חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי- הכרת תודה

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/20111258 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכרת תודה לעולם

כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

בתהליך אימון אישי, אחד הדברים הראשונים שאומרים לך ומסבירים לך זה החשיבות של להגיד תודה לכל דבר שקורה לך. כאשר אני אומר הכל, אני מתכוון לכל דבר. גם הדברים הרעים שקורים לנו הם סיבה טובה להגיד תודה ליקום על כך.

למה צריך להגיד תודה ליקום? אחד הדברים הראשונים שלומדים בתהליך אימון אישי, הוא מערכת היחסים בינינו לבין העולם. אם אנחנו מתלוננים ובוכים על מה שעובר עלינו- היקום יחזיר לנו עוד ועוד תלונות וסיבות להתלונן. מצד שני אם נלמד להכיר תודה לעולם על כל הדברים שהוא שולח לנו, הוא ישלח לנו עוד דברים שצריך להגיד עליהם תודה.

אני לא זוכר איפה ראיתי את זה, אבל בסדרת טלוויזיה כל שהיא נאמר: הכלא האכזרי ביותר הוא זה שאנחנו בונים לעצמנו, עשוי מפחדים וחרדות.

אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם הכלא הזה שאנחנו בונים לעצמנו היא ללמוד להגיד תודה על כל הדברים שקורים לנו בחיים.

אז הנה רשימת התודות שלי:

תודה רבה ליקום שנתן לי ולכולנו את החיים על פני האדמה.

תודה רבה ליקום על כך שנתן לנו את היכולת לגדול ולהשתפר במשך כל החיים שלנו. תודה על היכולת להבין שאנחנו לא מושלמים ועל כך שאנחנו מבינים שתמיד יש מקום לשיפור.

תודה רבה על כל הדברים שקורים לנו במשך כל יום ויום, כאשר אנחנו מתקדמים בשבילי החיים.

תודה רבה על כל האנשים שאנחנו פוגשים במשך החיים שלנו, גם האנשים הרעים. גם אלה וגם השניים מאפשרים לנו ללמוד לקח על עצמנו ועל החיים בכלל.

תודה רבה על היכולת ללמוד ולהסיק מסקנות מכל דבר שקורה לנו בחיים. היכולת הזו היא היקרה מכולן. תודה רבה על הכול.

 



תגיות המאמר: אימון אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11953 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןהגירה22/01/111505 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111391 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101022 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101163 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10963 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10884 צפיות
גבירותיי ורבותיי הקרב הגדול בתחום התאורה יוצא לדרך, במשקל כבד מאוד בצד ימין של הזירה ניצבת לנו תאורת הפלואורסנט, שחולשת על חלק גדול מאוד של שוק

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213640 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205272 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193111 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192946 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193011 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174134 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173538 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica