חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חולצות

מאת: cstudioצרכנות21/07/20091020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לנו רעיון למתנה מקורית בשבילכם: חולצות. אתם בטח תוהים מה הופך חולצות למתנה כל כך מקורית בעינינו. ובכן, המקוריות טמונה בכם. חולצות עם הדפס לבחירתכם, כל הדפס שבעולם על כל סוג של חולצות. ההדפס יכול להיות תמונה משותפת מהחתונה – מתנה ליום נישואים, או אולי כיתוב של משפט שרק החבר'ה מהצבא מבינים לכבוד מסיבת שחרור. היופי שבנתינת חולצות עם הדפס שעיצבתם אתם בעצמכם, הוא שהמתנה היא אישית והמקבל אותה ירגיש שהשקעתם בו הרבה מחשבה ואהבה. סיבה נוספת שהופכת חולצות למתנה כל כך טובה, היא שהן שימושיות. מי מאיתנו לא אוהב לקבל מתנות יפות? אבל המוצלחות באמת הן אלו שנשתמש בהן לאורך שנים רבות.
החומרים שאנחנו משתמשים בהם וסוגי ההדפסה השונים שקיימים אצלנו, מבטיחים כי אכן המתנה תישאר לאורך זמן. אנחנו לא מתפשרים על איכות – לא בחומרי ההדפסה ולא של החולצות עצמן. חשוב לנו שבסוף תהליך העבודה תקבלו מוצר שהוא יפה, נוח, שימושי והכי חשוב עמיד. תוכלו לפנות אלינו עם רעיון מוגמר על מנת שנבצע אותו אבל גם אם אין לכם עוד משהו ספציפי בראש כדאי להתייעץ איתנו. אחרי ניסיון של כל כך הרבה שנים, אנחנו נשמח לחלוק איתכם את הידע שצברנו ולעזור לכם לעצב וליצור חולצה שתהיה מותאמת בדיוק למה שרציתם ליצור. אז בפעם הבאה שיש לחבר הכי טוב שלכם יום הולדת, הילדה שלכם מתחילה כיתה א' או כל אירוע שתרצו להראות בו את אהבתכם ליקיריכם, אל תהססו ופנו אלינו בהקדם. חולצות שנעשה ביחד יהיו המתנה המושלמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת cstudio

מאת: cstudioצרכנות21/07/091125 צפיות
בשעה טובה התחדשתם במחשב נייד. איך תדעו אילו תיקים למחשב יתאימו לכם? הנה כמה סוגים: תיקים למחשב נייד על הגב, יתרונם הוא בחלוקת משקל טובה יותר. יעיל מאד לאנשים המסתובבים עם המחשב הנייד שעות רבות.

מאת: cstudioצרכנות21/07/091240 צפיות
הגיע היום והחלטתם להזמין חולצות שעיצבתם בעצמכם. אם אתם לא יודעים איך ניגשים לתחום עיצוב חולצות, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם. עיצוב חולצות הוא מאד חופשי. תוכלו לבחור את כל הצבעים עם כל הצבעים. אולם, ישנם כמה "חוקים" לאילו צבעים הולכים טוב. על מנת לדעת אם שילבתם צבעים בצורה טובה בעיצוב חולצות, כל מה שצריך לעשות זה להסתכל על צבעי הטבע. חפשו תמונות של פרפרים באינטרנט ותגלו במהרה כמה אדום וירוק משתלבים יפה, או סגול וצהוב.

מאת: cstudioצרכנות21/07/091294 צפיות
אתם מדריכי תיירים או בעלים של חברה להדרכת תיירות? הנה רעיון להגדלת רווחי העסק שלכם: כל קבוצת תיירים שמגיעה, חלקו להם חולצות מודפסות, עליהן המילה ישראל – בעברית או באנגלית, עם ציור סמלים ידועים – כמו מגדל דוד, עצי דקל או כל שתחפצו.

מאת: cstudioצרכנות21/07/091102 צפיות
אומרים שכותנה היא חומר הגלם המועדף כשמדובר על הדפסת על חולצות. הסיבה לכך היא, כנראה, בגלל תכונותיה המיוחדות של הכותנה – הבד שיוצרים ממנה הוא רך ונושם, וניתן להתאים אותו למרבית תנאי מזג האוויר בעולם. אולם, היותה של הכותנה כחומר מועדף לא הופכת אותה לחומר היחיד. ניתן לעשות הדפסת על חולצות על כל סוג חומר, ויש רק להתאים את שיטת הדפסת על חולצות לסוג הבד.

מאת: cstudioצרכנות21/07/091409 צפיות
תהליך הדפסת חולצה הוא מסע מרתק המתחיל, כמסעות רבים, ברעיון. לקוח מביע את רצונו בהדפסת חולצה – יחידה או רבות, בוחרים עיצוב או מתחילים אותו מאפס, בוחרים את החומרים המתאימים ויוצאים לדרך. הצורה שבה תתבצע הדפסת חולצה, תיבחר בהתאם למספר גורמים: צבע החולצה, צבע ההדפס, רצונו של הלקוח להדפס הבולט מעל פני השטח או הדפס המוטמע בתוך הבד ועוד.

מאת: cstudioצרכנות21/07/091630 צפיות
אנו מספקים שירות של הדפסים על חולצות לכל מטרה - לילדים, לגנים וקייטנות, בתי ספר, אירועים, קבוצות ספורט ומטרה אחרת. תלבושת אחידה או מתנה מקורית, מדים לעובדי אבטחה או מדים לעובדי מטבח, כל אלו הם המומחיות שלנו, ואנו נוכל ליישם את הרצונות והרעיונות הייחודיים שלכם עם הדפסים על חולצות.

מאת: cstudioצרכנות21/07/091098 צפיות
הדפס חולצות הוא ככל הנראה הפרסום המשתלם ביותר. אם אתם בעלי עסק מכל סוג שהוא תוכלו להגדיל את הרווחים על ידי הדפס חולצות. עובדים אשר לובשים את מדי העבודה עם הלוגו, קייטנה אשר בה הילדים ימשיכו גם בסופה ללבוש את החולצות עם שמה, לקוחות אשר קנו בחנות ושם החנות מופיע על הבגד – כל אלו מגדילים את החשיפה שלכם ללקוחות פוטנציאלים נוספים ולטווח הארוך יגדילו את הרווחים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214287 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204426 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205329 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194186 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193412 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193461 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182928 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica