חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרפאה וטרינרית תשפר את המצב הבריאותי של חיית המחמד שלך

מאת: בית הכלבוטרינריה21/08/20111194 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כלב או חתול הם בני משפחה לכל דבר. חלק בלתי נפרד מגידול חיית מחמד בבית זה מרפאה וטרינרית העוזרת לנו בכל, החל מתקשורת נכונה עם הכלב ועד לטיפול במחלות.

ההתחלה – גור בבית

אם לקחתם גור מהרחוב או ממכלאה, חשוב ביותר לגשת קודם כל למרפאה וטרינרית במטרה לבדוק האם חיית המחמד החדשה שלכם סובלת מטפילים או מבעיות אחרות. חיות ברחוב חשופות במידה רבה למחלות ולכן חשוב לדעת האם בן המשפחה החדש שלכם נדבק במשהו, ואם כן אתם צריכים לדעת כיצד אפשר לעזור לו. במרבית המקרים, במרפאה וטרינרית תמצאו לא רק אבחון וייעוץ לטיפול, אלא גם את כל התרופות להן תזדקקו לצורך הטיפול.

אם לקחת גור שנולד בבית, הצורך שבפנייה למרפאה וטרינרית פחות דחוף, אם כי ישנן סכנות הרלוונטיות גם לגורים הללו, שכן גור יכול להידבק בכל מיני טפילים כמו פרעושים מאימא שלו או לסבול מבעיות אחרות. אנשים רבים מגיעים למרפאה וטרינרית עם הגורים שלהם בתחילת הדרך בעיקר בגלל שהם לא יודעים לפרש את ההתנהגויות שלהם מאשר בשל בעיות בריאות אמיתיות. יחד עם זאת, אותם ביקורים חשובים ביותר משום שכך לומדים איך לתקשר עם החיה.

מרפאה וטרינרית

חיסון גורים

חשוב לזכור שגם הכלבים וגם החתולים חשופים למחלות שונות, ובדגש על אותן חיות מחמד שיוצאות החוצה. תהליך ההתחסנות מתחיל כבר בגיל של 8-7 שבועות, ובהמשך יהיה צורך בחיסונים שנתיים במטרה להגן טוב יותר על הכלב או החתול. החיסונים נועדו למנוע מחלות קשות כגון כלבת, מה שעלול להוביל לטיפולים יקרים, סבל נפשי רב בשבילכם ובשביל הכלב וחלילה אפילו למוות.

חיסונים זה טיפול מינורי ולא יקר כלל, אשר קל לבצע אותו, והוא חוסך לכולם הרבה כסף ועוגמת נפש.

סיבה נוספת שבגללה חשוב ביותר לחסן גורים זה שמחלות המסוכנים להם, עלולות לעבור גם לבני אדם. החיסונים ניתנים כמובן במרפאה וטרינרית ועל ידי וטרינר מוסמך.


טיפול נגד טפילים נעשה אצל מרפאה וטרינרית

הטפילים הנפוצים ביותר הם פרעושים וקרציות החיים בתוך הפרווה של החיה שלכם. ככל שהפרווה ארוכה יותר, כן הגור מושך יותר טפילים. הטפילים הללו מוצצים את דמה של החיה, ומיותר לציין שזה לא מוסיף לבריאות הכלב או החתול. אחד הדברים המרכזיים שייבדקו במרפאה הווטרינרית זה המצאות של טפילים. במידה והווטרינר ימצא סימנים לפרעושים או קרציות, הוא יפנה את הבעלים לטיפול הנכון בבעיה.

ככלל, ניתן להשיג את החומר בתרסיס, במשחה או בטיפות ולכך יש חשיבות רבה מאוד כי הטיפול נגד אותם טפילים הוא מקיף ביותר, שכן הפרעושים למשל חיים לא רק על הכלב אלא גם בסביבה שלו. מכאן, שאם אתם רוצים לבצע טיפול יעיל נגד פרעושים יש לטפל גם בחיה וגם בבית שבו היא מתגוררת.

 



תגיות המאמר: מרפאה וטרינרית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חנות חיות- בית הכלב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית הכלב

מאת: בית הכלבחיות מחמד16/08/111161 צפיות
כאשר אתם צריכים לבחור חנות חיות שבה תרכשו את חיית המחמד שלכם ואת כל האביזרים הדרושים לגידולה באהבה, אתם בוודאי מבקשים שזו תהיה חנות חיות נקייה ומסודרת, אשר צוות מסור ומיומן דואג לספק לכל החיות הנמצאות בה את הטיפול הטוב ביותר. אתם בוודאי מעוניינים, שאותה חנות חיות בה תבחרו תהיה קרובה לבית או למקום העבודה, או לפחות שתבצע משלוחים של מוצרים ואביזרים לטיפול ביות אל מקום המגורים שלכם.

מאת: בית הכלבבעלי חיים - כללי21/02/111928 צפיות
בעל חנות חיות... להיות בעלים של חנות חיות זה לא דבר כל כך פשוט. הסיבה היא שזה דורש הרבה אבל הרבה אחריות. כל בעל לב אנושי צריך לדעת שאסור בתכלית האיסור לעשות צער גידול חיות. לחיות בפרט ולחיות שגדלות בתוך חנות חיות. חנות חיות נותנת שירותים רבים. וודאי שבכל חנות חיות צריך שיהיה מגוון סוגים של חיות. לרוב, חנות חיות לא תמכור נטו רק חיות, אלא יהיו לחיות מוצרים מיוחדים. חנות חיות מוכרת ציוד לחיות בית. ישנם המון המון סוגים ומינים של מוצרים. ציוד לחיות בית זה משהוא שצריך, זה אפילו לא מותרות זה דבר נצרך.

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197154 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187268 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187434 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187767 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187839 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187909 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184132 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica