסה לבוקרשט.

מאת: הדניתיירות ונופש - כללי01/08/11928 צפיות
בים אם מדובר ברכישה של חבילות נופש בארץ או חבילות נופש בחו"ל, ניתן לקיים כיום חופשה ביעדים שונים ע"פ בחירתם של התיירים – מביצוע נופש באילת ועד למסלולי חופשה ברחבי יוון, לתיירים נותר רק לבחור.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182450 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181815 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181400 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181442 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181527 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171440 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica