חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית ציפורניים – אופנתי עדין ואיכותי

בניית ציפורניים היא תחום טיפוח אהוב על הרבה מאוד נשים כיום, שרואות בניית ציפורניים כמייצגת את היופי של היד, את העדינות של האישה, ומוסיף המון חן למראה הכללי. כל אישה אוהבת תמיד לשים לק, לעטר את הציפורן, וכדומה, אך לא לכל אחת יש את הציפורניים הנכונות שייראו טוב תחת כל הטיפוח הזה. יש נשים שקשה להן למשל להאריך ציפורניים כי הציפורן נוטה להיות חלשה ולהישבר מהר. כמו כן, יש נשים שלא אוהבות את העיסוק בטיפוח הציפורן הטבעית שגוזל זמן רב. אז כל הנשים הללו וגם אחרות פונות לתחום בניית ציפורניים כאלטרנטיבה הכי נוחה ומשתלמת מבחינת עלות ותועלת.

בניית ציפורניים – חשוב ללכת רק למכוני קוסמטיקה שהוסמכו לכך

בניית ציפורניים היא איננה דבר מסובך מבחינה טכנית וכולנו נוטים לחשוב שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים לעשות בניית ציפורניים מוצלחת. זוהי טעות מאוד נפוצה, שכן גם קורס בניית ציפורניים היא תחום שנדרש ללמוד. מומלץ תמיד לוודא שמכון הקוסמטיקה שלכם מצודד במקצועיות ובוחר אליו אנשים מוסמכים ומשתמש בציוד ועזרים שאינם יכולים להזיק. סוגיית הציוד חשובה שכן שימוש בחומרים לא נכונים מצד הקוסמטיקאים יכולים לגרור נזק בלתי הפיך לציפורניים. למשל, שימוש בדבק לא איכותי יכול לפגוע בבריאות הציפורן לטווח הארוך ואף לבריאות איזור העור שסביב הציפורן שיכול להינזק. הדבקת ציפורניים מחומרים רעילים יכולה לגרור גם פצעים לא נעימים, ודברים נוספים.

איך נבחר מכון קומסטיקה לבניית ציפורניים?

חשוב מאוד לשים לב שאנחנו מתקשרים עם אנשי המכון הנבחר על אותו גל, ושהם מבינים בדיוק מה הסגנון שאנו מעוניינים לראות על הציפורן שלנו, שכן בניית ציפורניים היא ברוב המקרים צעד שמשליך על טווח זמן ארוך יחסית וכדאי מאוד שכל מי שפונה כאלטרנטיבה לתחום בניית ציפורניים, יהיה מרוצה מהתוצאה ומהשירות במאה אחוז.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קופירייטינג פלוס - קופירייטינג וכתיבת מאמרים מקצועיים ושיווקיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קופירייטינג פלוס

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות21/08/141368 צפיות
אם אתם יודעים ליהנות מהחיים אתם בטח יודעים כי המקום אליו הכי כדאי להגיע בשביל לנוח ולאגור כוחות הוא לא אחר מאשר מרכז הספא. בארץ יש המון סוגי ספא שונים ומיוחדים ולכן שווה לבדוק את האפשרות להגיע וליהנות יחד עם החברים.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות21/08/141347 צפיות
כל אחד רוצה להגיע ליום כיף בו יוכל לנוח, להתפנק ולבלות בנעימים, כי רק במרכזי הספא זה המקום הנכון, בו תוכל להשתחרר ולהרגיש רוגע ושלווה כמו שאתה באמת צריך. אם אתם מתכננים ללכת ליום כיף בספא, כדאי לדעת כי יש המון חבילות ספא שוות, שמחכות לכם.

מאת: קופירייטינג פלוסתיירות ונופש - כללי21/08/141242 צפיות
אם אתם מחפשים מקום מהנה וקריר להעביר בו את היום אנו ממליצים לכם להזמין מקום במתחם ספא מהנה וכייפי.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות11/08/141358 צפיות
כאשר בוחרים מקום בו רוצים לבלות יום כיף של שקט והנאה, ישר עולה לראש יום כיף בספא. זהו מקום מספר 1 בארץ בו אתם גם נהנים מעיסוי מפנק והנאה מובטחת וגם הרגשה טובה שתשחרר אתכם מכל הלחצים והדאגות שיש לכם, אז מה יותר טוב מזה.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות11/08/141195 צפיות
מסיבת רווקות נחשבת למסיבה חשובה וייחודית עבור הכלה שמתחתנת ולכן כל בחורה רוצה שהמסיבה שלה תהיה מוצלחת ושווה, כי מסיבת רווקות זה המקום, לשמוח, ליהנות, להשתחרר ולבלות בכיף עם כל החברות הטובות, איתן אתן נהנות לכייף ולהעביר את הזמן בנעימים.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות11/08/149908 צפיות
ברוב אזורי הארץ ניתן למצוא מכונים ובתי מלון המעניקים טיפולים נהדרים המיטיבים עם הגוף שלנו ועם הנפש, טיפולים במיטב המסורת ההוליסטית האלטרנטיבית. אם אתם מחפשים אחר דרך מצוינת להירגע ולצבור כוחות מחודשים, אל תהססו, הזמינו לעצמכם עוד ההיום חבילת טיפולים, והמחירים? בהחלט סבירים ואטרקטיביים.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות20/07/141155 צפיות
אנו מזמינים אתכם להסתכל ברשימת מתחמי לופטים שלנו ולבחור את הלופט הטוב ביותר עבורכם ולשלם את המחיר הזול ביותר שתמצאו כיום בשוק.

מאמרים נוספים בנושא ציפורניים

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/152562 צפיות
בניית ציפורניים לכלה הינה חובה בסיסית לכל כלה לעתיד. אחד הרגעים המרגשים ביותר בחופה הינו רגע ענידת הטבעת. מאות זוגות עיניים מביטות בנשימה עצורה לעבר החופה בעת שהחתן מכריז "הרי את מקודשת לי בטבעת זו...". הצלם מכוון את הזום ומנציח את הרגע לכל הדורות שאחרי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/151981 צפיות
בניית ציפורניים זהו אחד המקצועות הכי נפוצים במדינתנו הקטנטונת. כמעט בכל פינת רחוב (וגם בתחילתו ואמצעיתו) ניתן למצוא טכנאית ציפורניים עם לקוחות סביב לשעון. כל מי שלמד לפחות שיעור אחד במנהל עסקים מבין את הכלל הבא: היצע מול ביקוש. או בשפה שכולנו מבינים: יש הרבה עסקים לבניית ציפורניים כי יש הרבה נשים שאוהבות לטפח את הציפורניים שלהן.

מאת: ניב אבןציפורניים27/08/151882 צפיות
הטיפול הכי טוב בכל מקרה כזה ואחר הינו המניעה. לכן חשוב לשמור על הרגליים נקיות ולא להיות עם נעליים סגורות ולוחצות לאורך זמן. מלבד זאת ישנה חשיבות רבה מאוד לאופן בו גוזרים את הציפורניים. תמיד יש לגזור אותן בצורה ישרה ולא לגזור יותר מידי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151800 צפיות
טכנאיות ציפורניים וקוסמטיקאיות רבות מודעות ליתרונות הרבים הטמונים בשימוש בציוד איכותי ומשוכלל ולכן הן משתדלות לרכוש ציוד טכני מתקדם ורצוי עם לוגו של חברה מוכרת ומובילה. אחד הכלים החיוניים ביותר לקוסמטיקאיות וטכנאיות ציפורניים הם מנורות ומחממים. עבור טכנאית ציפורניים מכונת אולטרא UV הינה מוצר חובה בדיוק כשם שמחמם שעווה נמצא אצל הקוסמטיקאית במקום הראשון. רכישה של מנורות ומחממים איכותיים מקלה על הקוסמטיקאית וטכנאית הציפורניים את מלאכתן בצורה משמעותית.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151793 צפיות
כיום ישנן מספר שיטות לבניית ציפורניים, כאשר הראשונה היא שיטת האקריל: בשיטה זאת משייפים את הציפורניים הטבעיות ולאחר מכן מורחים חומרים נוזליים לציפורניים ונוזל אקרילי. התוצאה המתקבלת היא- ציפורן חזקה במיוחד. עוד שיטה לבניית ציפורניים היא מריחת ג'ל לק. תחילת התהליך כוללת הענקת טיפול מניקור לציפורן כשלאחר מכן מורחים עליה כמה שכבות של ג'ל לק יציב במיוחד. כל שכבה מתייבשת בנפרד באמצעות מכשיר אולטרה סגול. לפי שיטה זו, התחזוקה למילוי יכולה להימשך עד חודש וחצי, אך הציפורניים הנבנות יהיו חלשות ופגיעות יותר מאשר בבניית ציפורניים על-ידי חומר אקרילי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151797 צפיות
כמובן שמעבר להשקעה ולהתמדה ישנו הפינוק שמגיע כתוספת ולצד שיח נשים פורה, על כוס קפה וחיוך נהנות הנשים מטיפול מפנק מידיה האמונות של בעלת המקצוע לה הן נשבעו אמונים בכל יד... אך זאת חשוב לדעת! כי נשים דעתניות המה - ואף לא אחת מהן תפקיר את עצמה בידי טכנאית חובבנית. על כן, מן ההכרח הוא, כי כל טכנאית ציפורניים המכבדת את עצמה ואת קהל לקוחותיה, תיאות לרכוש ציוד עבודה מהשורה הראשונה כשעל תקן "יד ימינה" של הטכנאית אמונה "ה"מכונה בהא הידיעה הלא היא – מכונת שיוף לציפורניים.

מאת: אביגיל ולרציפורניים21/07/151785 צפיות
N&D Nail Design משקיעה בתלמידותיה ובנוסף ללקיחת קורסים והדרכות בבניית ציפורניים, ניתן להישאר עם סיום השיעור על מנת לתרגל עם החברות לקורס ולרכוש בטחון בחומר הנלמד. בקורסים והדרכות תלמדי את שיטות בניית הציפורניים השונות: בניית ציפורניים בג'ל וכן בניית ציפורניים באקריל. בנוסף לכך יוקדשו שיעורים ללימוד עיצוב ציפורניים, מריחת לק, שימוש בחומרים שונים, תפקידם של כל החומרים והציוד המשמש טכנאית ציפורניים בעבודתה, הסבר על הפעולות הכימיות של החומרים המשמשים לבניית ציפורניים, מניקור ופדיקור רפואי וקוסמטי וכן טכניקות שונות לבניית ציפורניים על מנת שתלמידות הקורס תוכלנה להתאים לעצמן את שיטת הבנייה הנוחה להם ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica