חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבילות נופש בבוקרשט – אטרקציות מרכזיות

מאת: הדניטיולים בחו"ל06/09/20111215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חבילות נופש בבוקרשט, בירתה של רומניה, מכילים כיום מגוון אטרקציות ומוקדי בילוי המבטיחים לנופשים חופשות מהנות במיוחד. השינויים שעברה בירת רומניה, מאז נפילת הגוש הקומוניסטי, הקנו למסלולי טיסות לבוקרשט מעמד של "פריז הקטנה של המזרח". בוקרשט זכתה לכינוי הזה בזכות הארכיטקטורה המרשימה, ובמיוחד המוזיאונים המצוינים שלא כדאי להחמיץ במסגרת טיסה לבוקרשט.

סוכנות הנסיעות הדני מספקת חבילות נופש בבוקרשט וכן טיסות ליעדים נוספים ברחבי העולם. מאי עד ספטמבר יהיו החודשים הטובים והמומלצים ביותר עבור ביצוע של חופשות בבוקרשט, עם מזג אוויר נעים במיוחד.

ביקור במוזיאונים השוני יהיו דרך מעולה להתחלתן של חבילות נופש בבוקרשט. המוזיאון להיסטוריה יהודית הוא מבין המומלצים ביותר במסגרת חופשות בבוקרשט - המוזיאון מציג את תולדות יהודי הבירה אשר נספו במלחמת העולם השנייה, ובכלל את סיפור הקהילה היהודית בהונגריה. המוזיאון נבנה על חורבותיו של בית כנסת עתיק.

חופשות בבוקרשט יכולות להמשיך עם ביקור במוזיאון קוטרצ'ני, המציג את תולדות האדריכלות המקומית. משום שרבים עורכים טיסות לבוקרשט בגלל הבנייה המרשימה של העיר, ניתן ללמוד במקום עם מגמות האדריכלות של בוקרשט. המבנה בו ממוקם המוזיאון, ארמון קוטרצ'ני, נחשב גם הוא למקום שלא כדאי להחמיץ במסגרת טיסה לבוקרשט - מדובר במעונו הרשמי של נשיא רומניה.

פארק "מחלק המים" יכול להיות דרך הולמת לסיומן של חבילות נופש בבוקרשט. רבים מבקרים במקום במסגרת טיסה לבירה הרומנית - במהלך השהות במקום ניתן לערוך שייט מרגיע ולחזות בעשרות אלפי מינים של צמחים ועצים. במקום גם נערכות הופעות אחת למספר חודשים, כך שמומלץ להתעדכן במסגרת טיסות לבוקרשט.

סוכנות הנסיעות הדני מספקת כרטיסי טיסה לבוקרשט וכן חופשות ליעדים נוספים ברחבי העולם. דרך שירותי הסוכנות המקצועית ניתן להזמין חדרים בבתי מלון, להשכיר רכבים, וכן להזמין סיורים מודרכים לאטרקציות העיקריות של העיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדני

מאת: הדניטיולים בארץ26/12/11984 צפיות
כאשר מתלבטים בין אתרי נופש כדאי לשקול נופש באילת. ההגעה לאילת הופכת קלה יותר באמצעות טיסות לאילת. כדאי לבחון חבילות נופש המציעות נופש באילת או חופשה בחו"ל.

מאת: הדניתיירות ונופש - כללי15/12/111074 צפיות
חבילות נופש בחו"ל יכולות להיות חבילות ליעדים על פני כל רחבי הגלובוס: נופש באמסטרדם, נופש בברצלונה, נופש בברלין, נופש בניו יורק, נופש בפריז, נופש ברומא, נופש בפריז, נופש בלונדון, נופש באמסטרדם, נופש בברצלונה, נופש בפראג, נופש בבודפשט, נופש ברומא, נופש בברלין, נופש ברודוס, נופש בבנגקוק, נופש במילאנו, נופש בברצלונה, חופשה בפריז או נופש באילת.

מאת: הדניטיולים בארץ02/11/11889 צפיות
חבילות נופש באילת כוללות אטרקציות כמו ים סוף, חופי הים של אילת, טיילת אילת המפורסמת, שמורת האלמוגים, אינספור אטרקציות ימיות כמו גלישה, צלילה ועוד, עיר המלכים, המצפה התת – ימי, פארק הקרח ועוד הינם אטרקציות תיירותיות מהממות ומשגעות שאין שניות להם. אז עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איך נהנים מהם. ובכן, קודם כל, חשוב להגיד כי כל האטרקציות המדוברות נמצאות בעיר אילת.

מאת: הדניטיולים בארץ24/10/11930 צפיות
בימינו, אין נופש בחו"ל שיכול להציע את הנופים, האטרקציות והחוויה הקסומה של נופש באילת – בקצה הדרומי של ישראל ולחופיו המרהיבים של הים האדום. בחורף הישראלי המתקרב, שאמנם אינו קשה אך בכל זאת אינו מאפשר למשל רחצה בים ושיטוט נעים בחוץ, חבילת נופש באילת היא בחירה אידיאלית לבילוי מגוון, עשיר ומים במשך חודשי החורף האפורים.

מאת: הדניטיולים בארץ11/10/11905 צפיות
נופש באילת מציע לתיירים ישראליים וזרים לבלות בצורה עישרה ומגוונת באתר הנופש והתיירות המוביל והטוב בישראל.

מאת: הדניטיולים בארץ18/08/111012 צפיות
בין אם מדובר ברכישת חבילות נופש בארץ המתקיימות באילת, או במסלולים של חבילות נופש בחו"ל בערי האי היווני, ניתן כיום לערוך חופשה במחיר סביר במיוחד המתאים את עצמו לכל כיס – סטודנטים ואנשים עמידים כאחד. נופש באי היווני או באילת מאפשר לנוח מטרדות היומיום, וליהנות משלל אטרקציות ומוקדי בילוי.

מאת: הדניתיירות ונופש - כללי01/08/11929 צפיות
בים אם מדובר ברכישה של חבילות נופש בארץ או חבילות נופש בחו"ל, ניתן לקיים כיום חופשה ביעדים שונים ע"פ בחירתם של התיירים – מביצוע נופש באילת ועד למסלולי חופשה ברחבי יוון, לתיירים נותר רק לבחור.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182292 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica