חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס אנגלית למתקדמים

מי רוצה ללמוד אנגלית בכיף?

מחקרים עדכניים מראים ש יותר מ-2 מיליארד מהאנשים בעולם דוברים אנגלית בדרגה כזו או אחרת. שוקלים לדעת גם אתם אנגלית או לשפר את השליטה באנגלית בעזרת לימוד אנגלית?

כולם צריכים אנגלית בחיינו הפרטיים לתקשורת עם אנשים אחרים בעולם, לשם נגישות טובה למקורות מידע ולהתנהלות עסקית בינלאומית. אומנם, כל העולם העסקי פועל באנגלית, והמגמה מצביעה לכיוון שלפיו כמה שהתפקיד יותר בכיר, כך נדרש יותר שימוש בשפה.

אז למה ללמוד את השפה? היתרונות בלימוד השפה הם רבים, ובהם:

- בקיאות באנגלית משפרת את הצלחתנו בלימודים, במיוחד באוניברסיטה, שבמסגרתה אנו מסתמכים על טקסטים אקדמיים שחוברו באנגלית.

- לשיפור יכולת הפרנסה בעולם, עם תפקידים הדורשים התנהלות באנגלית. אנגלית משמשת כשפה הבינלאומית הנפוצה ביותר ברחבי העולם, בפגישות עם שותפים ולקוחות מחו''ל, יצירת קשר עם חברות ממדינות זרות ולשם השמה בסניפים במדינות אחרות. במקרים כאלו, מי שאינו דובר את השפה נוטה להשאר מאחור.

- לימוד שפה נוספת על שפת האם מהווה אימון בריא למוח האדם ותרומה נאה לשיפור התפקוד הקוגניטיבי.

- העשרת עולמנו האישי והתרבותי עם סרטים ותכניות טלויזיה, יצירות ספרות, כתבי עת ומאמרים המתפרסמים באנגלית. זה בולט בייחוד ברשת האינטרנט שבה עיקר האתרים מתנהלים לחלוטין בשפה האנגלית.

אלה רק מעט מן היתרונות הבולטים בלימוד אנגלית, הכוללים גם את האפשרות לטייל במדינות אחרות בנוחות ובבטחון וסיבות נוספות כגון מיצוי הפוטנציאל האישי.

אם מעניין אתכם להירשם לקורס אנגלית, עכשיו תוכלו למצוא שלל תכניות ובתי ספר שישמחו לעזור לכם לשפר ולהעמיק את השליטה שלכם בשפה. בין אם אתם צריכים לימודי אנגלית עסקית או קורס אנגלית, מצאו את הקורס המתאים לכם וגשו לעבודה. תשמחו לגלות כמה מהר ניתן להשתפר!

 



תגיות המאמר: לימודי אנגלית עסקית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בקרו באתר שלנו יועץ עסקי ותוכלו להתחיל ולהצליח!

כל הפרטים בלינק הבא www.3tv.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת היועצים ייעוץ עסקי

מאת: היועצים ייעוץ עסקי ייעוץ עסקי23/08/11743 צפיות
השיגו כמה שיותר פרטים שאלו את כל השאלות כי מדובר בעסק שלכם! שאתם שוכרים אנשי מקצוע אתם מוכרחים להיות בטוחים שמצאתם אתם הכי טוב בתחום.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222666 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192107 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173229 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173492 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172986 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172498 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171974 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica