חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט משרדי

מאת: מרטיןרהיטים28/08/2011951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כנראה שאם הגעתם לשלב שבו אתם הולכים לקנות ריהוט משרדי חדש, אתם כבר מבינים שחייבים להחליף ריהוט כזה מדי פעם. אתם כבר בטח מבינים שריהוט משרדי זה הרבה יותר מרהיטים, אלא בעיקר:

1. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

2. איך הריהוט הזה גורם לכם להיראות? הרי גם זה חשוב, שאנשים יגיעו למשרד שלכם ויראו שהנה: "הגעתי למשרד של אדם מצליח במיוחד". במילים אחרות: המשרד שלך הוא השתקפות שלך כאיש עסקים.

איך אתם נראים בעיני הלקוחות- אם העיצוב והריהוט הם יוקרתיים, אז כנראה שזה מה שהלקוחות שלכם יחשבו עליכם. אם המקום נראה מוזנח ועצוב מבחינת הריהוט, כנראה שככה הלקוחות שלכם יראו אתכם. ואף לקוח לא רוצה לקבל שירות אצל חברה שלא מסוגלת לממן לעצמה רהיטים חדשים. זה אולי מצחיק, אבל זה באמת נכון. הרבה מאוד פעמים אנחנו נוטים לשפוט אנשים על פי סימנים חיצוניים טיפשיים, כמו סוג של ריהוט משרדי שיש לאדם במשרד שלו. האם זה טיפשי? כן. האם זה ככה? גם כן.

ההרגשה במשרד- אם אתם עובדים לבד, כנראה שאין לזה הרבה משמעות. אבל בהנחה שיש לכם עובדים או שותפים אז אתם בטח יכולים להבין את הדבר הזה. התחושה הזו שקצת מדכאת כאשר כל הריהוט מאוד ישן סביבך. האם יצא לכם פעם להיכנס למשרד כזה? שאתם מרגישים סביבכם את התחושה של ישן? האם אתם רוצים לעבוד עם מקום כזה, ובכלל לא משנה עד כמה הם טובים במה שהם עושים? כנראה שלא וזה ברור.

ריהוט חדש? או יד שנייה?

קודם כל חדש. זה נשמע מצחיק אולי, אבל עדיין, לפעמים אנשים חוסכים כסף על ידי קניית ריהוט ישן למשרד. אני מאוד מצטער להגיד לכם- לא ושוב פעם לא. תשקיעו ותקנו חדש, אם יש בעיה של כסף אז תקנו באתרים זולים כמו איקאה למשל, אבל בהחלט ריהוט חדש. אין על מה לדבר בכלל.

להתעדכן באופנה הקיימת בתחום הריהוט המשרדי- אולי זה נשמע קצת מוגזם, אבל אין דבר יותר מוזר ודוחה מאשר להיכנס לתוך משרדים שמרוהטים לפי האופנה של שנות התשעים. זה פשוט דבילי. אם כבר החלטתם להשקיע ברהיטים, אז אנא מכם לפני שאתם מתכוונים לקנות ריהוט משרדי חדש, תקראו איזה מגזין על עיצוב המשרד. שוב פעם, ממש לא מצפים ממכם לפאר אדיר, רק קצת להיות מעודכנים לתקופה הנוכחית.

פרופורציות- אחת הבעיות של גברים שבאים לקנות ריהוט משרדי זה חוסר פרופורציות. הם לא מבינים בכלל איך אמור להיות שולחן בתוך משרד והרבה פעמים קונים שולחן גדול מדי או קטן מדי. בבקשה, גם כאן להיעזר במישהו, או סתם בחורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111258 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111504 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111391 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101021 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101162 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10963 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10884 צפיות
גבירותיי ורבותיי הקרב הגדול בתחום התאורה יוצא לדרך, במשקל כבד מאוד בצד ימין של הזירה ניצבת לנו תאורת הפלואורסנט, שחולשת על חלק גדול מאוד של שוק

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204831 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196008 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182641 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181759 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181870 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181627 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica